Apriremu un tunnel di 2015 chilometri in 128

Apriremu un tunnel di 2015 chilometri in u 128: u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Elvan hà dettu: "Apriremu un tunnel di 2015 chilometri in 128".
Lütfi Elvan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "Avemu dichjaratu 2014 è 2015 cum'è l'"annu tunnel" cum'è ministeru. Avemu custruitu 2014 chilometri di tunnellate solu in 119. Da u 1923 à u 2003, a lunghezza tutale di u tunnel di Turchia hè di 50 chilometri. Avemu custruitu 119 chilometri di tunnel in un annu. Apriremu un tunnel di 2015 chilometri in 128 ", disse.
Durante a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore di Bartın, Elvan hà irrigatu l'arbulu di pinu piantatu per u so propiu contu in u giardinu di l'istituzione, è dopu firmò u libru d'onore.
Elvan, chì hà scontru cù u guvernatore Seyfettin Azizoğlu, hà dettu in u so discorsu chì u prublema di l'apertura di novi corridori di sbarcu in u Mari Neru, soprattuttu da u nordu à u sudu, è furnisce una cunnessione longu a costa di u Mar Neru, ùn puderia micca esse trattatu per anni. .
Dichjarà chì anu trattatu questi prublemi dapoi u 2003 cù i guverni di u Partitu AK, anu cuminciatu à realizà prughjetti chì ùn ponu micca esse inclusi in i sogni, Elvan hà dettu:
"Avemu dichjaratu 2014 è 2015 cum'è l'"annu tunnel" cum'è un ministeru. Avemu custruitu 2014 chilometri di tunnellate solu in 119. Da u 1923 à u 2003, a lunghezza tutale di u tunnel di Turchia era di 50 chilometri. Avemu custruitu 119 chilometri di tunnel in un annu. Apriremu un tunnel di 2015 chilometri in 128. Oghje, apremu u tunnel in Bartın, chì riduce a distanza da 30 minuti à 5 minuti. Un guadagnu impurtante per Bartın è Türkiye. Avemu sempre travaglii stradali divisi in corso. Avemu solu un travagliu di strada. Seguimu sti studii strettamente. Attualmente avemu travagliatu in ogni pruvincia di u nostru paese. Avemu circa 2 siti di custruzzione in Turchia. Dicu questu per i nostri tunnel. U nostru travagliu di u tunnel cuntinueghja 200 ore à ghjornu, l'estiu è l'invernu. Ciò chì hè necessariu in una geografia cusì bella è in u nostru centru turisticu impurtante hè una infrastruttura di trasportu vibrante.
Se vulete parlà di u sviluppu è di u sviluppu in una cità, una infrastruttura di trasportu vitale hè un must.
Custruemu u sicondu tunnellu più grande di u mondu
Apuntendu chì cuntinueghjanu i so investimenti in l'autostrade in una manera febbrile, Elvan hà dettu chì in 2014 è 2015, principarmenti trasfirìu i so cuncessioni à i tunnel.
Dicendu: "Custruemu u sicondu tunnellu enormu in u mondu", Elvan hà dettu: "Hè una strada chì cunnetta u nostru Mari Neru à l'Anatolia Orientale, è da quì à u Sudeste, à Mardin. Avemu apertu un totale di circa 30 chilometri di tunnel. Face 30 chilometri cù tunnellati doppiu. 14,7 chilometri hè un tubu unicu è avà avemu passatu u livellu di 50 per centu. In quale cità andate, vedete novi tunnel. "Questu hè unu di l'indicatori più impurtanti di u sviluppu è u sviluppu di Turchia", disse.
"I telefunini mobili impurtati sò cunsiderati cum'è tassati. Nantu à a quistione di induve simu in a produzzione domestica è ciò chì si face, Elvan hà dettu:
"Avà, avemu cumpagnie chì anu iniziatu a produzzione domestica. Producenu telefoni estremamente muderni, "intelligenti", ma quandu u guardemu relativamente, 8-9 per centu di e vendite totali di telefuni mobili in Turchia sò riscontrati da telefuni mobili fabbricati in casa. Questu ùn hè micca abbastanza per noi. Vulemu aumentà sta tarifa. L'annu passatu, avemu pagatu 2,7 miliardi di dollari solu per l'impurtazioni, per i telefunini. Questu, sicuru, cunsiderendu chì avemu ancu un deficit di u contu currente, in particulare incuraghjendu a produzzione di telefuni mobili trà Turchia, furnisce assistenza positiva à u nostru deficit di contu currente. U nostru Ministeru di l'Ecunumia farà sforzi in questa direzzione, ma daremu un sustegnu assai seriu à i studii di R&D nantu à e tecnulugia di l'infurmazione è di a cumunicazione, soprattuttu cum'è ministeru, à partesi da u 2015.
Avemu attribuitu 1 miliardi di lire in fondi. Ci sarà un sustegnu finanziariu in forma di puramente subventions.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*