Şahin hà valutatu e dichjarazioni in quantu à a linea di trenu d'alta velocità di Bursa

Şahin hà valutatu e dichjarazioni in quantu à a linea di treni d'alta velocità di Bursa: U deputatu di Bursa di u Partitu AK Hüseyin Şahin hà valutatu e dichjarazioni chì e linee di treni à alta velocità (YHT) Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul passanu per İnegöl. Şahin hà dettu chì a custruzzione di YHT cuntinueghja sopra Bursa-Yenişehir-Osmaneli, ma s'ellu ci hè un prublema nantu à sta strada, İnegöl serà incaricatu cum'è una linea alternativa.

Nutendu chì 5.5 anni fà, anu introduttu i citadini à u trenu d'alta velocità, cum'è in Europa è in i paesi sviluppati, cù a linea Ankara-Eskişehir per a prima volta, è hà dettu: "Dopu, avemu messu a ferrovia Ankara-Konya. è infine a ferrovia Istanbul-Ankara in serviziu. U nostru scopu hè di creà una reta di treni d'alta velocità di 2023 mila chilometri in tuttu u paese da u 10 è di rinnuvà e linee di treni chì chjamemu e linee cunvinziunali è di purtà à e migliori cundizioni. Per rinnuvà e locomotive è i vagoni nantu à a linea di treni d'alta velocità è di e linee cunvinziunali, vulemu fà cunfortu e ferrovie, cum'è facemu cunfortu u trasportu nantu à a terra, u mare è e vie aeree ".

Ricordendu chì anu iniziatu a custruzzione di a linea YHT, chì cunnessa Bursa à Istanbul è Ankara in una reta di 10 mila chilometri, cù a cerimonia di inaugurazione à u principiu di u 2013, u deputatu Şahin hà dettu: "Ancu se e cundizioni geografiche sò assai difficili, cuntinuemu a custruzzione di treni d'alta velocità cù l'iniziu di a custruzzione di u tunnel è l'espropriazione. . A ferrovia ad alta velocità Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul culligaranu à Yenişehir, da u nordu di Gölbaşı, è da quì à a linea di treni Istanbul-Ankara, attraversu l'autostrada Gürsu, Ankara da a direzzione Bursa. Bilecik era inizialmente pianificatu. Hè stata abbandunata quì per via di e cundizioni geografiche difficili. Allora u Vizierhanu hè statu pianificatu. Hè stata abbandunata da quì perchè era una zona di frana ", disse.

Sottulineendu chì i travaglii nantu à a linea Osmaneli, chì hè cunnessa à Bilecik, sò attualmente in corso, Şahin hà dettu: "Mentre u statu furnisce un serviziu, sviluppa ancu una alternativa. Attualmente, un studiu alternativu hè realizatu annantu à İnegöl cum'è alternativa à queste rotte. Allora questu hè un travagliu alternativu. S'ellu succede o micca, serà decisu in u tempu. Significa ciò chì succederà, ciò chì ùn succede micca. Se ci hè un ostaculu geugraficu nantu à a linea Osmaneli, i Ferrovii di u Statu duveranu avè una strada alternativa. L'11 di dicembre di u 2014, un cuncorsu di u prugettu serà fattu in questu. Questa hè una linea puramente alternativa. Se l'altri linii chì avemu citatu ùn sò micca furmati, u sistema ùn ferma micca. Un novu percorsu alternativu hè creatu. L'ultima alternativa hè à u puntu induve a linea passa per İnegöl è cunnetta à Bozüyük. Studi di terra sò realizati riguardu à induve passà a linea alternativa, è certi studii sò realizati. Ancu a preparazione di un prughjettu alternativu hè bellu. E Ferrovie Statali preparanu rotte alternative per e linee Bursa-Ankara è Bursa-Istanbul. In casu di malfunzionamentu, hè cambiatu à u pianu B. Se ci hè un prublema nantu à a linea Osmaneli, u pianu İnegöl entra in ghjocu. Questu ùn significa micca chì u trenu d'alta velocità passerà per İnegöl. Ci era un prublema in a strada per cunnette da Yenişehir à Vezirhan, era abbandunatu. Attualmente, Osmaneli hè in travagliu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*