A strada di u centru di sci di Konakli hè stata foresta

A Strada di u Centru di Sci di Konaklı hè foresta: A strada di u Centru di Sci di Konaklı, chì hè stata messa in serviziu cù i Ghjochi d'Invernu di l'Università Mondiale tenuti in Erzurum in 2011, hè stata foresta da a Direzzione Regionale di Foresta.

Mille 17 alberelli, cumpresi pinu, arbulu neru, Salkım Willow è acacia, sò stati piantati intornu à l'autostrada chì porta à Konaklı, situata nantu à a catena montuosa Palandöken, una di e novi stazioni di sci di Turchia, à 300 chilometri da u centru di a cità. Dicendu chì quelli chì vanu à scià ponu vede u verde è u biancu inseme, u Direttore Regionale di Foresteria Muhammet Salih Çetiner hà dettu:

"U guvernatore Ahmet Altıparmak ci hà dumandatu di plantà arburi in a regione di Konaklı in a riunione di coordinazione. Avemu piantatu 300 saplings di varii tipi cù i nostri mezi. A causa di l'arburi piantati da i dui lati di u centru di sci Konaklı, circa 2 metri di altezza, i sciatori passanu sta strada coperta di verde. Erzurum hè una cità induve si facenu sporti d'inguernu è ghjochi invernali. A cità hè cuparta in una manta bianca cù neve in l'invernu. L'arbureti furnisceranu una rivolta di culori in quella regione. A mo sola dumanda da i paisani chì campanu in a regione hè di prutezzione di l'arburi piantati. Ch'elli s'occupenu di quelli alberelli ".