I rapprisentanti di u sistema ferroviariu anu parlatu di i so prublemi in Gaziantep

I rapprisentanti di u sistema ferroviariu anu parlatu di i so prublemi in Gaziantep: Ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, a 5a riunione di l'Associazione di Operatori di Tutti i Sistemi Ferroviari (TÜRSID) hè stata in Gaziantep.

À a riunione induve i rapprisentanti di u sistema ferroviariu (metro, tram, etc.) chì operanu in diverse pruvince in Turchia si sò riuniti, l'infurmazioni sò stati scambiati nantu à tematiche cum'è i prublemi di u settore, a so situazione in u mondu è u so usu currettu.

Settar Çanlıoğlu, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, in u so discorsu di apertura di a riunione, hà dettu chì ogni parte di Turchia era cuperta di rete di ferru durante l'anni di fundazione di a Republica.

Indittendu chì l'enfasi era nantu à l'autostrade in l'anni dopu, Çanlıoğlu hà dettu: "I ferrovie sò stati lasciati da parte. Siccomu ùn pudemu micca usà bè e ferrovie, l'accidenti di u trafficu sò accaduti nantu à l'autostrade, i morti sò accaduti, è u trasportu hè statu datu priorità. Oghje vecu chì tuttu u travagliu hè in relazione cù u sistema ferroviariu. U sistema ferroviariu hè statu principiatu dopu à u 2000. "Questu hè un avvenimentu felice".

Hasan Kömürcü, Capu di u Dipartimentu di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu di a Municipalità Metropolitana, hà dettu ancu chì hà esaminatu tutti i sistemi ferroviari in Turchia.

EXPANDING THE SYSTEM RAIL
Enfatizendu chì attribuisce una grande impurtanza à a creazione di l'Associazione TÜRSID, Kömürcü hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì: "Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Gaziantep, crede chì una tale urganizazione hè veramente un locu di sensu cumunu, cunniscenza cumuna, spartera curretta, usu currettu di a nostra energia, l'usu currettu di e nostre risorse è a priurità in u centru di a cità in Turchia." "Truvemu assai utile per l'espansione di a gestione di u sistema ferroviariu, chì hè assai inefficient".

U presidente di a Cummissione di Operazioni di TÜRSID, Bülent Atak, hà dichjaratu chì ci sò attualmente sistemi ferroviari in 11 pruvince in Turchia, enfatizendu chì cercanu di fà riunioni ogni 6 mesi, Atak hà dettu: "In e riunioni, furnimu infurmazioni nantu à prublemi cum'è i prublemi di u settore. , ciò chì pudemu fà in l'anni chì venenu, quale hè a situazione in u mondu, in quali spazii duvemu migliurà noi stessi ?

Apuntendu chì u sistema ferroviariu hè in una pusizioni assai populari in Turchia perchè hè assai novu, Atak hà nutatu chì unu di i pilastri più impurtanti di u risparmiu d'energia hè u trasportu publicu.

Istanbul Transportation, Izmir Metro A.Ş., Bursa Transportation, Adana Rail Systems, Konya Rail Systems, Antalya Rail Systems, Eskişehir Tramway Enterprise, Samsun Transportation Inc. è i funzionari di l'Autorità di Qualificazioni Prufessiunale anu assistitu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*