U secondu prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul serà licitatu

U secondu prughjettu di u trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul serà licitatu: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Lütfi Elvan hà dichjaratu chì ci hè un secondu prughjettu di a linea di Trenu à Alta Velocità chì accurtarà u tempu trà Ankara è Istanbul di 3,5. ore è hà dettu: "Avemu un altru prughjettu chì accurtà questu assai più. Un trenu d'alta velocità chì va direttamente da Ankara à Istanbul, senza firmà in Eskişehir. "Se ci hè un offerente, vuleriamu mette in offerta cù u mudellu di custruzione-operazione-trasferimentu", disse.

Elvan hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti mentre partia da Ankara à Konya in un trenu d'alta velocità per assistisce à a Cerimonia di Commemorazione Internaziunale di u 741th Vuslat Anniversary di Mevlana Celaleddin Rumi.

In quantu à a linea trà Istanbul è Kapikule, u Ministru Elvan hà dichjaratu chì ci sò attualmente 5 paesi in i standard di Turchia in i paesi di l'Unione Europea è hà dettu: "Ciò chì si dice di i treni d'alta velocità in altri paesi ùn hè micca accettabile; Per esempiu, in Bulgaria, u trenu d'alta velocità viaghja à una vitezza di 140 chilometri. In fattu, l'UE ci hà dumandatu chì a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Kapıkule sia 160 chilometri, ma avemu oppostu è hà dettu chì deve esse almenu 200 chilometri.

Elvan hà dettu: "Andemu à l'offerta per u trenu à alta velocità trà Istanbul è Kapıkule, andemu versu a fine di u 2015", è hà dichjaratu chì una cunnessione diretta serà stabilita cù l'Europa in quantu à l'alta velocità. linea di trenu.

Dichjarà chì l'infrastruttura di treni d'alta velocità in u latu bulgaru hè peghju chè l'infrastruttura in Turchia, Elvan hà dichjaratu chì una cunnessione di treni à a Grecia hè stata migliurata è hà dettu: "Crearemu una infrastruttura più forte. "A transizione à a Grecia è a Bulgaria serà da un trenu d'alta velocità", disse.

-Secunna linea YHT Ankara-Istanbul-Ankara

Ricordendu chì a linea Ankara-Istanbul dura attualmente 3,5 ore, u Ministru Elvan hà dettu: "Avemu un altru prughjettu chì rende questu assai più breve. Un trenu d'alta velocità chì va direttamente da Ankara à Istanbul, senza firmà in Eskişehir. Ci hè una distanza di circa 280 chilometri da Xinjiang, predichemu una vitezza di 350 chilometri per ora. "Se ci hè un offerente, vuleriamu mette in offerta cù u mudellu di custruzione-operazione-trasferimentu", disse.

Dichjarà chì e cumpagnie 5-6 anu dimustratu interessu in u prughjettu finu à avà è dumandatu infurmazioni, Elvan hà nutatu chì a distanza trà e duie cità serà ridutta à 1,5 ore o ancu 1 ora è 15 minuti.

Elvan hà dettu: "Se ci hè un offerente in u quadru di u mudellu di build-operate-trasferimentu, pudemu inizià in 2015" è hà dichjaratu chì u prugettu puderia esse cumpletu da 2019.

- Linia Istanbul-Konya

U Ministru Elvan hà dichjaratu u seguente in quantu à a linea di treni d'alta velocità Istanbul-Konya chì serà aperta oghje:

"Stu tempu di viaghju hè di 10 ore per strada è 13 ore per linee cunvinziunali; Riducemu à 4 ore è 15 minuti. Ci hè una linea di ferrovia di lunghezza di 620 chilometri, ma a riduremu à menu di 4 ore in i mesi à vene. Da a fine di ghjennaghju, avemu da principià à pocu à pocu intruduce treni cù una vitezza di 300 chilometri à l'ora. L'infrastruttura di Konya per 300 chilometri hè abbastanza adatta.

Quandu i ghjurnalisti anu dumandatu se a pratica di viaghju gratuitu di una settimana in l'apertura precedente di a linea di treni d'alta velocità seria valida ancu quì, Elvan hà dettu: "Aspitteremu, u nostru Primu Ministru o presidente pò avè un tali missaghju".

- Linea Adana-Habur

Ricordendu i prughjetti di a linea di treni à alta velocità di 2 chilometri attualmente in costruzione, Elvan hà dichjaratu chì unu di elli hè a strada Habur da Adana à Gaziantep è da Gaziantep à Mardin.

Elvan hà dettu: "Andemu à l'offerta Adana-Gaziantep l'annu prossimu. Andemu di novu à l'offerta di Gaziantep-Osmaniye è cumincià à pocu à pocu a custruzzione finu à Habur. Attualmente, certi travaglii di tunnelli ligati à u trenu d'alta velocità cuntinueghjanu in Gaziantep. A cunnessione à Habur hè unu di i nostri prughjetti di primura priorità è una di e nostre porte più affollate. "Stu prughjettu, a strada chì culliga Adana, Mersin, Gaziantep è dopu à Habur, hè inclusu in u nostru prugramma d'investimentu 2015 è hè unu di i prughjetti chì avemu da principià a custruzzione", disse.

Elvan hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di compie a data di fine di u trenu d'alta velocità à Habur à a fine di u 2015, s'ellu hè principiatu in u 2018.

- "U trasportu di merci serà avà fattu da treni à alta velocità"

Lütfi Elvan hà dettu chì i treni d'alta velocità è rapidi sò a locomotiva di u sviluppu di u paese è hà dettu: "Pensemu solu in termini di passageri. Quandu mettemu in opera i veri treni d'alta velocità, ci sarà un aumentu incredibile di a cumpetitività di e nostre cumpagnie perchè u trasportu di merchenzie serà avà fattu cù treni d'alta velocità. U trasportu da l'Anatolia Centrale à u Mediterraniu serà furnitu da un trenu d'alta velocità. U trasportu à u Mari Neru serà furnitu da un trenu d'alta velocità. "U vantaghju di questu hè chì ci sarà una riduzzione assai seria di i costi di trasportu", disse.

Enfatizendu l'impurtanza di questu per l'operatori, Elvan hà dichjaratu chì in più di l'espansione di i treni d'alta velocità, i centri logistichi seranu ancu aumentati in questu cuntestu. Nutendu chì anu stabilitu un centru logisticu in Konya, Elvan hà dettu chì ci sò 6 centri logistichi in tuttu u paese è 14 d'elli cuntinueghjanu u so travagliu.

-"A seconda linea da Ankara à Istanbul serà assai vantaghju è prufittuosa"

Enfatizendu chì anu cuminciatu à mette più enfasi in l'investimenti ferroviari, Elvan hà dichjaratu ch'elli invistiranu 1 miliardi di lire in 2014 è 7,5 miliardi di lire in 2015, cù un aumentu di circa 8,5 miliardi di dollari ogni annu.

Esprimendu u so scopu di u 2016 cum'è più di 10 miliardi, Elvan hà dettu ch'elli anu più focu annantu à u settore ferroviariu.

U Ministru Elvan hà spressu ciò chì seguita nantu à una quistione di i ghjurnalisti:

"Pensu chì hè assai vantaghju è prufittuosa, a linea diretta di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul. Un investimentu di circa 4,5 miliardi di dollari appare in i nostri studii di fattibilità. Induv'è tù guardi, decine di millaie di persone viaghjanu da Ankara à Istanbul è da Istanbul à Ankara. 12 mila passageri à ghjornu viaghjanu à sta linea in aereo. 5 mila passageri viaghjanu in trenu à alta velocità. Sicondu un studiu, circa 100 mila citadini à ghjornu, è altri 200 mila citadini viaghjanu trà Ankara-Istanbul è Istanbul-Ankara in autobus è veiculi privati. Attualmente, pensu chì se purtemu 50 mila passageri ogni ghjornu, pò esse fattibile per l'investituri in a linea Ankara-Istanbul-Ankara.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*