U Centru Naziunale di Test per i Sistemi Ferroviari deve esse cumpletu

URAYSIM
URAYSIM

U centru di prova naziunale per i sistemi ferroviari deve esse cumpletu: Membro di u Cunsigliu RAYDER è Segretariu Generale Emel Sakarya: I prudutti pruduciuti per i sistemi ferroviari anu da passà assai teste in cunfurmità cù i normi internaziunali, ma i costi in i centri di teste d'oltremare sò assai alti. U Centru Naziunale di Testa deve esse stabilitu u più prestu pussibule in Turchia, chì hà rimbursatu e so maniche per a produzzione di u Trenu Naziunale.

In linea cù i scopi strategichi di Turchia, in i sistemi ferroviari finu à u 2023; Avemu avutu una entrevista speciale cù Emel Sakarya, chì hà dettu chì i travaglii nantu à 3500 km YHT, 8500 km High Speed ​​​​​​​​Train, 1000 km Custruzzione di linea convenzionale è ghjunghje à un totale di 25000 km cuntinueghjanu rapidamente.

Pudete descriverà brevemente RAYDER, i so spazii di travagliu è di serviziu ?

RAYDER hè l'associu di l'industriali è l'accademici chì pruducianu veiculi / prudutti / ingegneria / servizii per u settore ferroviariu.

Hè l'unicu membru di UNIFE (Associazione Internaziunale di Produttori Ferroviari) da Turchia.

RAYDER travaglia versu l'urganizazione di i nostri industriali ferroviari, a suluzione di i prublemi chì scontranu, a creazione / u sviluppu di normi ferroviari chì tenenu in contu e cundizioni di u nostru paese, a certificazione di produttu di i so membri, è a so prumuzione in Turchia è à l'esteru.

Cum'è in u mondu sanu, e ferrovie è i sistemi di trasportu ferroviariu sò stati priorità in Turchia in u novu periodu, è u so sviluppu hè statu accettatu cum'è una pulitica statale. Cù u sustegnu di e lege d'incentivazione di u guvernu attuale, l'infrastruttura è l'investimenti settoriali cuntinueghjanu à aumentà. In cunfurmità cù queste pulitiche, hè destinatu à investisce circa 10 miliardi di USD in i prossimi 50 anni per e ferrovie, u trasportu di merci è di passageri, treni d'alta velocità, Prughjettu Marmaray è sistemi ferroviari chì risponderanu à i bisogni di i nostri cumune per metro / tram. veiculi.

Per sviluppà a tecnulugia ferroviaria in Turchia, hè urgentemente necessariu di sustene a produzzione di l'equipaghji di l'infrastruttura di u sistema ferroviariu è di i veiculi di u sistema ferroviariu da l'industriali domestici, per rinfurzà più a sub-industria di u sistema ferroviariu chjuca ma sviluppata, è per stabilisce una pianificazione è efficace. sistema educativu.

In quantu à u sviluppu di a nostra industria domestica chì opera in u settore ferroviariu, RAYDER crea strategie è pulitiche in linea cù questi scopi, è travaglia per u sviluppu di a nostra industria, chì produce infrastruttura è veiculi, in parallelu cù e cundizioni internaziunali d'oghje.

Per aiutà à u sviluppu di sistemi di trasportu ferroviariu per u trasportu publicu sustenibile in u nostru paese,

• Per sustene e pulitiche in quantu à l'espansione di u trasportu ferroviariu,

• Per guidà l'istituzione di normi in quantu à i sistemi di trasportu ferroviariu in una manera chì serà integrata cù l'UE,

• Per sustene u sviluppu di l'industria domestica cumpetitiva attraversu u rinfurzamentu di e strutture avanzate di R&D, innuvazione, creatività, educazione è qualità,

• U mercatu informa regularmente i so membri nantu à i sviluppi tecnichi, a furmazione è e pulitiche relative.

Chì sò i sviluppi attuali in u settore di i sistemi di trasportu ferroviariu in Turchia?

Mentri a parte di l'investimentu di u Ministeru di u Trasportu in a spesa publica tutale era di 2003% in 17, hà aumentatu à 2013% in 45. Un investimentu di 11 miliardi TL hè statu fattu da TCDD in l'ultimi 20 anni è un investimentu di 2023 miliardi TL. hè destinatu finu à u 100. In a preparazione per u prugramma d'investimentu per u periodu 2015-2017 realizatu da u Ministeru di u Sviluppu, u 45 per centu di u tettu tutale di l'offerta determinatu per l'appropriazioni di l'annu dopu trà l'Imprese Economiche Statali (SOE) hè stata attribuita à a Direzzione Generale di TCDD. . Un budgetu di 2015 billion TL per 5, 2016 billion 12 million 154 mila TL per 786 è 2017 billion 6 million 94 mila TL per 137 hè stata attribuita à TCDD.

Target da 2023; 3500 km YHT, 8500 km Trenu d'Alta Velocità, 1000 km Custruzzione di linea convenzionale è per ghjunghje à un totale di 25000 km. E linee YHT Ankara-İzmir, Ankara-Sivas, Ankara-Bursa sò finite è cunnetta 46 pruvince, chì currispondenu à 15% di a pupulazione di u paese, cù YHT.

Per u 2023, hè destinatu à aumentà a parte di a ferrovia in u trasportu di merci à più di 15% è a so parte in u trasportu di passageri à più di 10%.

Inoltre, sapete, a Direzzione Generale di u Regulamentu Ferroviariu hè stata creata è a lege nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu hè stata promulgata. Cù sta lege, un novu prucessu hè statu principiatu da a cunniscenza di a cumpetizione feroce trà i trasporti uni-modali è i tipi di trasportu à a cunniscenza di a cooperazione trà i tipi di trasportu. In particulare in u trasportu di merchenzie, hè stata presa com'è una basa per enfatizà u trasportu cumminatu, chì hè basatu annantu à e ferrovie in u trasportu terrestre.

In più di questi, i sistemi ferroviari urbani si sviluppanu rapidamente; A Municipalità Metropolitana di Istanbul hà attribuitu 2015 miliardi di TL per i prughjetti di u sistema ferroviariu da esse realizatu trà u 2019 è u 21,5. U scopu di ghjunghje à una reta di sistema ferroviariu di 2019 km da 430.

I prughjetti di u Sistema Ferroviariu in Izmir cuntinueghjanu rapidamente, u travagliu per allargà a linea İZBAN à Torbalı dopu Aliağa-Cumaovası cuntinueghja. L'infrastrutture, i signali è l'offerta di compra di veiculi per e linee Üçkuyular-Halkapınar di 12,6 km è 9,7 km Alaybey Mavişehir sò state finite. L'acquisti di veiculi di metro cuntinueghjanu in Ankara. Attualmente, l'operazioni di u sistema di ferrovia ligera sò realizate in 11 pruvince in Turchia. Tuttavia, hè previstu chì 17 di e nostre pruvince passanu à u funziunamentu di u sistema ferroviariu più liggeru, è u prughjettu è i studii di l'offerta cuntinueghjanu. In u scopu di sti prughjetti, 2023 veiculi di metro, tram è LRV seranu acquistati finu à u 7000.

BISOGNI DI VEHICULE FERROVIARI DI TURCHIA FINU À 2023

  • 7.000 METRO, TRAM, LRV
  • SET 100 pcs FAST TRAIN
  • 350 LOCOMUTIVE DIESEL
  • 250 LOCOMUTIVE ELECTRICE
  • 500 TRENI ADATTI
  • SET DI TRENI DMU 350 pezzi
  • 600 vagoni di passageri
  • 49.000 CARGA CARGA

Chì ci hè previstu da u settore in linea cù l'obiettivi 2023 ? Chì tippu di travagliu fate nantu à questu tema ?

In cunfurmità cù l'obiettivi di u 2023, l'aspettattivi sia da u settore sia da l'autorità sò in permanenza spartutu, è riunioni, cunferenze, visite pubbliche è briefings sò fatti spessu per assicurà u rapidu prugressu di u travagliu.

L'obiettivu più impurtante di u 2023 hè di ghjunghje à l'esportazione di 2023 miliardi di dollari previsti in a visione di Turchia 500 è di esse trà i 10 paesi sviluppati di u mondu. Ci sò cose chì deve esse fattu assai rapidamente per ghjunghje sti scopi;

RAYDER furnisce un grande sustegnu à i studii nantu à a creazione di a Direzzione Generale di Sistemi Ferroviari Urbani sottu à u Ministeru di i Trasporti. Hè travagliatu nantu à a creazione di una struttura simile à u "Sottosegretariatu di l'Industria di a Difesa (SSM)" in u Ministeru di i Trasporti è cuntinueghja i so studii nantu à a basa chì un "Sottosecretariatu di l'Industria di i Trasporti (USM)" da esse stabilitu da a lege. guidà u settore di u trasportu è dà un grande impetu à u so sviluppu.

Sta travagliendu per stabilisce Centri di Test di Sistemi Ferroviari, chì hè una di e nostre carenze più impurtanti, è participa è sustene a creazione di u Centru di R&D di Sistemi Ferroviari è di a Strada di Test da esse stabilitu in Eskişehir. Hè travagliatu per apre i dipartimenti di Ferrovia è Sistemi Ferroviari in e nostre università. Cunduce i travaglii di pruduzzione domestica di i veiculi di Metro è Tramway. Supporta i sforzi di promulgà a Nova Legge Ferroviaria u più prestu pussibule, chì accelerà u settore privatu cù l'uppurtunità di liberalizazione. Prepara u Catalogu di l'Industria Ferroviaria Turca, sia in turcu sia in inglese, chì serà publicatu per a prima volta in Turchia.

Perchè a localizazione hè impurtante in questa zona? In quantu hè a produzzione domestica sustinuta da l'autorità statali?

A produzzione domestica hè un must per ghjunghje à l'ugettivi per u 2023 è per chjude l'esportazione di 500 miliardi di dollari è u deficit di u cummerciu esteru. Comu sapete, hè statu annunziatu in u 2013 chì Turchia custruirà u so trenu naziunale in un futuru vicinu. U buttone hè statu premutu per a produzzione naziunale di treni d'alta velocità in Tülomsaş, a produzzione naziunale di l'EMU è DMU in Tüvasaş, è u vagone naziunale di merci in Tüdemsaş è i prughjetti cuntinueghjanu.

Università, TUBITAK, istituzioni pubbliche è private hà iniziatu u travagliu cumuni per stu prughjettu. L'industria hè assai entusiasta di questu è e nostre cumpagnie aumentanu a so qualità per a produzzione di u sistema ferroviariu ghjornu per ghjornu.

Tuttavia, ùn avemu micca un centru di prova accreditatu in u nostru paese. Cum'è sapete, a vita di i sistemi ferroviari hè assai più longa, è per quessa i prudutti pruduciati anu da passà assai teste cù successu in cunfurmità cù i normi internaziunali. Hè ancu assai costu per realizà queste teste in centri di teste accreditati à l'esteru. Stu prublema deve esse risolta rapidamente.

In a maiò parte di i paesi sviluppati, a cundizione di esse lucale in l'offerta di u sistema ferroviariu hè determinata da a lege è seguita incondizionatamente. In l'offerta, 60% di Germania, 70% di Cina, 70% di Russia è 65% di l'USA sò cundizioni lucali. Per a prima volta, una tarifa di località di 51% hè stata messu in l'offerta d'approvvigionamentu di l'Ankara Metro Vehicle, ma sfurtunatamenti a cumpagnia chinesa chì hà pigliatu u travagliu ùn hà micca travagliatu nantu à a tarifa di a località in ogni modu. Inseme à e pressioni di RAYDER è Rail System Clusters, una pressione seria hè stata posta nantu à i restanti 35 sets, chì ùn sò micca stati ancu consegnati, è hè dumandatu à assicurà a tarifa lucale. Cusì, i stranieri ponu vene agitendu e braccia è dà ogni veiculu senza a cundizione d'esse lucale.

Per quessa, i tassi di località devenu esse stipulati in l'offerta, è questi devenu esse un obbligazione legale cù i ducumenti di offerta. In u risultatu di i studii à longu andà di RAYDER è altri Clusters di Sistema Ferroviariu è di e negoziazioni cù l'autorità statali, un prugressu considerableu hè statu fattu in questu sensu. U travagliu cuntinueghja senza interruzzione è rapidamente.

Chì sò i prudutti necessarii in l'industria? Cosa hè aspittatu da i sistemi d'automatizazione?

Ci hè bisognu di prudutti chì necessitanu tecnulugia più avanzata in u settore. Cum'è u software di u veiculu, i mutori di trazione è i cunduttori, porta, bogi. (Pudete esaminà l'equipaggiu è i servizii necessarii per un veiculu in a Tabella 2). I prudutti cù i tassi più altu in questa tavula sò i prudutti chì avemu citatu. Ci sò ancu teste chì ùn pudemu micca fà in Turchia.

Bogi, per esempiu, hè una di e parti più impurtanti di i veiculi di u sistema ferroviariu. Durmazlarproduce bogies XNUMX per centu domestici per a sucietà francese Alstom, è veìculi di tram è metro ligeri.

Quandu i sistemi ferroviari combina l'ecunumia cù u cunfortu, sò trà e prime scelte in u trasportu. Ma a sicurità hè ancu impurtante. Perchè sò l'accidenti chì accadenu, ancu s'ellu sò pocu in numeru, soprattuttu? Cumu andà avanti?

Di sicuru, una di e caratteristiche più impurtanti di i sistemi ferroviari hè chì sò sicuri. In u nostru paese, i sistemi ferroviari sò sviluppati è si sviluppanu rapidamente. Cume avemu sempre enfatizatu, i standard di qualità di i sistemi ferroviari sò assai alti, cusì i prudutti da esse utilizati devenu esse conformi à i normi internaziunali di i sistemi ferroviari.

Per questu mutivu, in l'acquistu da esse fattu in i sistemi ferroviari, e specificazioni devenu avè i criterii di rispettu di i normi di sicurità, u prezzu prezzu ùn deve esse abbastanza per vince l'offerta. L'infrastruttura ferroviaria attualmente in usu deve esse migliurata è tutte e linee duveranu esse elettrificate è signalate.

In più di questu, l'impurtanza deve esse datu à a furmazione di u persunale, i prugrammi di furmazione ligati à e ferrovie deve esse stabilitu, è u persunale certificatu deve esse furmatu urgentemente. I dipartimenti di Sistemi Ferroviari devenu esse stabiliti è sviluppati in e nostre università per u persunale qualificatu chì participerà à a produzzione / operazione in sistemi ferroviari. In questu sensu, università cum'è Anadolu University, Karabük University, Erzincan University anu cuminciatu à furmà i studienti aprendu dipartimenti. In novu, u nostru Centru di Test Naziunale deve esse cumpletu u più prestu pussibule.

Chì deve esse fattu per sparghje l'usu di YHT?

L'usu di YHT hè veramente abbastanza cumuni. Dopu à e linee Ankara-Eskişehir è Ankara-Konya, l'usu di treni d'alta velocità in a linea Ankara-Istanbul hè ancu assai intensu. Di sicuru, l'usu diventerà più diffusa cù e novi linee chì sò custruite. Cumu l'aghju dettu sopra, a custruzzione di novi linee YHT cuntinueghja rapidamente. L'obiettivu hè di compie 2023 km di YHT è 3500 km di linee di treni à alta velocità per u 8500. Cusì, l'usu di treni d'alta velocità, chì sò à tempu ecunomichi, sicuri è amichevuli di l'ambiente, diventeranu rapidamente.

Chì pudete dì nantu à u prucessu è l'impurtanza di u prughjettu di u Trenu Naziunale, chì hè previstu per esse implementatu in 2018?

Sapete, in l'ultimi mesi di u 2013, u Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, Binali Yıldırım, hà annunziatu u prughjettu di u trenu naziunale. Sussidiarie di TCDD participeranu à a custruzzione di treni naziunali. Hè statu annunziatu chì TÜLOMSAŞ custruirà u trenu d'alta velocità, TÜVASAŞ farà i treni elettrici è diesel, è TÜDEMSAŞ farà i vagoni avanzati di merci. Università, Aselsan è cumpagnie di u settore privatu 153 seranu cum'è partenarii di suluzione in u prugettu. In a parte di R&D, travaglià inseme cù TÜBİTAK.

Di sicuru, ùn pare micca pussibule di pruduce un trenu completamente domesticu cù a nostra tecnulugia attuale. Ci sò cumpunenti chì pudemu pruduce, ci sò cumpunenti chì necessitanu tecnulugia avanzata chì ùn avemu micca ancu pruduciutu. In quantu à certi cumpunenti chì ùn pudemu micca pruduce, per esempiu, ASELSAN hà iniziatu studii impurtanti: Prughjettate di pruduce per i Sistemi Ferroviari stabilendu una unità sottu u nome di Presidenza di u Settore di Sistemi di Trasportu, Sicurezza, Energia è Automatizazione. Hà cuminciatu à travaglià nantu à i sistemi di trazione per i veiculi ligeri, i sistemi di trazione è di putenza per i veiculi di metro, i sistemi di cuntrollu è di gestione di i veiculi di u metro, i sistemi di cuntrollu è di gestione di i treni, i sistemi di signalizazione è di cuntrollu di i veiculi ferroviari. In novu, cumpagnie cum'è Savronik è Medel, chì anu travagliatu annantu à sti prublemi per anni, pruducia in standard internaziunali è aumentendu i so investimenti in questu campu, sò travagliendu in sistemi di signalazione è di cuntrollu di energia.

Sai; Durmazlar L'annu passatu, avemu finitu u nostru primu tram lucale Silkworm, un veiculu omologatu chì rispetta i standard internaziunali, è travaglia nantu à a linea in Bursa. È ancu Durmazlar, hà ancu introduttu u veiculu Green City LRV à INNOTRANS 2014. U tramviu chjamatu Istanbul, chì hè statu pruduttu in u locu da Istanbul Transportation INC è esibitu à INNOTRANS 2014, hà attiratu una grande attenzione. Bozankayavinciu l'acquistu di 30 tram in l'offerta di Kayseri. A pruduzzione di veiculi hà iniziatu. In breve, ci sò studii chì ùn saranu micca ignurati, ma ùn pare micca pussibule di dì chì avemu da custruisce un veiculu cumplettamente domesticu in questa fase.

In a tavula sottu, pudete vede i valori % di l'equipaggiu è i servizii da esse utilizati in un veiculu per esse pruduciutu per i sistemi ferroviari.

U sviluppu è l'aumentu di l'usu di i sistemi ferroviari hè direttamente proporzionale à u sviluppu di diversi settori cum'è a logistica. Chì tippu di travagliu cumunu hè fattu nantu à questu tema ?

A data d'oghje, u funziunamentu di u trenu ferroviariu in 28 paesi di l'Unione Europea hè realizatu da i settori publicu è privatu in e regule di libera cuncurrenza. "Trasportu unicu-modale" cù a "Legge nantu à a Liberalizazione di u Trasportu Ferroviariu in Turchia"

è hà iniziatu un novu prucessu da a cunniscenza di a "cuncurrenza cut-throat trà i tipi di trasportu" à l'intelligenza di stabilisce a cooperazione trà i tipi di trasportu.

Ci deve esse a cooperazione invece di a cumpetizione trà i tipi di trasportu, i rigulamenti legali è amministrativi chì migliurà u Sistema di trasportu cumminatu deve esse fatti urgentemente. A regulazione secundaria da esse fatta in u scopu di a Legge Ferroviaria deve esse cunclusa rapidamente, è u settore privatu deve esse permessu di operare treni cù e so locomotive, vagoni è persunale u più prestu pussibule.

U modu per ghjunghje à l'esportazione di 2023 miliardi di dollari prughjettati in a visione di Turchia in u 500 è per esse trà i 10 paesi sviluppati di u mondu serà cù i costi chì assicurà a so cumpetitività glubale. Questu serà pussibule cù i sistemi di trasportu in quale u "trasportu ferroviariu" hè l'assi principalu, chì ponu riduce i costi di trasportu à u livellu più bassu. L'assi principali di u trasportu in u trasportu di merchenzie serà a ferrovia, a via marittima è a via navigabile interna.Cù i porti cunnessi da a ferrovia, i carichi deve esse trasportatu in u modu più ecunomicu cù trasportu cumminatu è sistemi di trasportu multi-modale.

Cum'è sapete, BALO, chì hè statu stabilitu sottu a dirigenza di TOBB cù a participazione di a camera, a borsa, a zona industriale urganizata è l'Associazione di Fornitori di servizii di trasportu è logistica internaziunale (UTIKAD), furnisce servizii di trasportu intermodale basatu in ferrovia. à u settore logisticu internaziunale. BALO, chì urganizeghja servizii di treni di bloccu 4 ghjorni à settimana à 3 regioni induve u cummerciu hè intensu in Europa, hà da scopu di aumentà sta cifra à 2015 ghjorni in 5. A dumanda di BALO, chì furnisce i carichi di l'Anatolia in Europa in pocu tempu cum'è 4 ghjorni, hè ancu crescente da l'esteru.

Cù stu prughjettu, i prudutti pruduciuti in diverse cità di l'Anatolia sò cumminati in centri logistichi è purtati à Bandırma da treni di bloccu. I carichi sò trasportati da quì à Tekirdağ da navi di container è da quì à l'Europa cù treni di blocchi pianificati. – Cumpagnia di ghjurnali

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*