I crash in intersections sò causati da errori di u driver

L'accidenti in l'intersezzione sò causati da errori di u driver: a Direzzione Regionale di l'Autostrade di Samsun hà dichjaratu chì l'accidenti accaduti in u District Kargı di Çorum sò stati causati da errori di u driver.
A Direzzione Regionale di l'Autostrade di Samsun hà dichjaratu chì l'accidenti accaduti in u District di Kargı di Çorum sò stati causati da errori di u driver.
In l'accidentu induve 2 persone sò morti è 5 persone sò state ferite a settimana passata, a junction Kargı in u distrittu di Beygircioğlu hè tornata in prima. Dopu à u travagliu realizatu quist'annu à a junction, induve parechji accidenti di trafficu fatali è dannusi materiali sò accaduti per anni, a junction hè stata trasladata è messa in serviziu.
U cambiamentu di u locu di l'intersezzione, chì hè descrittu cum'è unu di i lochi più cecchi in Turchia in accidenti di trafficu, ùn pudia micca impedisce l'accidenti. I citadini, chì anu dichjaratu chì dopu à u cambiamentu di locu di a junction, più accidenti accadutu è parechji sbagli sò stati fatti in a custruzzione di a junction, si lagnavanu à u Primu Ministeriu Centru di Comunicazione (BIMER).
Un citatinu chjamatu Yahya Devrez, chì hà utilizatu a junction in i primi ghjorni quandu a junction hè stata trasladata è messa in serviziu, hà dichjaratu ch'ellu hà signalatu e carenze chì hà osservatu à l'autorità quellu ghjornu à traversu BIMER è hà dettu: "U junction hè statu custruitu cù errori in a so nova forma, cù più accidenti chè prima. Un cunduttore chì vole turnà à Kargı da a direzzione di Tosya hà da riduce a so velocità à 10-20 in a strada di manca, chì hè a strada di velocità. Hè impussibile chì u veiculu da daretu ùn chjappà micca u veiculu chì vole turnà. Aghju sottumessu sta lagnanza in i primi ghjorni di l'intersezzione. Ancu s'ellu hè passatu pocu tempu da a custruzzione di l'intersezzione, decine di accidenti di trafficu fatali è danni materiali sò accaduti, chì mostranu quantu appropritate e reazzioni à l'intersezzione. A prevenzione deve esse presa u più prestu pussibule à l'intersezzione ", disse.
Per d 'altra banda, i reclami scritti da i citadini à BIMER unendu inseme via e social media sò stati risposti cù a firma di u Vice Direttore Regionale Mustafa Reis da a 7a Direzzione Regionale di l'Autostrade.
E seguenti dichjarazioni sò state incluse in a risposta:
"In relazione à i travaglii di custruzzione di a citata 15a Divisione Hud.- Osmancık (cumpresu l'attraversamentu di a cità di Osmancık) Strada Km 194 + 400 - 247 + 500 sezione, l'investigazioni necessarie riguardanti l'Area di Junction di Kargı Junction in u prughjettu variante, a custruzzione di chì hè statu finitu questu annu, dichjaratu in a petizione pertinente.
In u vechju prughjettu, u raghju di a curva horizontale S5 era 308 m, ci era una curva verticale à Km: 199 + 420 prima di a curva horizontale è a pendenza longitudinale era 6,75 per centu, è a visibilità in l'intersezzione ferma bassu. In u prughjettu di varianti di novu custruitu, l'assi horizontale hè stata spustata à u sudu, u diametru di a curva horizontale hè stata aumentata à 750 m, è a curva verticale hè stata cambiata à Km: 198 + 840, riducendu cusì a pendenza longitudinale da 3,766 per centu.
L'intersezione di Beygircioğlu è e strade di cunnessione sò state furmate à Km: 198 + 918, aumentendu a visibilità in l'intersezione. I pruduzzione sò stati cumpletati in cunfurmità cù u prugettu, è si pensa chì l'accidenti in quistione sò causati da errori di u driver.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*