U Tunnel di Zigana farà respira u Mari Neru

U Tunnel di Zigana darà vita à u Mari Neru: L'offerta serà lanciata u 12,9 di nuvembre per a custruzzione di u tunnel di 10 chilometri di longu chì deve esse custruitu annantu à u Passu di Zigana chì cunnetta u Mari Neru orientale à u Mediu Oriente, chì hè u L'incubo di i cunduttori in i mesi d'invernu - U sindaco di Gümüşhane Ercan Çimen : - "U 10 di nuvembre hè una tappa per noi. U tunnel da esse custruitu in Zigana serà unu di i tunnel più longu in Turchia. Grazie à stu tunnel, u trasportu diventerà più faciule è i viaghji più sicuri seranu furniti ".
L'offerta per u Tunnel di Zigana di 12,9 chilometri di lunghezza, chì hè prevista per esse custruitu nantu à a strada storica di a Strada di a Seta chì cunnetta a Regione Orientale di u Mari Neru à u Mediu Oriente, si terrà u 10 di nuvembre.
U Tunnel di Zigana, induve u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà datu a bona nova chì u prughjettu serà finitu è ​​licitatu u 10 di nuvembre durante a so visita à a cità u mese passatu, hè unu di i lochi induve i cunduttori anu più difficultà, soprattuttu in l'invernu.
U sindaco di Gümüşhane, Ercan Çimen, hà dichjaratu chì u 10 di nuvembre hè stata una tappa per Gümüşhane è hà dettu: "Ringraziemu à u nostru presidente, u nostru Primu Ministru, i nostri ministri, i nostri deputati è e squadre di a Direzzione Regionale di l'Autostrade, chì hà aiutatu u nostru Gümüşhane à guidà i prughjetti giganti. "
Çimen hà dichjaratu chì cù a fine di u novu Tunnel Zigana, a distanza di Gümüşhane à u mare serà ridutta à 30 minuti, è chì secondu u prugettu, i crucivia, i viaducti è u tunnel seranu custruiti cum'è tubi doppiu à l'entrata è à l'uscita. di u novu Tunnel Zigana.
Dichjarà chì ci saranu ancu dui turni d'evacuazione è tunnel di fuga in u tunnel, Çimen hà dettu:
"U tunnel da esse custruitu in Zigana serà unu di i tunnel più longu in Turchia. Grazie à stu tunnel, u trasportu diventerà più faciule è i viaghji più sicuri seranu furniti. E spese in u monte Zigana diminuiranu significativamente. A nostra ecunumia serà ripresa. U turisimu di a nostra cità hà da vene à a vita, a nostra industria rinascerà. Indipendentemente da quantu a guardemu, l'ecunumia di a nostra cità riviverà 50 volte ".
- "1 milione 200 mila veiculi passanu per annu"
U presidente di a Camera di Cummerciu è Industria (TSO) di Gümüşhane, İsmail Akçay, hà dichjaratu chì u Tunnel di Zigana, chì hè u sognu di Gümüşhane, serà licitatu u 10 di nuvembre è hà dettu chì sò felici di sente questu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan.
Enfatizendu chì anu fattu dumande dapoi anni per u trasportu per esse à i normi internaziunali, Akçay hà dichjaratu chì e strade divise sò nantu à a fine.
Mentre sperimentava a gioia di questu, Akçay hà dichjaratu chì u so solu ostaculu era a superazione di a muntagna Zigana è hà cuntinuatu cusì:
"U nostru presidente hà datu a bona nova chì a muntagna Zigana serà passatu per un novu tunnel durante a so visita à a nostra pruvincia. Eramu assai cuntenti. Ùn saria micca a bona decisione di cunnette u Tunnel di Zigana solu cù Gümüşhane è a regione. U Tunnel di Zigana hè un puntu di transitu strategicu assai impurtante per tutta a Turchia è u trasportu stradale internaziunale. A data d'oghje, u numeru di veiculi chì passanu per a muntagna Zigana hè di 1 milione 200 mila annu.
- "Pagherà per sè stessu in 5 anni"
Enfatizendu chì ci sarà un accorciamentu di mezza ora trà Gümüşhane è Trabzon cù a custruzzione di u tunnel, Akçay hà nutatu chì stu accorciamentu aumenterà significativamente a so cuntribuzione à l'ecunumia naziunale quandu u numeru di veiculi chì passanu hè cunsideratu.
Nutendu chì Turchia hè un paese chì importa quasi tuttu u so carburante, Akçay hà dettu: "Hè l'impurtazioni di petroliu chì affettanu significativamente u nostru deficit esternu. Per quessa, se pensemu à spende una meza ora di menu nantu à u carburante cunsumatu in 1 milione 200 mila veiculi, u novu Tunnel di Zigana hà da pagà per sè stessu in cinque anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*