Privatizazione Bridge-Highway in u primu trimestre di u 2015

Privatizazione Bridge-Highway in u primu trimestre di u 2015: Mentre i rigulamenti legali necessarii per a privatizazione di i ponti è l'autostrade, chì hè a più alta privatizazione dopu à Türk Telekom, sò stati cumpletati, un cunsultante serà sceltu in u scopu di i studii di privatizazione. U mudellu di privatizazione serà decisu cù u cunsultore. U prucessu di privatizazione principiarà in i primi mesi di u 2015.

Dopu à a dichjarazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan chì "U prezzu duveria esse almenu 7 miliardi di dollari", u prucessu hà cuminciatu di novu per i ponti è l'autostrade chì e offerte sò state annullate. L'amministrazione di privatizazione (ÖİB) selezziunà un cunsultante per decide nantu à u mudellu di privatizazione. L'ufficiali di l'PA hà dichjaratu chì dopu à l'annullamentu di a prima licitazione, l'offerta publica hè ghjunta à u primu postu, ma in più, u trasferimentu di i diritti operativi di novu o a privatizazione di i ponti è l'autostrade raggruppendu secondu i so rivenuti sò ancu trà l'opzioni. I burocrati di l'Uffiziu di Privatizazione, chì travaglianu rapidamente per determinà u valore di l'offerta publica, cercanu di assicurà chì a figura chì deve esse determinata satisface Tayyip Erdoğan, mentre chì à u stessu tempu volenu ghjunghje à una figura chì ùn falla micca u prucessu di privatizazione. vale à dì, suddisfà u mercatu. In una lege omnibus accettata da a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hè previstu di trasfiriri l'autostrade è e facilità pertinenti di a Direzzione Generale di l'Autostrade à una cumpagnia per a vendita di ponti è autostrade per via di l'offerta publica. In cunsiquenza, in u quadru di a Legge Privatizazione, s'ellu hè decisu di applicà u metudu di vendita di sparte, autostrade; Darà i diritti di funziunamentu di l'autostrade è di e facilità di mantenimentu è di operazione è di l'assi nantu à elli à a sucietà per azioni chì deve esse stabilita da l'AP per un periudu di 25 anni, senza riceve alcuna tassa.

L'offerta hè stata annullata

Dopu à i 6.55 miliardi di dollari datu à Türk Telekom, u cunsorziu chì include i gruppi Koç è Ülker hà fattu l'offerta più alta per l'offerta di privatizazione di ponti è autostrade, chì era a più alta privatizazione in a storia di Turchia, ma Tayyip Erdoğan, chì era u Primu Ministru à u tempu, criticatu u valore per esse bassu è l'offerta hè stata annullata. A megliu offerta in l'offerta hè stata data da u gruppu di joint venture Gözde Girişim, custituitu da e cumpagnie Koç Holding-UEM Group Berhad-Yıldız Holding Malaysian, cù 5,72 miliardi di dollari. Nurol Holding AŞ-MV Holding AŞ-Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AŞ-Kalyon İnşaat Sanayi ve Ticaret AŞ-Fernas İnşaat AŞ Joint Venture Group hà participatu à l'offerta di privatizazione, chì hè stata tenuta cum'è un pacchettu unicu, cù u metudu di cuncessione di diritti operativi è per un periodu di 25 anni da a data di consegna attuale Koç Holding AŞ-UEM Group Berhad – Gözde Girişim Girişim Yatırım Ortaklığı AŞ Joint Venture Group è Autostrade Per I'Italia SPA-Doğuş Holding AŞ-Makyol İnşaat Sanayi Turizm-Ş ve Ticaret Akfen Holding AŞ Joint Venture Group hà participatu.

L'offerta include "Autostrada Edirne-Istanbul-Ankara, Autostrada Pozantı-Tarsus-Mersin, Autostrada Tarsus-Adana-Gaziantep, Autostrada Toprakkale-İskenderun, Autostrada Gaziantep-Şanlıurfa, Autostrada İzmir-Çeşme, Autostrada İzmir-Çeşme, Autostrada İzmir-Ayzmi e Ankara. , "Ponte di u Bosforu, Ponte Fatih Sultan Mehmet è Autostrada Ring, facilità di serviziu, facilità di mantenimentu è operazione, centri di raccolta di pedaggi è altre facilità cunnesse".

U scopu hè di $ 7 miliardi di entrate

In più di a tarifa di privatizazione per esse ottenuta da a privatizazione di l'autostrade è di i ponti, i beneficii cum'è u trasferimentu di tecnulugia, l'aumentu di l'efficienza, a diminuzione di i tassi d'accidenti, u risparmiu di tempu è di carburante, è a riduzione di a contaminazione ambientale sò previsti. Mentre chì l'inguernu annuale di l'autostrade è i ponti hè di 600 milioni di lire, hè stimatu chì un totale di 7 miliardi di dollari di rivenuti pò esse acquistatu da l'offerta di privatizazione.

Ingressu di 2013 milioni di TL in 724

In u 2013, 352 milioni 749 mila veiculi passavanu per ponti è autostrade in Turchia, è un totale di 724 milioni 913 mila 161 lira ingressu hè statu ottenutu da sti veiculi. Mentre u più altu numeru di veiculi passava per i ponti Bosphorus è Fatih Sultan Mehmet in Aostu, cù 13 milioni 777 mila veiculi, 20 milioni 76 mila lire sò stati generati da sti veiculi. U minimu numaru di veiculi chì passavanu per i ponti era in uttrovi, cù 10 milioni 994 mila veiculi, è questi veiculi generanu un ingudu di 13 milioni 875 mila lire. Mentre u più altu numeru di veiculi passava per l'autostrade in Aostu, cù 22 milioni 423 mila veiculi, 50 milioni 472 mila 608 lire sò stati generati da sti veiculi. U minimu numeru di veiculi chì passanu era in ferraghju cù 15 milioni 711 mila veiculi, mentre chì 39 milioni 860 mila lire di ingressu sò stati ottenuti da questi veiculi. Cusì, 352 milioni 749 mila veiculi passavanu per ponti è autostrade in tutta a Turchia è 724 milioni 913 mila lire di ingressu sò stati ottenuti da questi veiculi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*