U ghjornu di memoria di e vittime di u trafficu

Traffic Victims Remembrance Day: Morimu è feritemu unu à unu nantu à e strade ogni ghjornu Quandu ci sò morti in massa è ferite, attiremu l'attenzione è entra in l'agenda.

Morimu è feritemu nantu à e strade in rates ogni ghjornu, entremu in i tituli di i ghjurnali è e statistiche, è creamu l'agenda per i morti in massa è i feriti. Cù l'influenza di l'agenda, cuntinuemu nantu à a nostra strada creendu inspezioni à cortu termini, suluzioni urgenti chì salveranu u ghjornu. Ogni annu, a 3a dumenica di nuvembre hè u ghjornu di ricordu di e vittime di u trafficu. Ricordemu cun amore è rispettu di i milioni di persone chì anu persu a vita è sò stati feriti nantu à e strade.

U costu di una perdita di vita hè 1,8 Million Euros
In i paesi di l'UE per u 2013, u dannu socioeconomicu annuale da i morti è i feriti di u trafficu stradale hè statu stimatu à circa.
Hè stimatu à 250 milioni d'euros. U costu di a perdita di vita hè datu cum'è 1,8 milioni d'euros.

(1).
A magnitudine di i danni causati da i morti in strada è i feriti pò esse capitu da e figure.
- Sicondu i registri ufficiali in Europa in 2013, 26.025 300.000 persone anu persu a so vita è più di XNUMX XNUMX persone sò state ferite.
- In u studiu incaricatu da a Direzzione Generale di Traffic in 1998 per determinà i costi di collisioni di trafficu, a quantità di i costi di collisione di trafficu in Turchia hè stata calculata cum'è 2,8 miliardi TL è a so ratio à l'ingudu naziunale era 2.2%.
Hè statu annunziatu chì u costu mediu di colissioni di trafficu cù danni materiali solu hè di circa 4 miliardi di dollari.

(2).
- Sicondu e figure non ufficiali in u nostru paese, 10.000 persone mori nantu à e strade ogni annu è 250.000 persone sò ferite. Per ogni persona chì perde a so vita, unu di quelli chì hè feritu cuntinueghja à campà cù disabilità permanenti. Una in ogni 11 famiglie in Turchia hè una vittima di trafficu. U scopu principale di un sistema di autostrada sicura hè di stabilisce un sistema di trasportu stradale chì ùn causa micca morti è ferite è minimizza u risicu di l'errore.

E perdite ùn sò micca solu numeri, ma vite!
I morti di u trafficu è i feriti ùn sò micca solu numeri o statistiche. Tutte e vittime di u trafficu sò persone reali è ciò chì hè accadutu sò veri tragedie di famiglia. Dopu à a perdita di una vita in u risultatu di una colisazione di trafficu, porta ancu pèrdite à quelli chì sò lasciati. A so famiglia, l'amichi, a scola, u travagliu, u circulu suciale è u paese seranu ancu persu per ellu.

A velocità media più bassa, riduce e collisioni di trafficu
L'accelerazione hè una violazione di u trafficu assai impurtante chì provoca morte è ferite in colissioni di trafficu.
Hè statu annunziatu da a Direzzione Generale di Sicurezza chì unu in ogni trè accidenti di trafficu chì causanu a morte hè causatu da una velocità eccessiva. U 3% di e colissioni di u trafficu si verificanu per via di e viulenza di velocità è di viulenza. Ogni collisione crea cunsequenze irreversibili, soprattuttu quandu si tratta di l'utilizatori di strada vulnerabili cum'è i pedoni è i ciclisti.

  • A sopravvivenza di un pedone quandu hè colpitu da un veiculu chì viaghja à 30 km / h o menu
    Mentre a probabilità hè 90%, sta probabilità diminuite à 45% se u veiculu hè à una vitezza di 50 km per ora.
  • A probabilità di sopravvivenza di un pedestrinu s'ellu hè colpitu da un veiculu chì viaghja à 80 km per ora hè
    Hè quasi inesistente.
  • Aumentà a velocità di 10% aumenta l'effettu di l'impattu di 21%.
    L'alta velocità aumenta ancu a pussibilità di e misure di sicurezza in u veiculu è a capacità di u cunduttore per prevene una collisione.
    Si goccia. A ricerca mostra chì riducendu a vitezza media di 5%, vale à dì da 100 km/h à 95 km/h, ci hè una diminuzione di 18,5% in i scontri di trafficu chì causanu a morte è una diminuzione di 14.3% in i scontri chì causanu ferite gravi.
  1. Valore ETSC (Consigliu Europeu di Sicurezza di u Trasportu) 2014.
    2ª Ass. Assoc. Dr. Banu Özgürel, Facultà di Arti è Scienze di l'Università Yaşar, Capu di u Dipartimentu di Scienze Attuariali, 17 di ferraghju 2014

Molti fatturi chì risultanu da a velocità, senza usu di cinture di sicurezza è caschi, violazioni di regule, usu di telefunini, alcolu è droghe, è l'errore umanu causanu morte è ferite in collisions. L'ispezioni ùn sò micca realizati regularmente è in modu adattatu, e penalità per e violazioni di e regule di trafficu sò sguassate cù l'amnistia ogni 3-4 anni, è e violazioni di "velocità" è e violazioni di e regule ùn sò micca cunsiderate in u prucessu ghjudiziale. Per risolve tutte e negatività, i decisori anu bisognu di cunnosce i negatività sperimentate in i scontri causati da a velocità, i so effetti, e difficultà chì anu vissutu da e vittime dopu à a scontru, è fà e regule legale necessarie per riduce i morti è i feriti stradali.

E nostre richieste cum'è vittime di u trafficu
1. Vulemu una mobilità efficace è un trasportu centratu nantu à i pedoni. Vulemu sicurezza nantu à e strade per l'anziani, i disabili, i zitelli è i pedoni senza difesa. Vulemu piantà i morti è i feriti stradali implementendu a Visione Zero, chì hè stata implementata è successu in Svezia, è incuragisce tutte e misure di prutezzione per prevene i morti è i feriti.
2. Vulemu chì l'"impattu post-collisione" sia cunsideratu avà. Perdite dolorose, ferite è incapacità per via di collisioni riducenu a qualità di vita di e vittime è i so parenti. L'inadeguatezza di e penalità date / pigliate dopu à a scontru, soprattuttu durante a fase ghjudiziaria, i sforzi di e vittime per pruvà / dimustrà chì sò ghjustu, è ancu u dulore è a perdita di e vittime, è a mancanza di cumunicazione cù u l'istituzioni di ghjustizia è di l'assicuranza, facenu chì i prublemi resultanti ùn restanu micca risolti. Mentre chì parechji studii sò realizati nantu à a sicurità stradale, i vittimi di u trafficu sò lasciati solu. I servizii d'investigazione, di persecuzione è di supportu per e vittime di u trafficu è u settore di a salute duveranu piglià l'iniziu per riduce l'accidenti fatali in l'autostrade è deve esse trattatu cum'è un prublema di salute publica.
3. Vulemu cumunicazione interistituziunale. Vulemu chì l'istituzioni di a salute, a sicurità è a ghjustizia piglianu in contu i prublemi sperimentati dopu à scontri di trafficu in i so prugrammi di sicurezza stradale, per assicurà a spartera di l'infurmazioni è per promulgà i regulamenti legali necessarii. Vulemu chì a cumunicazione trà a pulizza è l'uspitali sia più efficaci è e dati sò raccolti più rapidamente.
4. Vulemu chì u sustegnu di u serviziu di mantenimentu sia furnitu. Vulemu chì e vittime è e famiglii in lugliu di i morti è i feriti stradali sò furniti cù servizii di cura di mediu è longu tempu durante u periodu di assistenza medica è riabilitazione.

5. Vulemu chì e penalità cum'è premii ùn sò micca datu dopu à una collisione di trafficu è un prucessu ghjustu. Vulemu chì e vittime di u trafficu sò cunsiderate à u listessu ritmu chì e vittime di viulenza è di crimini. Vulemu chì l'inchiesta di casu sia realizata più meticulosa è equa, è una compensazione materiale è morale per esse pagata à e vittime in 1 annu, senza aspittà di u casu criminale. Avemu dumandatu chì se i danni non pecuniari à esse pagatu da l'accusatu ùn sò micca pagati, seranu cunsiderati cum'è crediti publichi, è in casu di micca pagamentu, una pena di prigiò serà impostu.
Ùn chjamemu micca un accidente di trafficu perchè a parolla "accidente" implica u pirdunu da u principiu. In ogni casu, tuttu ciò chì succede succede per trascuranza è irresponsabilità, vale à dì, hè "previsible". Se passate per una luce rossa, causate una collisione, se aumentate a vostra vitezza fora di cuntrollu, create cunsequenze indeserate, è se batte è corre cù qualcunu, "cagliate u dirittu di a vita di una persona". S'è no faciamu un pocu d'attenzione, pensavamu prima à a nostra propria salvezza, capimu a nostra rispunsabilità, è ùn diciamu micca chì ùn ci sarà micca accadutu, forse ùn avaristi micca tante pèrdite nantu à e strade.

Ghjornu mundiale in memoria di e vittime di u trafficu
Ogni annu, a 3a dumenica di nuvembre hè u ghjornu mundiale in memoria di e vittime di u trafficu. Dapoi u 1993, a Federazione Europea di Vittimi di u Trafficu, FEVR, hà iniziatu à urganizà u ghjornu di a Memoria. Da u 26 d'ottobre di u 2005, u ghjornu di a memoria di e vittime di u trafficu hè statu ricunnisciutu da l'ONU cù u sustegnu di l'Organizazione Mondiale di a Salute è a participazione hè stata ottenuta in u mondu sanu. U ghjornu di u ricordu di e vittime di u trafficu hè statu ricunnisciutu ufficialmente in Turchia dapoi u 2007. "L'impurtanza chì un paese attribuisce à l'accidenti di trafficu è i feriti mostra ancu l'impurtanza chì dà à a sicurità stradale".

Dumenica 16 di nuvembre di u 2014, ci riuniteremu per commemorate i milioni di vittime di u trafficu chì anu persu a vita è sò stati feriti cù amore è rispettu.

Informazioni: Yeşim Ayöz 0532 484 79 82 - bilgi@suatayoz.com - yesimayoz@gmail.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*