I prughjetti giganti guariscenu u disoccupazione, 150 mila persone manghjanu u pane

I prughjetti giganti sò diventati una suluzione à u disoccupazione, 150 mila persone guadagnanu a vita: 40 mila persone travaglianu in prughjetti prestigiosi, cumpresu u Terzu Aeroportu è u Ponte Yavuz Sultan Selim.

I prughjetti di miliardi di dollari, chì attiranu l'attenzione cù i so budgeti enormi è u numeru di l'impiegati, sò diventati e porte di a speranza per millaie di persone, da i travagliadori à i maestri, da l'architetti à l'ingegneri. 3 mila persone travaglianu l'ora extra in a custruzzione di u 30u Aeroportu solu. A pupulazione tutale righjunghji 40 mila. Quandu sò calculati inseme cù e so famiglie, 150 mila persone guadagnanu a vita da i prughjetti ultra. Da Izmir à Kars... Ci sò 6 mila 350 persone in a squadra chì hà erettu u Ponte Yavuz Sultan Selim, u terzu collarinu di u Bosforu. 5 mila 454 persone travaglianu nantu à u ponte di u Golfu di Izmit. 310 persone travaglianu in u Tunnel Eurasia, 600 in a Linea di Trenu Kars-Tbilisi-Baku, 300 in u Tunnel Ovit, è 150 in u Tunnel Kop. Marmaray, u prughjettu di u seculu, hà avutu a firma di 2 impiegati.

I siti di custruzzione di i prughjetti giganti di Turchia sò diventati una fonte d'ingudu per millaie di persone. Solu 3 mila 37 persone travaglianu in a custruzzione di u 467rd Airport, Tunnel Ovit, Ponte Yavuz Sultan Selim, Tunnel Eurasia, Tunnel Kop è Ferrovia Kars-Tbilisi-Baku. Migliaia di persone travaglianu in infrastrutture, superstrutture è materie tecniche in u Terzu Aeroportu, chì hè previstu per esse u più grande cantiere di custruzzione in u mondu. U numaru di persone previste per travaglià in u situ di custruzzione, chì includerà travagliadori, architetti è ingegneri, hè di 30 mila. Inoltre, 3 mila macchine di custruzzione seranu aduprate. U travagliu nantu à u più grande aeroportu di u mondu, a prima fase di u quale serà cumissionatu in 2017 è equipatu cumplettamente in 2021, serà finitu in 6 anni. Un altru situ di custruzzione gigante hè stabilitu nantu à u ponte Yavuz Sultan Selim. Hè dichjaratu chì 6 mila 350 persone travaglianu ghjornu è notte in u situ di custruzzione. Inoltre, 500 487 machini è equipaghji sò usati per finisce u ponte à tempu. Mentre 2015 di e persone chì travaglianu in u prugettu sò persunale tecnicu, ci sò ancu travagliadori sudcoreani in a custruzzione. Ancu un chef privatu hè statu assuciatu per assicurà chì i travagliadori coreani ponu travaglià cunfortu. U ponte, chì hè previstu per esse cumpletu in u 310, facilità l'entrata è l'uscita di Istanbul. U travagliu cuntinueghja nantu à u Tunnel Eurasia per furnisce Istanbul cun un trasportu urbanu più equilibratu spartendu i carichi di trafficu di i ponti Bosforu è Fatih Sultan Mehmet. Un totale di 91 persone travaglianu in stu tunnel. XNUMX machini di travagliu sò usati in l'opere.

300 persone travaglianu in u Tunnel d'Ovit, chì serà trà i trè tunnelli più grandi di u mondu. Circa 600 persone stanu custruendu a custruzzione di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku. Una squadra di 150 persone travaglia in u Tunnel KOP, chì hè previstu di purtà a vitalità ecunomica è suciale à u Mari Neru, l'Anatolia Orientale è e Regioni Anatolia Sud-Est.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*