Ridisegnu a strada di a logistica

A carta stradale di a logistica hè stata ridisegnata: 10. In u scopu di u Pianu di Sviluppu, serà creatu un pianu maestru di logistica, l'investimenti in infrastrutture seranu accelerati, novi rotte seranu aperte è e prucedure doganali seranu facilitate.

A nova strada stradale di Turchia in logistica hè stata tracciata. A logistica hè diventata unu di i settori 10 chì a so trasfurmazioni priurità hè stata pianificata in u 9u Pianu di Sviluppu. A pusizione internaziunale di Turchia in a logistica serà rinfurzata, a carica di i costi di logistica in u costu tutale di i prudutti industriali serà ridutta, è u tempu di trasportu di i prudutti finali à i mercati di cunsumu serà accurtatu. Cù l'investimenti è i regulamenti da fà, u settore hè destinatu à risaltà da u 2018 à u 27 in l'Indice di Prestazione di Logistica Globale di u Bancu Mundiale per 15.

U Cunsigliu di Coordinazione hè statu stabilitu

In u 10u Pianu di Sviluppu annunziatu recentemente da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, un Cunsigliu di Coordinazione Logistica serà stabilitu da u Ministeru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni in u scopu di u prugramma di Trasfurmazione da u Trasportu à a Logistica da ghjugnu 2015. I sottusecretarii di u Ministeru di l'Ecunumia, u Ministeru di e Dogane è u Cummerciu, u Ministeru di a Scienza, l'Industria è a Tecnulugia, u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione è u Ministeru di l'Affari Interni participeranu ancu à u cunsigliu.

In u scopu di u prugramma, u settore hè destinatu à aumentà da u 2018u à u 27u postu in l'Indice di Prestazione Logistica Globale di u Bancu Mundiale per 15, mentre chì a quantità di cuntenituri trattati in i porti hè destinata à aumentà da 7.9 milioni di TEU à 13.8 milioni di TEU. In novu, da 2018, hè previstu di aumentà u rapportu di carica trattata da ferrovia in porti cù cunnessione ferroviaria da 7.8 à 15.4. A parte di u settore privatu in u trasportu di merci ferroviaria serà aumentata da 27 per centu à 30 per centu, è a parte di a carica aerea in u voluminu tutale di u cummerciu esteru serà aumentata da 2018 à 11.7 per 12.9. Per ghjunghje à tutti questi figuri, migliurà l'infrastruttura logistica in e cità; Assicurendu efficienza in i prucessi doganali; Sforzi seranu fatti per cumplettà i grandi investimenti infrastrutturali - A strada di a logistica hè stata ridisegnata, per aumentà a cumpetitività di l'imprese chì operanu in u settore è per sustene a strutturazione logistica domestica cù una strutturazione internaziunale.

U pianu maestru di a logistica serà creatu

U Mudellu di Gestione Portu serà determinatu è implementatu da 2015. A struttura di gestione per esse creatu in u scopu di stu mudellu; serà rispunsevuli di dirige è mette in opera u Pianu Maestru di Strutture Custiere, tenendu in contu i bisogni è e capacità regiunale. Cù sta struttura, i travaglii ligati à a pulitica portu, cum'è a coordinazione chì u publicu duveria intraprende per migliurà u funziunamentu di i porti in una manera chì serve à u sviluppu ecunomicu in Turchia, è impediscenu a furmazione di monopoli per via di privatizazione. ancu esse realizatu. U Pianu Maestru di Strutture Costiere serà aghjurnatu per esse cumpatibile cù i piani olistici di e zone costiere è serà implementatu in u scopu di u mudellu di gestione portu determinatu. Un Pianu Maestru di Logistica Turchia sustenibile, chì furnisce ottimisazione in a gestione di a supply chain in u cummerciu domesticu è straneru per sviluppà u trasportu cumminatu è intermodale in Turchia da 2017, rende u paese una basa logistica regiunale preferita in u cummerciu internaziunale, hà innovazioni sicure è tecnologiche. , è prevede di accelerà u sviluppu (TLMP) serà preparatu.

U prucessu di liberalizazione in a ferrovia serà cumpletu

In u scopu di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, i studii di a legislazione secundaria seranu cumpletati è u TCDD serà apertu à i trasportatori privati ​​è liberalizatu in u trasportu ferroviariu. In u 2014, u statutu principale di TCDD Taşımacılık A.Ş. serà creatu è l'Istituzione serà registrata in u registru cummerciale. A Notificazione di a Rete 2015 serà preparata, detallendu e regule generale in quantu à l'attribuzione di a capacità di l'infrastruttura è i prezzi, i metudi da seguità, è altre informazioni necessarie per l'attribuzione. U prughjettu di u Portu Çandarlı serà realizatu. L'infrastruttura restante è e superstrutture in Çandarlı, chì l'investimentu hè statu iniziatu in u 2011, seranu custruiti gradualmente. A prima fase hè prevista per esse cumpletata in 2018. I travaglii di l'infrastruttura portu di Filyos, chì sò stati inclusi in u prugramma d'investimentu in 2013, seranu cumpletati in 2018. I studii di u pianu di zoning di Mersin Container Port, chì i studii di fattibilità sò stati finiti da ghjennaghju di u 2015, seranu cumpletati è a so custruzzione principia. Per assicurà u cummerciu esteru ininterrottu di u settore di l'automobile, da esse cumpletu à a fine di u 2015, studi di determinazione di locu è studii di fattibilità seranu realizati per a creazione di un autoportu, tenendu in contu e strutture esistenti in l'Est è u Sud. Regione di Marmara. L'investimenti di l'autostrada seranu cumpletati in e cunnessione autostradale è ferroviaria di i porti principali è i corridori chì culliganu à e porte di cunfini. Mentre chì novi terminali di carica aerea sò previsti per esse aperti, i prughjetti di u centru logisticu seranu cumpletati. I centri logistichi seranu ancu aperti à l'esteru. E linee di junction seranu custruite per OIZ, zoni libere è grandi fabbriche. I sistemi di elettrificazione è di segnalazione chì mancanu in e linee cunvinziunali esistenti seranu cumpletati.

E prucedure doganali seranu accelerate è e porte novi seranu aperte

A capacità fisica è umana di e dogane serà aumentata. Apertura di novi porte di fruntiera, u cumerciu serà aumentatu, e rotte di trasportu alternativu seranu aumentate è a densità è l'accumulazione à i passaghji di e fruntiere seranu ridutte. In u scopu di u mudellu build-operate-transfer (BOT), i cancelli doganali esistenti è l'amministrazioni doganali seranu mudernizati. Sistemi elettronichi state-of-the-art seranu messu in opera.

"Ùn pudemu micca truvà ciò chì ci aspettavamu in maritime"

U presidente di u Cunsigliu Marittimu TOBB Erol Yücel: Cum'è u settore marittimu, ùn pudemu micca vede i prublemi chì vulemu vede in quantu à u marittimu in u "Piano d'Azzione di Trasfurmazione da u Trasportu à u Programma di Logistica". Tuttavia, attachemu sempre impurtanza à a considerazione di un tali pianu è pensemu chì saria benefiziu di rivisà è di cumpiendu stu studiu u più prestu pussibule. Per l'industria marittima, a pianificazione seria hè una priorità. Prima di tuttu, avemu da cambià a perspettiva di l'industria marittima. L'armatore turcu opera solu 31 milioni di DWT di a so flotta di 8 milioni di DWT sottu a bandiera turca. I mutivi di questu deve esse discutitu. . Cum'è in i paesi rivali, i nostri cantieri navali duveranu esse supportati più. I porti sò parzialmente inclusi in u pianu d'azzione. In ogni casu, i navi di cruciera sò sottu à una rubrica separata è deve esse cunsideratu. Unu di i prublemi più impurtanti oghje hè chì i piani di implementazione d'urgenza deve esse preparatu per i servizii di salvezza è assistenza per esse furniti à queste navi cù passageri è equipaggiu. U prughjettu "Galataport" per i navi da crociera in Istanbul deve esse cunsideratu temporaneamente. Ùn hè micca pussibule per questu dock per risponde à a necessità. À longu andà, un portu di nave Kuruvaziyer è salotti di passageri deve esse custruitu in una zona trà Yenikapı è Ataköy.

A trasfurmazioni deve esse sustinibili

Turgut Erkeskin, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica (UTİKAD): Per a Turchia, chì hà u scopu di cresce per mezu di u cummerciu esteru, u settore logisticu hè un settore strategicu postu chì hè unu di l'elementi basi di questu. crescita è hà un grande putenziale in l'esportazioni di servizii. Tuttavia, u settore hà bisognu di cresce è di approfondisce. Semu piacè di esse cunsideratu cum'è unu di i settori 10 previsti per a trasfurmazioni in u 9u Pianu di Sviluppu. Tuttavia, sta trasfurmazioni deve esse riflessa micca solu in u settore privatu, ma ancu in u settore publicu in generale, è a trasfurmazioni è a crescita deve esse sustinibili.

"A logistica hè diventata ufficialmente a pulitica statale"

Çetin Nuhoğlu, presidente di l'Associazione Internaziunale di Trasportatori (UND): U settore logisticu hè di grande impurtanza per a nostra cumpetitività è l'esportazioni. U fattu chì simu trà i settori previsti per a trasfurmazioni di priorità hè un sviluppu beneficu per a cumpetizione naziunale di Turchia. U fattu chì i miri sò diventati ufficialmente una pulitica statale per a prima volta hè un accostu piacevule per a nostra industria. Hè soprattuttu eccitante per noi chì l'obiettivu di Turchia di esse trà i primi 160 paesi in 2023 in a classificazione di l'Indice di Prestazione Logistica Globale di u Bancu Mondiale, in quale 15 paesi sò valutati, hè trà l'indicatori di rendiment basi di i scopi di sviluppu di u nostru paese. Duranti stu prucessu, UND hà ancu cuntribuitu à i nostri scopi di sviluppu offrendu diversi prughjetti settoriali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*