URAYSİM hà cuminciatu à attirà investimenti in Alpu prima di a so fundazione

URAYSİM hà cuminciatu à attirà investimenti in Alpu prima di a so fundazione: u Centru di Test di Sistemi Ferroviari, chì a so fundazione serà stallata in Alpu à principiu di 2015, hà digià cuminciatu à attruverà investimenti in u distrittu. Solentek AŞ investirà 20 milioni di TL in Alpu.

U Centru Naziunale di Eccellenza di Sistemi Ferroviari (URAYSİM), chì l'Università Anadolu pone a so fundazione à principiu di 2015 in u distrittu Alpu di Eskişehir, hà cuminciatu à attruverà investimenti in Alpu ancu prima di a so fundazione.

Solentek AŞ, una filiale di Bozlu Holding, investirà in Alpu per a produzzione è u mantenimentu di vagoni. Bozlu Holding Chairman of the Board Şükrü Bozluolçay, chì hà annunziatu chì pensanu à principià l'annu dopu è mette in opera in dui anni, hà dettu chì anu da espansione u so campu di attività cù l'investimentu ch'elli farà in Alpu.

Mentre u costu d'investimentu hè statu annunziatu cum'è 20 milioni di TL, 10 persone seranu impiegate in u stabilimentu di produzzione per esse stabilitu nantu à una superficie totale di 40 mila metri quadrati, 400 mila metri quadrati di quale hè chjusu. Dichjarà chì serviranu à u mercatu europeu è ancu u mercatu domesticu cù a produzzione quì, Bozluolçay hà dettu: "Avemu pianificatu di scuntrà u finanziamentu d'investimentu cù a nostra propria equità. Realizzeremu a pruduzzione di vagoni di merci è i prucessi di mantenimentu di vagoni cù l'ultime tecnulugia in u mondu. Quandu hè finitu, mille carri novi seranu fabbricati è 2 vagoni seranu mantinuti è riparati annu ", disse.

FACEN OPERI R&D

Şükrü Bozluolçay, chì hà dichjaratu ch'ellu hà ancu cuncepitu i vagoni pruduciuti in a fabbrica di Bursa di Solentek, hà dettu chì anu ancu realizatu studii di R&D per i sistemi ferroviari è chì anu collaboratu per questu scopu. Spieghendu chì anu sempre fabricatu piattaforme di fabbrica per a Germania è chassis di vagoni per a Francia, Bozluolçay hà dichjaratu chì produci ancu apparati di trasportu è sistemi di trasportu per l'industria di l'automobile in Spagna, inseme cù a Francia.

U CENTRU FERROVIARI SERÀ ESKISEHIR

U direttore generale di TÜLOMSAŞ, Hayri Avcı, chì avia prima espresu i so punti di vista annantu à u Centru di Test di Sistemi Ferroviari, hà dichjaratu chì ùn ci era nisuna ragione perchè u centru di l'industria ferroviaria ùn deve esse in Eskişehir. Avcı hà enfatizatu chì crede chì tutte e cumpagnie chì operanu nantu à a ferrovia trasformeranu Eskişehir in un centru di l'industria ferroviaria se cumincianu à operare in l'OSB Ferroviaria è hà dettu: "Cum'è Eskişehir, vulemu esse un centru industriale. Avemu fattu tutti i passi per avà. In questa regione, a cunsulenza, a certificazione, a subindustria, l'industria principale, l'esportatore, u centru di teste duveranu esse tutte.

L'iniziu di attirà investimenti prima chì u centru di teste di i sistemi ferroviari era ancu stallatu, hà entusiasmu u mondu industriale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*