Casu di accidenti di travagliu in TÜLOMSAŞ Conclusu

U casu di l'accidentu di travagliu in TÜLOMSAŞ Conclusu: A causa presentata in quantu à l'incidente chì hà risultatu in a morte di u travagliadore Hüseyin Saraçoğlu per u risultatu di a rottura di a corda di u vagone chì travaglia in a fabbrica TÜLOMSAŞ in Eskişehir hè stata cunclusa.

A causa presentata in quantu à l'incidentu, chì hà risultatu in a morte di u travagliadore Hüseyin Saraçoğlu per via di a rottura di a corda di u vagone chì travaglia in a fabbrica Tülomsaş in Eskişehir, hè stata cunclusa. U tribunale hà cundannatu 4 accusati, cumpresu u subdirector di u situ di travagliu, à prigiò è ammende, chì eranu in prucessu per omicidiu negligente.

U tribunale hà cundannatu à 2 anni è 6 mesi di prigiò l'operatore Sadri G., chì era incaricatu di cuntrullà u vagone, chì a so corda s'hè strappata, per l'accusazione di "uccisione per negligenza". U tribunale hà dichjaratu chì Sadri G., chì presuntamente hà causatu a morte di u so cumpagnu Saraçoğlu, hè statu cunvertitu in una multa di 15 mila lire è pagatu in 15 rates. Per d 'altra banda, u subdirector di u locu di travagliu Halil İbrahim S., u supervisore di u situ di travagliu Taşkın B. è u capu Mürsel S. sò stati cundannati à 2 anni di prigiò, perchè ùn eranu micca prisenti à u mumentu di l'incidentu, ma eranu rispunsevuli di e situazioni in u locu di travagliu. Sti sentenzi sò stati ancu suspesi per dui anni.

L'accidentu di u travagliu chì hè accadutu in Tülomsaş in u ferraghju 2013 hà risultatu in a morte, è unu di i travagliadori, Hüseyin Saraçoğlu, hà da stampà una carta à l'entrata di l'overtime in a mattina, mentre chì a corda di u carru travagliava sottu u cuntrollu di Sadri G. .. s'hè ruttu. Hè culpitu à Saraçoğlu, chì era à 16 metri da a zona. Feritu seriamente, Saraçoğlu hè mortu in l'uspidale induve hè statu purtatu. Una demanda hè stata presentata contr'à u travagliadore Sadri G., chì era rispunsevuli di cuntrullà u carrettu chì a corda s'hè rotta, Halil İbrahim S., u subdirector di u situ di travagliu, u supervisore di u situ di travagliu Taşkın B. è u capu Mürsel S., per i terreni. ch'elli avianu rispunsabilità per a sicurità di u locu di travagliu, per u crimine di "ammazzamentu per negligenza".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*