TCDD Tasimacilik AS hè stata creata in 2015

TCDD Taşımacılık AŞ hè stata creata in 2015: TCDD Taşımacılık AŞ, chì hè stata creata in u scopu di u regulamentu chì hà apertu a strada per a liberalizazione di e ferrovie, hè prevista per esse stabilita in i primi mesi di u 2015.

Cù a Legge nantu à a Liberalizazione di u Settore Ferroviariu Turcu, chì hè stata promulgata l'1 di maghju 2013 per stabilisce u quadru legale è strutturale di u settore ferroviariu in cunfurmità cù a legislazione di l'Unione Europea, un novu prucessu hè statu intrutu in u trasportu ferroviariu. I preparativi per a furmazione di TCDD Taşımacılık AŞ, chì saranu stabiliti in u scopu di u regulamentu chì apre a strada per a liberalizazione di e ferrovie, cuntinueghjanu. À a fine di l'annu, a separazione di TCDD è TCDD Taşımacılık AŞ serà finita. Cusì, u trasportu di carichi è di passageri serà apertu à a cumpetizione, è u settore privatu avarà l'uppurtunità di fà u trasportu ferroviariu cù i so treni è u so propiu persunale.

Serviziu di cunsulenza tecnica da l'UE

Dopu à a promulgazione di a Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu Turcu, chì include l'apertura di l'infrastruttura ferroviaria à u settore privatu, i studii nantu à e disposizioni da esse fattu in a legislazione cuntinueghjanu. U serviziu di cunsulenza tecnica di 2014 anni hè ricevutu da esperti di l'UE chì copre l'anni 2015-2. U scopu di questu hè di assicurà a cumpetizione uguale, libera, ghjusta è sustinibule in u settore. Dopu u serviziu di cunsulenza, TCDD Taşımacılık AŞ hè prevista per esse stabilitu in i primi mesi di 2015. I travaglii di trasportu seranu realizati da a cumpagnia di nova creazione. Da questa data, u settore puderà esse liberalizatu cumplettamente è i studii di licenze seranu iniziati per l'imprese ferroviarie per u settore privatu per fà u trasportu.

Licenza à e cumpagnie

Un operatore ferroviariu chì vole trasportà nantu à e ferrovie applicà à a Direzzione Generale di u Regolamentu Ferroviariu per ottene una licenza dopu avè inviatu l'infurmazioni chì ellu risponde à a responsabilità legale, a bona reputazione, a qualificazione finanziaria è prufessiunale specificata in u regulamentu di licenza. In casu hè determinatu chì queste cundizioni sò cumplete, un certificatu di licenza serà datu à e cumpagnie chì li permette di fà u trasportu in l'infrastruttura ferroviaria. In u scopu di u regulamentu di l'accessu à l'infrastruttura è di i prezzi da emette, l'operatori ferroviari puderanu trasportà paghendu a tarifa di accessu à l'infrastruttura da esse determinata à TCDD, u gestore di l'infrastruttura. Cù l'apertura di l'infrastruttura ferroviaria, chì hè aduprata da TCDD, à u settore privatu, sia u voluminu di trasportu sia l'ingudu seranu aumentati. Cù a liberalizazione di a ferrovia, u settore privatu puderà cumprà è affittu i so vagoni è treni.

40 miliardi di risorsa di lira

Cù i prezzi di l'annu passatu, circa 2003 miliardi di lire sò stati trasferiti à u settore ferroviariu in 2013-40. Cù l'applicazione di treni di bloccu, 2013 milioni di tunnellate di carica sò stati trasportati in 26. U trasportu di cuntainer per ferrovia, chì era 2003 mila tunnellate / annu in 658, hà aumentatu circa 2013 volte in 13 è hà righjuntu 8,7 milioni di tunnellate / annu. In u 2013, 6,1 milioni di tunnellate di carichi sò stati trasportati in u scopu di u trasportu di merci è l'affittu di vagoni da individui. À a fine di u 2011, a lunghezza di a linea in Turchia era 12 mila è a lunghezza di a linea d'alta veloce era 888 chilometri. Hè previstu di aumentà a lunghezza di a linea di treni d'alta velocità à 2023 mila chilometri da 10, è di aumentà a parte di a ferrovia da 2 per centu in u trasportu di passageri à 10, è a parte di u trasportu da 5 per centu à 15 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*