Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Elvan in Qatar

Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Elvan in Qatar: Turchia è Qatar sò paesi chì si cumplementanu l'un l'altru, soprattuttu in quantu à l'investimenti, è crede chì avemu da realizà prughjetti assai impurtanti inseme in questu rispettu ".
"Travaglieremu nantu à a produzzione di veiculi ferroviari, u sviluppu di sistemi infrastrutturali è a custruzione navale. E nostre cumpagnie cooperaranu ancu in investimenti in paesi terzi ".
Ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfi Elvan hà dichjaratu chì Turchia è Qatar sò paesi chì cumplementarii, soprattuttu in termini di investimenti, è hà dettu: "Credu chì avemu da realizà prughjetti assai impurtanti inseme in questu rispettu".

In parte di i so cuntatti in Doha, u Ministru Elvan hà scontru cù Sheikh Abdullah bin Mohammed Al Thani, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a cumpagnia di telecomunicazioni Ooredoo.

Dà infurmazione nantu à u settore di e telecomunicazioni in Turchia, Elvan hà toccu l'impurtanza di sviluppà a cooperazione trà e cumpagnie di telecomunicazioni di i dui paesi.

U Ministru Elvan dopu scontru cù u Ministru di i Trasporti di Qatar Casim bin Seyf Ahmed Al Suleyti.

Spieghendu chì ci sò parechje cumpagnie turche chì operanu in Qatar, in particulare in u campu di u trasportu, Elvan hà dichjaratu chì volenu sviluppà relazioni in questi spazii. Apuntendu chì ci sò prughjetti impurtanti chì ponu esse realizati inseme in Turchia è in Qatar, Elvan hà dettu chì vulianu cooperà soprattuttu à l'investimenti portu.

U Ministru Elvan hà invitatu à Al Suleyti in Turchia per vede i grandi prughjetti da vicinu, in particulare u Tunnel Eurasia, u 3u ponte, u 3u aeroportu, u ponte di attraversu di u golfu è u portu di Çandarlı.

U Ministru di Qatari, Al Suleyti, hà ancu dichjaratu ch'elli seguitanu attentamente i prughjetti in Turchia. Dichjarà chì e cumpagnie turche anu un sapè significativu in l'infrastruttura, Al Süleyti hà dettu chì seranu felici di cooperà soprattuttu in u campu di u trasportu marittimu.

Al Suleyti hà ancu nutatu chì u numeru di voli trà i dui paesi deve esse aumentatu.

  • "I nostri cumpagnie cooperaranu"

U Ministru Elvan hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu à u pranzu chì hà ospitatu in l'onore di Al Suleyti.

Spieghendu chì anu da implementà parechji prughjetti in Turchia, in particulare cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu, Elvan hà dichjaratu ch'elli anu visitatu per sente à i prughjetti di cooperazione è i prublemi di l'affari turchi in Qatar. Spieghendu chì l'affari turchi anu investitu circa 3 miliardi di dollari in Qatar, in particulare in stazioni di metro è autostrade, Elvan hà nutatu chì parechji spazii di cooperazione sò emersi durante i cuntatti bilaterali.

Dichjarà chì anu discututu e zone di cooperazione in u quadru di i so cuntatti, Elvan hà dettu:

"Türkiye è Qatar sò paesi chì si cumplementanu l'un l'altru, soprattuttu in quantu à l'investimenti, è crede chì realizaremu prughjetti assai impurtanti inseme in questu rispettu. E nostre cumpagnie cooperaranu micca solu in investimenti di cooperazione in Türkiye è Qatar, ma ancu in investimenti in paesi terzi. Travaglieremu nantu à a produzzione di veiculi ferroviari, u sviluppu di sistemi infrastrutturali è a custruzione navale. Avemu fattu sviluppi assai pusitivi.

Intantu, avemu avutu l'uppurtunità di avè una riunione cumpleta cù u Ministru di Trasportu di l'Arabia Saudita. Entremu ancu in una cooperazione seria cù l'Arabia Saudita. Ci scuntremu di novu cù u Ministru di Trasportu di l'Arabia Saudita in i ghjorni à vene. Per d 'altra banda, u Ministru di i Trasporti di Qatar visitarà Turchia in dicembre. Videremu i prughjetti in situ. Finizzeremu prughjetti cuncreti in i duminii chì accunsenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*