Doping d'investimentu in Trenu d'Alta Velocità

Doping d'investimentu in Trenu d'Alta Velocità: Sicondu u prugramma di l'annu 2015, u settore di u trasportu avarà a più alta parte in l'investimenti di capitale fissu publicu cù 31 per centu l'annu prossimu.

A priorità serà data à i prughjetti di treni à alta velocità l'annu prossimu. A priorità serà data à a custruzzione di a rete centrale di treni d'alta velocità definita in u Decimu Pianu di Sviluppu, cù Ankara essendu u centru, è e custruzzioni di ferrovie d'altu standard adattati per u trafficu mistu, l'elettrificazione è i prughjetti di signalazione. In questu cuntestu, a custruzzione di u prughjettu di a Ferrovia Ankara-Sivas serà accelerata l'annu prossimu. I travaglii di custruzzione di a sezione Ankara-Afyonkarahisar di u prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Ankara-İzmir (YHT) continuanu, è l'offerta per a custruzzione di a sezione Afyonkarahisar-Uşak-İzmir sarà fatta.

LINEA SIVAS E IZMIR

Cù a Linea di Ferrovia d'Alta Velocità Ankara-Sivas, a linea ferroviaria esistente, chì hè di 602 chilometri, diminuirà à 405 chilometri. Cusì, u tempu trà Ankara è Sivas, chì dura 12, serà ridutta à 2 ore. Cù u prughjettu YHT di Ankara-İzmir, duverà 1 ora 20 minuti trà Ankara è Afyon è 2 ore 30 minuti trà Afyon è Izmir. Cusì, serà pussibule ghjunghje à Izmir da Ankara in 3 ore è 50 minuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*