A Decisione di Stop Work in Tunnel Construction in Rize Va à l'indirizzu sbagliatu

A decisione di piantà u travagliu in a custruzzione di u tunnel in Rize hè andata à l'indirizzu sbagliatu: e squadre chì anu inspeccionatu a custruzzione di u tunnel dopu u colapsu in u tunnel di Güneyce di u distrettu di İkizdere di Rize u 12 di nuvembre, in u quale 1 travagliadore hè mortu è 3 travagliadori sò stati feriti. , dumandò chì u travagliu sia firmatu per via di carenze chì minacciavanu a sicurità di u travagliu. Tuttavia, quandu a lettera chì cuntene a decisione di sospensjoni hè stata mandata à u Guvernu di u Distrettu di Kalkandere per sbagliu invece di u Guvernu di u Distrettu di İkizdere, a decisione ùn pò esse implementata.
L'Esperti di Sicurezza Occupational di u Cunsigliu di Inspeczione di u travagliu di u Ministeru di u travagliu è a Seguretat Soziale anu inspeccionatu u tunnel di Güneyce dopu l'incidentu di colapsu. I sperti anu identificatu 8 carenze, cumprese l'inadeguatezza di i sistemi di cumunicazione, ventilazione, illuminazione è d'emergenza, è anu dumandatu chì u travagliu sia firmatu in a custruzzione di u tunnel per via di carenze chì minaccianu a sicurità di u travagliu. Sicondu l'infurmazioni ottenute, a lettera preparata in questa direzzione hè stata mandata per errore à u Guvernu di u Distrettu di Kalkandere invece di u Guvernu di u Distrettu di İkizdere. U guvernu di u distrittu di Kalkandere hà tornatu a lettera à u ministeru perchè a custruzzione di u tunnel ùn era micca situata in e fruntiere di u distrittu.
U MINISTERIU FUSU SORPRESA DA A LOCALIZZA DI U SITE DI COSTRUZIONE
U Ministeru di u Travagliu è di a Sicurezza Soziale, chì hà mandatu a lettera chì cuntene a decisione di cessazione di u travagliu à u Guvernu di u Distrettu di Kalkandere, perchè u cantiere di a custruzzione di a cumpagnia chì cuntinueghja a custruzzione di u tunnel si trova à e fruntiere di Çayırlı Village di Kalkandere District, sta volta. mandate lu à l'indirizzu currettu, İkizdere District Governorship. Dopu avè ricevutu u rapportu, u Governatoratu di u Distrettu di İkizdere cesserà di travaglià in a custruzzione di u tunnel.
INCIDENT DI MIGRAZIONE
In l'incidentu chì hè accadutu u 12 di nuvembre in u Village Güneyce di u Distrettu di İkizdere, un colapsu hè accadutu in a custruzzione di u tunnel in u chilometru 26 di l'autostrada Rize-Guneyce. Unu di i travagliadori, Mustafa Çoban, hà persu a so vita, Mustafa Com, Birol Tombul è Yusuf Tonbaş hà sopravvissutu cù ferite. Murat Günaydın, u direttore di u situ di a custruzzione di u tunnel, è l'ingegneru Zafer Başekşioğlu, chì sò stati arrestati dopu à l'urdinamentu di l'Uffiziu di u Procuratore di Rize dopu l'incidentu, sò stati mandati à u tribunale cù una dumanda d'arrestu. U tribunale hà liberatu 2 persone cù un ordine di cuntrollu ghjudiziariu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*