L'acqua di pioggia scorri versu l'autostrada D-650

L'acqua di pioggia scorriva à l'autostrada D-650: L'acqua di pioggia chì scorriva in l'autostrada in a vicinanza di u Dereköy Village in u distrittu geyve di Sakarya s'assumigliava quasi à una grande cascata.
L'acqua di l'inundazione, chì hè accaduta per via di una forte precipitazione in a parti suprana di Bağlarbaşı Village, scorri direttamente à l'Autostrada D-650, postu chì u sistema di drenaggiu di l'acqua di piovana ùn hè micca fattu bè. Quelli chì anu utilizatu l'autostrada fighjulavanu sti imaghjini cù maraviglia. L'abitanti di u paese anu dichjaratu chì l'acqua di l'inundazioni ghjunghjenu à u fiumu Sakarya attraversu i canali quandu esiste a vechja strada, ma stu prublema hè ghjuntu quandu a custruzzione di l'autostrada D-650 cum'è una strada doppia hè stata cumpletata. Dopu à l'acqua di inundazione in a regione, a strada hè stata piena d'acqua, facendu chì i cunduttori anu un tempu duru.
In u risultatu di u trasferimentu di i prublemi à l'autorità, u novu canali di drenaje è u muru di petra esistenti à u latu di a strada sò stati suscitati 50 cm più per risolve u prublema, ma hè statu vistu chì stu studiu ùn hà micca risolviu u prublema.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*