Kars diventerà una mini Cina cù a ferrovia BTK

Kars diventerà una mini China cù a ferrovia BTK: Ci hè una grande attività in Kars, chì hè u centru di a ferrovia chì cunnetta l'Asia à l'Europa. Mentre ùn ci era micca un locu in a Zona Saniye Organizzata stabilita in a cità, i Russi andavanu in una caccia di terra per l'investimentu in a cità. Hè statu dichjaratu chì cù l'investimenti da fà in Kars, a cità diventerà una mini China.

Mentre chì tutti sò cuncintrati in prughjetti populari cum'è u 3rd Bridge, Kanal Istanbul è Eurasia Tube Passage Project, un prughjettu gigante chì procede tranquillamente in l'est di u paese s'avvicina à a fine. Cù u prugettu, circa 90 per centu di u quali hè statu finitu, ci hè una attività straordinaria in a regione. U numaru di fabbriche hà aumentatu da 3 à 39, è ùn ci hè più spaziu in l'OSB. Una grande pruposta per a regione induve i Russi sò in cerca di terra hè stata purtata à l'agenda in a riunione di i ministri di l'ecunumia.

Sicondu a notizia di Kenan Biter da Haber 7, u prughjettu di a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK) di 2008 km di lunghezza, chì i fundamenti sò stati posti in u 180 è cunnetta i trè paesi, cù un costu di 500 milioni di dollari, hà. infine ghjuntu à a fine. Dopu à 6 anni di travagliu febbrile, quasi u 90 per centu di u prugettu hè statu finitu, è hè previstu per esse operativu in 2015.

Cù a realizazione di u prughjettu, chì cunnetta i paesi di l'Asia Centrale à l'Europa cù Marmaray ininterrottamente via Turchia, hè previstu chì 1 milione di passageri è 3,5 milioni di tunnellate di carichi seranu trasportati annu in a prima tappa, è questu numeru hè stimatu à cresce 2-3 volte in pochi anni.

STELLE STREGATE À A RIGIONE DOPU U PROGETTU

Cù u prughjettu, chì hè chjamatu u mega prughjettu di l'Oriente, hè osservatu chì ci hè una attività seria in a regione. Tantu cusì chì prima chì i fundamenti di u prugettu sò stati posti, ùn ci era mancu una stella hotel in Kars, ma in l'ultimi anni 6, quattru hotel di lussu, dui 5 stelle è dui 4 stelle, sò stati custruiti in a regione. .

L'ESPLUSIONE DI HOUSING LIVES

L'investimenti in a regione ùn sò micca focalizzati solu in u turismu. Ci hè stata una splusione in u numeru di case custruite in l'ultimi anni. U numaru di case custruite in 10 anni currisponde quasi à u numeru di case custruite in a storia di 30 anni di a cità. Questu mostra chì un ordine stabilitu hà iniziatu in a regione.

Ùn ci hè un locu mancatu in l'industria urganizata

In più di l'abitazione è u turismu, l'investimenti di fabbrica in a regione dopu à BTK parenu avè acquistatu impulsu. Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu, hè dichjaratu chì ùn ci hè più spaziu in a Zona Industriale Organizzata in a regione, è i travaglii di a seconda fase sò stati cuminciati per risponde à a dumanda. U numaru di fabbriche di latti, chì era 3 prima di u prugettu in Kars, induve l'investimenti di fabbrica di ogni settore sò situati, hè digià aumentatu à 39.

UN VILLAGGU LOGISTICA SERA STABULA IN KARS !

In ogni casu, u travagliu chì hà da sviluppà seriamente a regione è a trasfurmà in un centru di attrazione serà u paese di logistica da esse stabilitu da u Ministeru di i Trasporti assai prestu. U Ministeru hà digià determinatu una zona di 200 decares in l'area di Kars chjamata Paşaçayırı per stu travagliu. U prughjettu, chì i studii di fattibilità sò stati finiti, hè previstu di esse licitatu assai prestu.

CACCIA RUSSIA TERRA !

Cù u prugettu, assai investitori di l'esteru è di u paese seguitanu da vicinu a regione. Dichjarà chì uni pochi di investitori sò da a regione per u turismu è anu cuminciatu i so studii preliminari, l'autorità dichjaranu chì e cumpagnie straniere, in particulare l'imprese russe, cercanu un locu adattatu per a logistica.

I PORTI DI FRONTIERE SONT PREPARATI

Cume u prughjettu, chì a ghjente di a regione è di i paesi di l'Asia Centrale aspittàvanu impazienti, hè ghjuntu à a fine, i travaglii integrati anu ancu guadagnatu impulsu ... Dilucu Border Gate in Iğdır hè statu rinnuvatu cumplettamente da TOBB. Un travagliu febbrile hè ancu realizatu à a Porta di Çıldır Aktaş Border in Ardahan, è hè previstu di apre sta porta in marzu.

KARS SERÀ UNA MINI CHINA

Trà tutti questi sviluppi, u sviluppu più eccitante hè u pianu di trasfurmà Kars in una mini China. U sviluppu in quistione hè statu ancu spressu in a riunione cumuna tenuta da i ministri di l'ecunumia di i trè paesi chì sò partenarii di u prugettu. À a riunione, cù a fine di u prugettu, a pruduzzione di certi prudutti pruduciuti in i paesi Far East in a regione hè stata purtata à l'agenda.

DATE A DATA PER APERTURA U PEOJE

Parlendu à Haber7 nantu à u prugressu di u prugettu, u diputatu di AK Party Kars Ahmet Arslan hà dichjaratu chì u prugettu serà apertu in u vaghjimu di u 2014 per via di u prugressu di u prugettu, contru à u 2015 dichjaratu. A caratteristica più impurtante di u prugettu hè chì unisce l'Asia è l'Europa cù Marmaray. In questu modu, ogni tipu di bisogni di materia prima seranu spediti attraversu sta linea. Inoltre, un prughjettu hè cunsideratu da u latu di Nakhchivan via Iğdır. Dopu ci sarà una strada à a bocca di a ferrovia Kars 3. Dunque, quandu a basa logistica hè realizata, a regione diventerà un centru di attrazione. U cummerciu serà rianimatu significativamente. Per d 'altra banda, l'investitori straneri curanu a regione cù BTK è cuntinueghjanu e so ricerche.'' Disse.

L'OMI D'AFFARI SONT ECCUTATI, "SIAMO ECCUTATI!"

L'anzianu presidente di a Càmera di Cummerciu di Kars, l'omu d'affari Ali Güvensoy: Aspittemu l'incaricamentu di u prugettu, chì portarà grandi benefici à Kars quandu hè finitu. A creazione di una basa logistica in Kars hè ancu assai impurtante per noi. Pensemu chì ci sarà un sviluppu seriu in a regione quandu u prugettu hè cumplettamente operativu. Chì tipu d'investimenti pudemu fà cum'è imprenditori, facemu u studiu preliminariu in a regione.

RICHIESTA ZONA LIBERA

Kars Industry and Businessmen Association President Ali Nail Çelik: A causa di u prugettu, ci era un seriu volume di cummerciale in a regione. Studi integrati cù u prugettu sò realizati in a regione. Queste attività entusiasmu a ghjente di a regione. BTK hè u mega prughjettu di Kars. Purtarà una grande vitalità cummerciale à a regione è cambià u so destinu. Kars è u so circondu diventeranu una basa logistica. Ma ùn simu cuntentu di quessa. Cum'è Kars Ardahan è Iğdır imprenditori, vulemu una Zona Libera. Questa serà una basa chì corona tutti i prughjetti. U destinu di u livante cambierà cù u prugettu.

A MIGRAZIONE INVERSA POTE INIZIARE

Kars- Ardahan - Iğdır President di l'Associazione di i Giovani Imprenditori Hüseyin Güzel: Questu hè un prughjettu di strada. A strada hè sempre civilisazione. Induve ci hè una strada, u successu hè ottenutu. Finu à questu tempu, u mutivu principale chì a ghjente perde era u trasportu. Perchè era u fattore chì hà aumentatu tutti i costi. Hè per quessa chì stu prughjettu ci dà speranza. Cum'è persone d'affari, urganizemu viaghji in a regione. Quandu u prugettu hè cumplettamente operativu, forse l'affari chì facenu affari in u punente migraranu in e so regioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*