I ladri di YHT Kablo pigliati cù una trappula

I ladri di YHT Kablo catturati in una trappula: 3 ladri chì anu arrubatu i cavi di signalizazione di YHT in Ankara Polatlı sò stati chjappi in rossu. A causa di u robba di cavi, i voli YHT si sò firmati per quasi 20 ore.

I ladri chì anu arrubbatu i cavi chì passavanu sottu à u ponte nantu à a linea Polatlı sò stati chjappi cù una trappula. L'altru ghjornu, i cavi YHT sò stati arrubati nantu à a linea Ankara Polatlı. I funzionari di u TCDD anu nutatu u furtu è anu signalatu l'incidentu à a gendarmeria. E squadre di cumandamentu di a gendarmeria Polatlı anu aumentatu e misure di sicurezza in u stessu locu un ghjornu dopu. SE, MT è MG, tutti l'età di 16 anni, sò stati chjappi in rossu da e squadre di u Comandante di a Gendarmeria Distrettuale, chì anu truvatu chì anu ignoratu i squadre di sicurità è vultonu per arrubbari i cavi di signalazione riparati in u stessu locu.

I suspettati SE, MT è MG sò stati liberati da u tribunale dopu a so interrogazione iniziale à u Cumandante di a Gendarmeria di District.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*