I membri di Müsiad anu esaminatu u prughjettu di u ponte è l'autostrada

I membri di Müsiad anu esaminatu u Prughjettu di u Ponte è di l'Autostrada: A Delegazione Yalova di l'Associazione di Industrialisti è Imprenditori Indipendenti, sottu a presidenza di Abdullah Yanık, hà inspeccionatu u Ponte Sospesu di u Golfu di Izmit, chì cuntinueghja in u quadru di u "Prughjettu Autostrada Istanbul-Bursa-Izmir". .
À propositu di u prugettu, a Direzzione Regionale di Partenariatu Pùblicu Privatu è Highway Inc. Dopu à a presentazione cumpleta data da l'autorità, i torri di u ponte, 40 metri di quale sò sottu à u mare è 188 metri di quale sopra u livellu di u mari, sò stati esaminati in situ cù u Boat Tour.
A 2a tappa di u Tour Tecnicu dopu meziornu hè stata cumpletata passendu per a linea, i punti di cunnessione è u Tunnel di Samanlı, a custruzzione di u quale hè stata largamente finita, finu à i cunfini di u distrittu di Orhangazi, u puntu di partenza di u quale era l'Approcciu Bridge Pier. Viaduct.
Fendu una dichjarazione dopu u viaghju, u Rappresentante di MÜSİAD Yalova, Abdullah Yanık, hà dettu: "Hè impussibile ùn esse fieru di u prugettu chì vedemu assai impurtante per u nostru paese è soprattuttu a nostra cità. "Vulemu bona furtuna à l'istituzioni è l'urganisazioni pubbliche statali chì anu servitu in u prugettu, l'imprese implicate in a custruzzione di u prugettu, i nostri ingegneri è i travagliadori, è ringraziu l'autorità per u so interessu in tuttu u viaghju", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*