90 Studienti Leghjite Libri In Tram

90 Studenti Leghjite Libri nantu à u Tram: In u scopu di l'avvenimentu "Letture intemporelle è senza locu" di l'Associazione di Ghjuventù ANADOLU (AGD) Antalya Branch, 90 studienti prima leghje à e ferma è dopu in u tram.

In u scopu di l'avvenimentu, chì hè statu tenutu simultaneamente in tutta a Turchia, 90 studienti chì studianu in diverse scole leghjenu libri in stazioni di tram è autobus. I studienti chì viaghjanu nantu à u tram cù i so libri anu attiratu un grande interessu da i citadini. U presidente di a filiale di AGD Antalya, Ahmet Pişirici, hà dichjaratu chì anu urganizatu l'avvenimentu chjamatu "Letture senza tempu è senza locu" per aumentà a cuscenza di a lettura di libri è hà dettu: "Avemu gruppi di lettura per i licei è liceu. Oghje, i nostri ghjovani studienti sò andati in carrughju. Avemu urganizatu stu avvenimentu sia per sensibilizà i libri di lettura sia per attirà l'attenzione à l'impurtanza di a lettura. I nostri ghjovani hà dimustratu chì pudete leghje libri in ogni locu, in u tram, in l'autobus, in a strada o in a moschea. "L'avvenimentu serà un esempiu per u nostru paese, chì u livellu di lettura di libri hè assai bassu", disse.

I studienti leghjenu i so libri per un pezzu, à mezu à i sguardi curiosi di quelli chì li circundanu, è dopu si sparghjenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*