I travaglii di asfaltu sò cuminciati nantu à e strade di u paese

I travaglii di asfaltu sò iniziati nantu à e strade di u paese: u sindaco di Arsuz, Nazım Culha, hà esaminatu i travaglii di pavimentazione d'asfaltu caldu realizati in coordinazione cù a municipalità metropolitana di Hatay in situ.
I vice-sindaci Sedat Deveci è Ali Yavuz, Direttore di l'Affari Tecnici Koray Mazmancı, Höyük Neighbourhood Headman Rıdvan Dural è Arpagedik Neighbourhood Headman Süleyman Sürmelioğlu anu accumpagnatu u sindaco Culha, chì esaminò i travaglii realizati nantu à e strade di u paese chì anu guadagnatu u statutu di quartiere metropolitane è cuminciatu cù a lege metropolitana. nantu à a strada Mound è Arpagedik.
Mentre i citadini, chì e strade sguassate è riparate eranu cuparti di asfaltu caldu per anni, ringrazianu u sindaco Nazım Culha per i so servizii, u sindaco Culha hà ancu toccu l'impurtanza di u travagliu di l'asfaltatu per dà à e strade di u paese un aspettu mudernu, aghjustendu chì u travagliu. Hè statu fattu nantu à e strade trà Avcılarsuyu-Arpagedik è Arsuz-Konacık, induve l'inchiesta sò stati completati dopu. Ellu disse chì hà da cuntinuà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*