U divertimentu di u ski principia nantu à a muntagna Yıldız

U divertimentu di u ski principia in a muntagna Yıldız: u Segretariu Generale di l'Amministrazione Pruvinciale Speciale Salih Ayhan hà inspeccionatu i travaglii nantu à a muntagna Yıldız in situ Evaluendu i travaglii in a regione dopu a tour d'ispezione, u Sicritariu Generale Ayhan hà dichjaratu chì un travagliu febbrile hè statu realizatu in Yıldız. è hà dettu chì stu prucessu rapidu cuntinuà finu à chì e cundizioni staghjunali permettenu.

Affirmando chì una offerta hè stata fatta per u persunale per esse impiegatu in u Centru di Turismu di Sport Invernali di Yıldız Mountain, Ayhan hà dettu: "Inizieremu u prucessu d'impiegazione di un persunale tecnicu custituitu da 26 persone cum'è esperti di sci, operatori di piste di neve è tecnichi. Erciyes Inc. Cù u serviziu di cunsulenza chì riceveremu in u scopu di l'accordu chì faremu cù , avemu da inizià un prucessu di furmazione in questa regione è rendemu e nostre strutture pronte per u serviziu durante u periodu invernu cum'è prumessu. Dopu avè firmatu u protocolu, 8 persone chì venenu da quì furmà u persunale 26 per esse impiegati quì per 1 annu. Di sicuru, in questu cuntestu, u nostru scopu hè di disegnà una strada di strada cumuna usendu a cunniscenza è l'esperienza di i nostri amichi chì anu sacrificatu in u ski in Sivas, anu luttatu per anni è sò esperti in coaching. U nostru scopu maiò hè di fà chì e nostre strutture funzionanu in modu sanu. Tuttavia; In Yıldız, induve a custruzzione di strutture di ogni ghjornu cuntinueghja rapidamente, un edifiziu prefabbricatu di 400 metri quadrati hè custruitu in casu chì e strutture ùn ponu micca ghjunghje à u periodu invernu. "Vulemu vede noi quì questu invernu è ancu avè a ghjente di Sivas abituata à questu locu". disse.

Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja per un novu prughjettu stradale chì furnisce a cunnessione trà a muntagna Yıldız è l'aeroportu di Soğuk Çermik, Ayhan hà dettu chì i studii sò stati fatti nantu à e strade esistenti è alternative parallele, è chì i standard di e strade esistenti sò stati elevati. Dà a bona nutizia chì a strada Hot-Çermik-Yıldız Mountain hè stata inclusa in u pianu d'investimentu per via di e negoziazioni cù a Direzzione Generale di l'Autostrade è u Ministeru di u Sviluppu, Ayhan hà dettu: "Attualmente ci hè trasportu à Yıldız Mountain, ma u so standard ùn hè micca altu. Di sicuru, ùn hè micca una situazione desiderata per custruisce una tale facilità, spende 75 milioni di lire è avè una mala qualità di strada. Riguardu à questu, cù l'iniziativi di u nostru Ministru di a Difesa Naziunale, u Signore İsmet Yılmaz, i negoziati necessarii sò stati tenuti à u puntu di cunnessione di a strada Hot Çermik-Yıldız Mountain. Attualmente, in a riunione tenuta cù a Direzzione Generale di l'Autostrade è u Ministeru di u Sviluppu, hè statu decisu di include a cunnessione Hot Çermik-Yıldız Mountain in a reta stradale turistica. U travagliu cuntinueghja gradualmente. A nostra prima priorità in questu sensu hè di migliurà a qualità di l'opportunità di trasportu à a muntagna Yıldız. Ùn ci era micca strada trà Yakupoğlan è Yıldız Mountain. Ma oghje avemu apertu una bella strada di altu standard, larga 12 metri ". disse.

Dichjarà chì stanu cercandu di creà l'infrastruttura necessaria in casu chì ùn nevica micca in Yıldız, Ayhan hà ancu datu a bona nutizia chì un sistema di neve artificiale serà installatu nantu à e piste in a facilità in 2015.

Dichjarà chì ùn ci hè micca prublema cù a risorsa è chì farà tuttu ciò chì hè necessariu per furnisce se necessariu, Ayhan hà dettu; "Speremu è preghemu chì nevicà quist'annu. Di sicuru, s'ellu ùn piove, fate un investimentu di 75 milioni, ma ùn hè micca pussibule chì stu locu stà inattivu. Avemu da fà un studiu nantu à u sistema di neve artificiale in 2015. Stallà una piscina d'acqua. Piglieremu quella piscina d'acqua cum'è a nostra basa cintrali è stallà macchine di neve artificiale in tutte e piste. A tecnulugia hè à un livellu avanzatu, avemu i mezi è a capacità. Ci batteremu per i soldi. U seguitore è l'architettu di sta questione hè u nostru Ministru di a Difesa Naziunale, u Signore İsmet Yılmaz. Hà seguitu stu travagliu dapoi u so tempu cum'è sottusegretariu. I nostri parlamentari anu ancu un grande sustegnu è ùn avemu micca avutu prublemi cù soldi finu à avà. Pensemu ancu chì ùn vivemu micca. Per quessa, stallà un sistema di neve artificiale in 2015 in casu chì ùn ci hè micca neve. "Cù l'installazione di u sistema di neve artificiale, e nostre piste saranu conformi à i normi internaziunali". disse.