U trenu di passageri hà culpitu a vittura in Erzurum 1 mortu, 3 feriti

U trenu di passageri hà scontru in una vittura in Erzurum 1 mortu, 3 feriti: 1 persona hè morta è 3 persone sò state ferite in u risultatu di a scontru trà un trenu di passageri è una vittura à u passaghju à livellu in u distrittu di Aşkale.

Sicondu l'infurmazioni ricevute, a vittura cù a targa 25 DT 400, guidata da Kenan Arifoğulları, hà scontru cù u trenu di passageri chì viaghja trà Erzincan è Kars à u passaghju à livellu in locu Şafak Mahallesi.

Yosma Arifoğulları (200), chì era in a vittura chì hè stata trascinata per circa 54 metri per via di l'impattu, hà persu a vita. U corpu di Arifoğulları hè statu purtatu à a morgue di l'Hospital statale di Aşkale dopu l'esame.

U cunduttore è Ayfer è Yunus Efe Sarı, chì sò stati feriti in l'accidentu, sò stati purtati à l'Hospital Regionale di Formazione è Ricerca di Erzurum, induve sò stati purtati à a scena da e squadre di u serviziu d'urgenza 112 è purtati à trattamentu.
U so babbu hè ancu mortu in l'accidentu à u stagnu di a diga.

Hè statu amparatu chì a donna chì hè morta in l'accidentu era a mamma di Arif Arifoğulları, chì era un ghjurnalistu freelance in u distrittu.

U babbu di Arif Arifoğulları, Mustafa Arifoğulları, hè mortu inseme à 3 travagliadori TEDAŞ in u distrittu di Aşkale u 2012 d'aprile di u 2, quandu u so pedalò s'hè capogliatu mentre andavanu à riparà u palu elettricu in u stagnu di irrigazione di a centrale idroelettrica Karasu-4.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*