Chjama di l'Unione per a Ferrovia da Köse di MHP

Köse di MHP Chjama l'Unione per a Ferrovia: U presidente provinciale di MHP Aydın, Fevzi Köse, hà invitatu i deputati di Aydın è a Municipalità Metropolitana à unisce per piglià a linea ferroviaria di 4 chilometri chì divide Efeler in terra.

U presidente provinciale di MHP Aydın, Fevzi Köse, hà invitatu i deputati di Aydın è a municipalità metropolitana à unisce per piglià a linea ferroviaria di 4 chilometri chì divide Efeler in u centru sotterraneo.

Köse, chì vulia affruntà u prublema inseme, hà dichjaratu chì a ghjente perde constantemente a vita nantu à a linea di ferrovia è hà nutatu chì sta linea deve esse pigliata in terra.

U presidente provinciale di MHP Aydın, Fevzi Köse, hà fattu una dichjarazione di stampa cun un gruppu di membri di u partitu davanti à a Stazione Ferroviaria di Aydın. Fevzi Köse, chì hà ricurdatu chì i travaglii di u prugettu nantu à a doppia linea nantu à a linea ferroviaria İzmir-Denizli sò stati realizati di novu, hà dichjaratu ch'elli pensanu chì stu prughjettu hè insufficiente. Ricordendu chì a ferrovia Aydın-İzmir era a prima linea ferroviaria custruita da l'Imperu Ottumanu in i terri anatolii è messa in serviziu durante u regnu di Sultan Abdülaziz, Köse hà dettu: "A linea ferroviaria Aydın-İzmir hè una ferrovia d'alta velocità cù u infrastruttura chì hè adattatu per a tecnulugia muderna, micca 160 chilometri à l'ora, ma 250 chilometri à l'ora. Cridemu chì ci deve esse una linea è chì l'attraversu Aydın / Efeler internu di sta linea deve esse fatta assolutamente sottuterra. In questu riguardu, aspittemu chì stu prughjettu, chì hè di grande impurtanza per u nostru Aydın, serà definitivamente realizatu, fendu attente à u prublema cun sensibilità sia da i deputati di u Guvernu sia da a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*