A filiera di l'Unione di Trasporti Uniti d'Izmir hà ancu stabilitu

A filiera Izmir di l'Unione di u Trasportu Unitu hà ancu stabilitu: I membri di l'Unione di Trasporti Uniti (BTS) si sò riuniti davanti à l'Alsancak Station contr'à i licenziamenti, l'esilii è e pratiche di privatizazione di e ferrovie, è cuminciaru a marcia di Ankara.

Dopu à a dichjarazione, assistitu da i rapprisentanti di KESK Branches Platform, i travagliadori partenu à pedi da l'Alsancak Station à a Basmane Station nantu à a ferrovia, è dopu piglià un autobus à a so prima fermata, Menemen. I travagliadori di e ferrovie anu dichjaratu chì era e pratiche inghjuste di l'AKP è i so burocrati in e ferrovie chì li mettevanu nantu à a strada. I ferroviari anu dettu chì in l'azzione chì finiscinu davanti à a Direzzione Generale di TCDD in Ankara u 24 di nuvembre, a filiera di Izmir di a marcia hà scontru prima cù i so culleghi in Menemen, dopu Uşak, Afyon, Eşkişehir, è hà destinatu à ghjunghje à Ankara. da quì.

TCDD hè liquidu

U Sicritariu Generale di BTS, Hasan Bektaş, hà dettu: "Dopu à a promulgazione di a Legge Ferroviaria, chì hà u scopu di liquidà TCDD è distrughje i diritti di l'impiegati, in e nostre riunioni è riunioni cù i dirigenti di TCDD, avemu manifestatu e nostre preoccupazioni per u futuru di u persunale è di u persunale. Ci sò stati dumandati s'ellu ci hè stata azzione contr'à a vuluntà di l'impiegati. Mentre era statu dichjaratu chì nunda ùn hè statu fattu è nunda ùn succede à nimu, à u cuntrariu di sti azzioni di l'amministrazione TCDD, certi posti di travagliu sò stati chjusi, alcuni sò stati fusionati, è altri. di u persunale sò stati numinati contru à a so vulintà. In vista di sti fatti, avemu pigliatu a decisione di sta marcia per creà l'opinione publica, informà a sucetà è mustrà a nostra reazzione in quantu à e cundizioni negativi in ​​cui simu. Semu unu di i rami di a marcia, chì principia cù 5 rami nantu à e ferrovie ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*