Cù a Nova Linea di Trenu Alta Velocità, Ankara - Istanbul serà ridutta à 1,5 ore

Cù a Nova Linea di Trenu d'Alta Velocità, Ankara - Istanbul serà ridutta à 1,5 ore: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Lütfi Elvan, hà annunziatu ch'elli stanu travagliendu in un novu prughjettu di trenu à alta velocità chì riducerà. a distanza trà Istanbul è Ankara à 1,5 ore. Ùn si sà ancu se u trenu si ferma in a nostra cità.

U Ministru di i Trasporti, Lütfi Elvan, hà annunziatu chì si preparanu per un novu prughjettu di trenu à alta velocità. Mentre chì u trenu d'alta velocità, chì hè previstu di riduce a distanza trà Istanbul è Ankara à 1,5 ore è viaghja à una velocità di 350 chilometri à l'ora, hè previstu per andà in u terzu aeroportu di Istanbul, ùn hè ancu statu annunziatu. s'ellu si ferma in Kocaeli.

4,5 BILLION DOLLARS INVESTMENT

Rispondendu à e dumande di Habertürk à u so ritornu da u Qatar, u Ministru Elvan hà dettu: "U viaghju cù a linea chì cunnette direttamente Ankara à Istanbul duverà 350 ora è 1 minuti à una velocità di 30 chilometri. Avemu pianificatu a destinazione cum'è u terzu aeroportu. Cù un investimentu di 4.5 miliardi di dollari, pensemu à questu cum'è una build-operation. Sta linea, chì averà una capacità annuale di passageru di 50 milioni, hè preferita à l'aviò. Avemu preparatu libretti; Se ci hè interessu da l'internu è l'esternu è ci hè una dumanda, pudemu esce à l'offerta immediatamente. Pò esse 60 per centu naziunale, 40 per centu straneru, cunsorziu, mudelli di finanziamentu differenti ", disse.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*