À Konak Ùn hè micca un tunnel, hè una strada pedonale

Ùn hè micca Tunnel à Konak, Strada Pedonale: u Sindaco di Konak, Sema Pekdaş, chì hà participatu à u Simposiu di Livable Cities, hà dettu chì invece di tunnel chì limitanu a ghjente à u gasu di scarico, ci hè bisognu di percorsi pedonali induve e donne, i zitelli, i disabili è i disabili. l'anziani ponu marchjà cunfortu.
Livable Cities Symposium, urganizatu da l'Agenzia di Sviluppu İzmir (İZKA) è EMBARQ (Associazione di Trasportu Sostenibile) è u tema di quist'annu era "Città cù Ciclismo è Camminata", hè statu tenutu in u Centru di Architettura di İzmir. U sindaco di Konak Sema Pekdaş, u sindaco di Urla Sibel Uyar, u sindaco di Buca Beril Özalp è u presidente di a filiale di İzmir, Özlem Şenyol Kocaer, anu assistitu à a sessione di simposiu intitulata "Quandu una donna tocca", urganizata cù u sustegnu di EGİKAD cum'è oratori. In u panel moderatu da u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di EGİKAD, Betül Elmasoğlu, sò stati valutati e cità vivibili è u fenomenu di e donne.
U POPLU DEVIA CAMINARÀ CU CONVENIENZA
U sindaco di Konak, Sema Pekdaş, hà enfatizatu l'impurtanza di a perspettiva di e donne in i guverni lucali è hà dettu chì anu più responsabilità cum'è donne amministratori lucali. Dichjarà chì e donne anu assai prublemi, Pekdaş hà dettu: "In i termini più simplici, ci hè un prublema cum'è cumu si deve esse i pavimenti quandu caminavanu in tacchi alti. E donne duveranu liberamente, in pace cù a so propria identità, vaghjimu in i carrughji, andà à u travagliu, à u sinemà o à u teatru. Allora duveranu esse capaci di marchjà. Siccomu i cità vivibili sò quelli chì furnisce u trasportu à pedi; Prima di tuttu, avemu da creà strade adattate per e donne per caminari. Ùn solu e donne; Avemu da sapè chì i zitelli, i disabili, l'anziani, è parechji segmenti di a sucetà campanu in a cità. Hè u nostru duvere d'urganizà e strade è i pavimenti secondu questi bisogni ».
REAZIONE TUNNEL
U presidente Pekdaş, chì hà ancu criticatu i Tunnels di Konak, realizatu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione è hà causatu distruzzioni in i quartieri storichi di Konak, hà dettu chì ci hè bisognu di strade pedonali piuttostu cà di veiculi di mutore in cità vivibili. . Dichjarà chì a ghjente di İzmir hè cundannata à u gasu di scarico cù u tunnel da esse custruitu, Pekdaş hà dettu: "Passanu una cunnessione autostradale da u centru di a cità cù i Tunnel Konak. Facenu questu senza esse inclusi in i piani di a cità, senza dumandà à l'autorità lucali, dicendu "l'aghju fattu", è senza mancu fà una offerta. Questu hè un intesu chì cundanna u centru di a cità à i veiculi di mutore, piste di pneumatici è gas di carbone. Da una banda, chjamemu strade pedonali per e cità vivibili, da l'altra banda, custruemu autostrade di cunnessione à i centri di cità è distrughjemu a nostra storia sotterranea cù lunghe tunnelle.
NO FUND SHARE
Enfatizendu chì i guverni lucali duveranu definitivamente esse rinfurzati, Pekdaş hà dettu chì e decisioni di u guvernu cintrali in quantu à e cità anu causatu cunfusione di autorità. Pekdaş hà dettu chì i fondi raccolti per a risturazione di i beni culturali ùn li sò micca stati pagati da l'Uffiziu di u Guvernatore; "Stu fondu, chì hè creatu cù i nostri tassi, ùn hè micca datu à İzmir. Ancu s'è simu à pusà nantu à un tesoru storicu assai riccu è avemu bisognu assai urgente, ùn pudemu micca uttene i nostri soldi da stu fondu. Semu liati da e duie labbra di u putere cintrali. U guvernu cintrali decide l'altezza di i nostri edifici. Vogliu un mudellu chì dice "Nè" à tutti questi, è chì mira à a demucrazia lucale è u sviluppu lucale ", disse. U sindaco di Urla Sibel Uyar hà dettu ancu chì e donne anu da esse più curaggiu. Uyar, chì vulia chì e donne sò organizate, hà datu infurmazioni nantu à i prughjetti chì anu implementatu in Urla.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*