Impianti è problema di neve in Davraz Ski Center

Impianti è Problemi di Neve in Davraz Ski Center: U membru di u Cunsigliu di a Federazione Turca di Ski Yavuz Tanyeri hè ghjuntu à Isparta per fà ispezioni in Davraz Ski Center.

Prima di esaminà a stazione di ski, Yavuz Tanyeri, Membru di u Cunsigliu di Direzzione di a Federazione Turca di Ski, hà fattu una presentazione à l'Hotel Barida cù infurmazioni tecniche nantu à Davraz. U vice-guvernatore Tahir Demir, u secretariu generale di BAKA Tuncay Engin, i dirigenti di u dipartimentu è u presidente di l'Associazione Turistica Isparta, Fevzi Özdemir, anu assistitu ancu à a riunione.

Facendu una dichjarazione dopu à a presentazione, Yavuz Tanyeri hà dettu chì ci sò criterii per esse cumpletu per esse un centru di ski è per pudè cumpete in sporti domestici è internaziunali. Nutendu chì u trasportu vene prima trà questi criteri, Tanyeri hà dettu: "Hè assai impurtante chì a strada da esse custruitu per u trasportu à u centru di sci hè custruita in una manera chì ùn serà micca affettata da disastri naturali. A seconda cundizione hè energia. U riscaldamentu di l'electricità deve esse purtatu. A terza cundizione hè a prestazione di servizii di fognatura di l'infrastruttura. A quarta cundizione hè a pendenza. Vogliu dì muntagna. U ski hè pussibule solu s'ellu ci hè una pista. E regule per a pendenza sò ancu chjaru. A Federazione Internaziunale di Ski hà stabilitu e so regule per tutti i rami. Se ùn ricunnosce micca e regule, ùn pudete micca organizà cuncorsi internaziunali ".

TANYERİ: "U PROBLEMA NEVE DUVERA SOLUZIONE"
Rimarchendu chì ci sò quasi 30 attività naziunali è internaziunali in Turchia, u 40 per centu di elli sò in Erzurum Palandöken, Tanyeri hà dettu: "E muntagne cum'è Erzurum è Erciyes sò trà e muntagne più antiche. Alberghi sò stati custruiti quì. Per 3-4 anni, ci era una mancanza di neve. Anu trovu un modu per fà questu. Anu purtatu neve artificiale è permettenu cuncorsi. Per fà e corse in Davraz, prima deve esse una guaranzia di neve. A pianta meccanica è u prublema di neve deve esse risolta. I stagni deve esse custruiti in modu chì ùn mancanu micca l'acqua. Hè pussibule ottene abbastanza neve per 600 metri di sci da 100 metri cubi d'acqua.

ÖZDEMİR: "DAI DISCRIMINAZIONE PUSITIVA"
Fevzi Özdemir, presidente di l'Associazione Turistica Isparta, hà dichjaratu chì Davraz Ski Center hè un centru chì hà risoltu i so prublemi in quantu à u trasportu è l'infrastruttura, è hà dettu chì aspettanu supportu da Tanyeri per l'esame di u Pianu d'investimentu di u Davraz Ski Center in trè tappe. , chì prima era sottumessu à Ankara, nantu à l'agenda. Özdemir hà dichjaratu chì a Federazione di Ski hà funzioni prioritarie in materia cum'è l'hotel di sport in Davraz è a palestra induve l'entrenamentu seranu tenuti in parechji rami sportivi, è hà dettu: "Vulemu una discriminazione positiva per Davraz. Davraz aspetta a nostra attenzione. Vulemu chì tenete i cuncorsi in Davraz ", disse.