Una bona nutizia di toki è a strada di u circondu per i cummercianti industriali

Una bona nutizia di toki è a strada di u circondu per i cummercianti industriali: U prublema di a strada di a strada di u circondu chì passa per l'armata in a direzzione di l'autostrada Diyarbakir da u distrittu Karaköprü di Şanlıurfa hè stata risolta.
U sindaco metropolitanu Celalettin Güvenç, u sindaco di Eyyübiye Mehmet Ekinci, u presidente di l'Evren Industrial Estate Mustaf Aslan, u presidente di u Cunsigliu di l'OIZ İbrahim Iletmiş, i rapprisentanti di l'ONG è i cummerci di l'industria anu assistitu à a riunione tenuta sottu a Presidenza di Şanlıurfa Evren Industrial Site.
U presidente Güvenç, chì ascoltò i prublemi di i Cummercianti Industriali è evaluò e dumande nantu à a custruzzione di a strada di u circondu, hà dettu chì i travaglii seranu cuminciati per finisce u circondu interminatu u più prestu pussibule è chì cercanu una zona per u circondu. a custruzzione di TOKİ per l'OIZ è i Cummercianti Industriali.
U sindaco di Eyyübiye, Mehmet Ekinci, hà dichjaratu chì i cummercianti industriali in i cunfini di u distrittu di Eyyübiye sò aperti à l'opinioni è suggerimenti necessarii per a suluzione di u prublema, è chì seranu sempre quì per i cummercianti.
U presidente di u situ industriale di Evren, Mustafa Aslan, hà ringraziatu à tutti quelli chì anu cuntribuitu, dicendu chì l'hà trasfirutu à i Sindaci per a custruzzione di a strada di circonvallu à mità catturata, chì hè u prublema più grande di i cummercianti industriali, è chì i travaglii seranu fatti appena. pussibule.
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di l'OSB, İbrahim Iletmiş, hà dichjaratu chì a custruzzione di l'abitazione TOKİ serà di grande impurtanza per i cummercianti di l'OSB è hà dettu chì una grande suluzione serà truvata in u trasportu in a cità cù a riparazione di a strada di circondu infinita. .
Dopu à e scontri è discussioni, i sindaci è i presidenti di l'ONG si sò andati à i cummercianti industriali è à sente i prublemi in u locu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*