Ci hè cumunicazione in u metro di Ankara, ma micca in İzmir.

Ci hè una cumunicazione in u metro d'Ankara, ma micca in İzmir: Mentre i telefuni mobili chì ùn funzionanu micca in u metro di İzmir continuanu à esse l'agenda di a cità, a municipalità metropolitana di Ankara hà pressatu u buttone per furnisce a cumunicazione di u telefuninu in u metro è e stazioni di Ankaray. In l'ultima sessione di l'Assemblea di Nuvembre di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu decisu di stabilisce un sistema di cumunicazione ininterrotta in Metro è Ankaray.
Gökçek pressò u buttone
Osman Cerit (64) hè statu feritu per cascà nantu à a scala di u metro in l'incidentu chì hè accadutu in a Stazione Metro Çankaya di Izmir in i ghjorni passati. Ancu s'è i passageri vulianu chjamà u 112 per annunzià a situazione, i so telefunini ùn anu micca pigliatu. Mentre i telefoni mobili travagliavanu parzialmente in Istanbul è Ankara è senza prublemi in Bursa, i citadini anu reagitu à l'interruzzione di a cumunicazione in Izmir.
Mentre questi sviluppi si sò accaduti nantu à a linea di metro in İzmir, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, ùn hè statu indifferente à e lagnanze di i citadini chì i segnali di u telefuninu ùn sò micca stati ricevuti in u Metro di Ankara è Ankaray. In l'ultima sessione di l'Assemblea di Novembre di a Municipalità Metropolitana di Ankara, hè statu decisu di stabilisce un sistema per a stazione Indoor per assicurà a cumunicazione ininterrotta in Metro è Ankaray. Sicondu a decisione presa; Hè statu amparatu chì un sistema di cumunicazione di stazioni indoor serà ancu installatu in stazioni in altre linee di metro, cumprese metro è Ankaray, è questu sistema serà affittatu per 10 anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*