Avemu pianificatu un investimentu ferroviariu di 12 miliardi di lire

Avemu pianificatu un investimentu ferroviariu di 12 miliardi di lire: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dichjaratu chì un investimentu ferroviariu di 8,5 miliardi di lire serà fattu l'annu prossimu, è hà dettu: "Avemu pensatu à investisce circa 2016 miliardi di lire annu. , à partesi da u 12 ".

Elvan, chì era l'invitatu di l'Editoriale di l'Agenzia Anadolu (AA), hà fattu un studiu cumpletu di u Ministeru di u travagliu è a Seguretat Soziale nantu à a sicurezza di u travagliu, nantu à una quistione di ciò chì tippu di misure sò state pigliate per eliminà e lagnanza di e famiglie di u travagliu. i travagliadori chì anu persu a so vita in l'accidentu di a miniera in Ermenek è per impediscenu a recurrenza di tali accidenti.

Spieghendu ch'elli anu discututu u travagliu in questione in u Cunsigliu di i Ministri, Elvan hà dettu: "Sperendu, stu prugettu preparatu per a sicurità di u travagliu passarà a nostra Assemblea in i ghjorni à vene è averemu una struttura più sana".

Espristendu chì u Ministeru di l'Energia è i Risorsi Naturali hè ancu travagliatu nantu à a Legge Minerale, Elvan hà dettu chì certi prublemi strutturali anu da esse eliminati.

Rimarchendu chì a persona rispunsevuli di l'accidente serà definitivamente ritenuta rispunsevule, Elvan hà dettu: "Lasciate chì i nostri citadini è e persone lucali sò sicuri di questu. Ùn ci pò mai esse è mai esse a prutezzione o a difesa di qualchissia chì hè culpèvule in ogni modu. U culpèvule darà sicuramente un contu per questu davanti à a magistratura ", disse.

Spieghendu chì anu iniziatu un studiu cumpletu per i parenti di i travagliadori morti, Elvan hà dettu chì anu decisu di dà i stessi diritti à i citadini di Ermenek cum'è e famiglie di quelli chì anu persu a so vita in Soma.

Elvan hà dichjaratu ch'elli anu cuminciatu à travaglià per furnisce l'abitazione à i so parenti, in particulare i so sposi, è ricurdò chì l'Unione di Camere è Scambi di Mercanzia di Turchia (TOBB) hà fattu un impegnu di custruisce una casa per ogni famiglia.

In più di questu, Elvan hà dichjaratu chì alcune municipalità anu ancu dichjaratu ch'elli ponu aiutà custruendu o cumprà abitazioni, è hà dettu: "Urganizemu questi. Puderemu i parenti di ognunu di i nostri fratelli in una residenza decente è cunfortu ", disse.

Sottulineendu chì quasi 500 minatori travaglianu in u bacinu induve l'incidentu hè accadutu, Elvan hà dettu: "Alcune di e mine sò state chjuse. Avemu fratelli chì sò disoccupati. Avemu fratelli è surelle chì travagliavanu in i minieri è sò diventati disoccupati. Pagheremu questi fratelli è surelle cù una lege, ma furniscemu assistenza finanziaria per risolve i so prublemi finu à a fine di stu prucessu legale ", disse.

Elvan hà dichjaratu chì in u quadru di a campagna di aiuti iniziata, i travaglii cum'è a riparazione di e case di i parenti di u mortu è à risponde à i bisogni, cum'è i prudutti bianchi, cuntinueghjanu.

  • "L'annu prossimu, 8,5 miliardi di lire investimentu ferroviariu serà fattu"

Elvan, nantu à una quistione nantu à l'interessu in a linea di u Trenu d'Alta Velocità Konya-Istanbul, chì hè stata messa in serviziu u 17 di dicembre, hà nutatu chì i biglietti di a settimana prossima sò cumpletamente venduti. Dichjarà chì ci hè una dumanda assai alta, Elvan hà dettu: "Questu ùn hè micca unicu à a linea Konya-Istanbul. Ci hè una situazione simili in i nostri altri linii. Avemu un tassu di occupazione finu à u 90 per centu. Quandu guardemu u tassu di satisfaczione, vedemu chì i nostri citadini sò torna 90 per centu soddisfatti ".

Rimarchendu chì a dumanda primaria di i citadini hè u trenu d'alta velocità, qualunque sia a strada ch'elli vanu, Elvan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Hè una zona chì hè stata trascurata per anni. Duranti l'Imperu Ottumanu, a custruzzione di a ferrovia hè stata cuminciata. In i primi anni di a Republica, a custruzzione di a ferrovia cuntinuò. In ogni casu, finu à u 2003, finu à chì u Partitu AK hè vinutu à u putere, u settore ferroviariu è l'investimenti ferroviari eranu quasi scurdati. Oghje, ci focalizemu assai nantu à a ferrovia, ci focalizemu nantu à a custruzzione di treni d'alta velocità. L'annu dopu, spenderemu 8,5 miliardi di lire in l'investimentu per e ferrovie. Quandu guardemu à pocu anni fà, avemu ghjuntu à questu livellu da 3-4 miliardi di lire. Partendu da u 2016, pensemu di fà una media di 12 miliardi di lire d'investimentu in ferrovia per annu.

  • Investimenti ferroviari in corso

Fornendu infurmazioni nantu à l'investimenti ferroviari in corso, Elvan hà dichjaratu chì, cù a fine di a linea di Trenu d'Alta Velocità Ankara-Sivas, riduceranu a distanza da 600 chilometri à 400 chilometri è u tempu di viaghju da 12 ore à 2 ore.

Esprimendu chì u Prughjettu Ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku serà finitu à a fine di u 2015, Elvan hà dettu chì i travaglii di custruzzione cuntinueghjanu in a sezione da Polatlı à Afyonkarahisar nantu à a linea di treni d'alta velocità chì cunnessa Ankara à İzmir. Spieghendu chì sò andati à l'offerta per a sezione trà Afyonkarahisar è Uşak, Elvan hà dettu: "Andemu à l'offerta per a sezione finu à Turgutlu in 2015. Allora induve andemu à offri ? A distanza trà Banaz-Eşme hè di 101 chilometri, Eşme-Salihli hè di 74 chilometri, Salihli-Turgutlu hè di circa 38 chilometri. Andemu in licitazione per questi 3 prughjetti in 2015 ", disse.

Ricordendu a nutizia chì u travagliu nantu à a seccione turca di u Prughjettu Ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku hà cessatu, Elvan hà dettu chì i travagliadori 600 sò attualmente travagliendu in a parte turca di u prugettu, in e cundizioni attuali di l'invernu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Elvan, hà dichjaratu chì ùn ci era micca interruzzione in u prugettu è hà dettu: "U nostru scopu hè di finisce stu prughjettu à a fine di u 2015. Avemu finitu i travaglii di u tunnel in u latu turcu, ma i travaglii di u tunnel in u latu georgianu ùn sò micca cumpletamente finiti. "Ùn ci hè micca ritardu causatu da Turchia", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*