L'investimenti in treni à alta velocità ghjunghjeranu à 2020 miliardi di dollari da u 500

L'investimenti in treni d'alta velocità ghjunghjeranu à 2020 miliardi di dollari da u 500: Frost & Sullivan's, Hitachi Europe Ltd. Sicondu a so ricerca in cullaburazione cù; In u 2020, u 56% di a pupulazione di u mondu vive in cità, è da u 2025, 35 cità diventeranu in "mega città glubale". Mentre chì u mercatu formatu da cità intelligenti hà righjuntu 2020 trilioni di dollari per u 1.57, u numeru di cità intelligenti à scala glubale cresce à 2025 in u 26, chì ingrandà ancu u mercatu. U scopu di fà una differenza per e generazioni future integrendu sistemi di infrastruttura avanzati cù tecnulugia di l'informazioni, a ricerca realizata da Hitachi in cullaburazione cù Frost & Sullivan hà revelatu i Mega Trends Globali chì emergeranu in u futuru. Sicondu a ricerca, per a prima volta in a storia, 50% di a pupulazione di u mondu campa in cità. Sta cifra serà di circa 2020% da u 56 è a pupulazione chì vive in cità ghjunghjerà à 4,3 miliardi di persone. A migrazione di massa à e cità palesa u fenomenu di a "Mega City" cunvertiscendu in centri ecunomichi giganteschi. In u risultatu di sta crescita straordinaria, i centri di cità core si fusioneranu cù periferie è cità surelle, allargandu i cunfini di a cità è creendu Mega Zone, Mega Corridor è ancu Mega Slums. In 2020 è oltre, più di 35 cità in u mondu cresceranu per diventà Mega Cities. Da 2025, ci saranu circa 18 Mega Cities in Asia. A Cina sola custituiscenu u 72% di e Mega Cities di l'Asia. Istanbul, a prima mega cità d'Europa Research, definisce a Mega City cum'è cità cù una populazione minima di 2025 milioni è un PIB di 8 miliardi USD in 250. Cù sta definizione, Istanbul attira l'attenzione cum'è a prima mega cità d'Europa. E cità diventeranu intelligenti.

Cù questi sviluppi, i tecnulugii intelligenti rimpiazzaranu tecnulugii amichevuli di l'ambiente, è emergerà u cuncettu di "Smart City". Mentre chì u mondu sanu hè cunnessu unu à l'altru cù 80 miliardi di dispusitivi, i prudutti di l'ambiente si sviluppanu inseme cù i prudutti intelligenti grazie à Internet. L'intelligenza digitale serà l'elementu più fundamentale di efficienza è sustenibilità. Mentre chì e cità intelligenti è sustenibili sò custruite da zero, iniziative intelligenti è ambientali chì aumentanu l'efficienza è riduce u cunsumu d'energia seranu aduprate in ogni aspettu di a vita umana. In u 2025, 26 cità diventeranu in città intelligenti è u mercatu di cità intelligenti ghjunghjerà à 1.57 miliardi di dollari. Megatrends creanu opportunità di $ 2 trilioni in l'innuvazione suciale.

A nicissità di risponde à l'impattu di a tendenza di l'urbanizazione metterà in risaltu ancu l'impurtanza di l'innuvazione suciale. Cusì; Ci sarà una opportunità di mercatu di $ 2020 trilioni per l'innuvazione suciale in 2 per l'imprese, l'industria, l'investituri è i guverni chì trattanu di i prublemi di a sucità. Dichjarà chì queste opportunità sò soprattuttu in i campi di l'energia, u trasportu, a produzzione è a salute, u Country Manager di Hitachi Europe Erman Akgün hà dettu: "L'energia intelligente, u trasportu intelligente, e reti intelligenti sò essenziali per e cità intelligenti è sustenibili chì incontreremu in u futuru. . Avemu da principià à travaglià vedendu questi bisogni oghje. Cum'è Hitachi, cuntinuemu rapidamente i nostri investimenti in modu chì Turchia hè pronta per mega tendenzi in u futuru ". I treni d'alta velocità culligaranu i cuntinenti.

L'intrecciu di tecnulugie è urbanisazione avarà effetti significativi in ​​u trasportu individuale è publicu. Per esempiu, in u periodu trà 2010-2020, i prughjetti di treni d'alta velocità, in quale più di 500 miliardi di dollari seranu investiti in u mondu sanu, seranu cunnessi trà 70 mila km di linee ferroviarie. U trenu d'alta velocità ùn solu cunnetta cità è paesi, ma ancu cuntinenti. In u 2035, una persona hà da pudè viaghjà da Londra à Pechino grazia à a linea di treni d'alta velocità glubale. Tutti questi sviluppi permettenu una reinterpretazione di l'usu di l'energia. A ricerca realizata in nome di Hitachi Europe hà attiratu l'attenzione à u futuru chì serà riformulatu da l'innuvazione suciale è hà dimustratu chì i novi investimenti ùn ponu esse fatti indipindentamente di l'innuvazione suciale. Cummentendu i risultati di a ricerca, Dieter Rennert, CEO di Hitachi Europe, hà dettu: "Ci sarà una pressione tremenda per risponde à a dumanda di energia in u futuru. U trasportu deve esse migliuratu per un accessu faciule. L'aumentu di i prublemi di salute richiederà servizii di cura più specializati. Speremu chì sta ricerca guidà u mondu cummerciale è e so filiali per cumincià à unisce per una definizione unica di l'innuvazione suciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*