U prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità Edirne serà realizatu trà 2015-2017

U Prughjettu di u Trenu d'Alta Velocità di Edirne serà realizatu trà 2015-2017: Edirne, chì prova à ghjunghje à u livellu di Kırklareli è Tekirdağ in l'industrializazione, hà aumentatu u so scopu in u turismu. Una iniziativa di prughjettu hè stata iniziata per aumentà u numeru di turisti in Edirne, chì hè attualmente intornu à 2 milioni, à 2015 milioni in 5.
Recep Zıpkınkurt, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Cummerciu è Industria di Edirne (ETSO), hà dichjaratu chì Edirne, chì si sviluppa più lentamente in l'industrializazione chè Tekirdağ è Kırklareli, hà fattu passi seri in u settore turisticu è hà dettu chì u so scopu 2015 hè di aumentà u numeru di turisti da 2 milioni à 5 milioni.
Zıpkınkurt hà dichjaratu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì hè previstu di ghjunghje à a cità da 2017, accelerà ancu u turismu. Zıpkınkurt hà nutatu chì Edirne hà vaste opportunità di trasportu domesticu è internaziunale per via di a so situazione è hè vicinu à una grande metropole cummerciale cum'è Istanbul. "U settore più impurtante di a nostra cità, chì hè statu un centru agriculu per seculi, hè a industria alimentaria chì trasfurmeghja i prudutti agriculi. Quessi sò impianti di paddy, farina, oliu, latti è prudutti di latti. Ancu se l'industrializazione in Edirne hè più lenta chè in e pruvince di Tekirdağ è Kırklareli, muvimenti seri sò attualmente fatti in u settore turisticu. U ramu municipale ùn hà micca travagliatu strettamente cù l'istituzioni. Avemu cambiatu questu. "Attualmente, u prublema di ciò chì pò esse fattu per Edirne hè discututu almenu duie volte à settimana", disse.
Enfatizendu chì i boni sviluppi aspettanu Edirne in quantu à u turismu, Zıpkınkurt hà dettu: "Edirne riceve annu à circa 2 milioni di turisti lucali è stranieri. U nostru scopu attuale serà di aumentà stu numeru à 5 milioni l'annu prossimu. Cù a nostra ultima decisione, avemu principiatu à preparà u pianu maestru di u turismu di a cità. Questu serà un prugramma à grande scala micca solu in Edirne, ma ancu in i so distretti. Ci hè un prughjettu di l'aeroportu in Edirne chì avia digià principiatu, ma ùn era micca finitu. Dopu chì a nostra pista hè stata custruita, ùn ci era micca sviluppu di pocu tempu, avemu purtatu stu prublema à l'agenda di novu è trasmettemu a necessità di l'aeroportu di a nostra cità à l'autorità necessarie. Çorlu ùn basta ancu. Quandu u nostru aeroportu hè cumpletu, i passageri da Grecia è Bulgaria ghjunghjeranu à Edirne è li ghjunghjeranu più facilmente via a cunnessione di Istanbul, invece di andà in Atene o Sofia. Cù u nostru aeroportu chì diventa operativu, daremu un grande impulsu à u nostru prughjettu di cità turistica. "U prughjettu di u trenu d'alta vitezza, chì hà da esse realizatu trà u 130 è u 2015, darà una cuntribuzione seria à u sviluppu di u turisimu in Edirne", disse.
Lalapaşa deve esse inclusu in u scopu di l'incentivazione
Dichjarà chì Edirne, chì hè una cità di storia, turisimu è cultura, hà bisognu à avè l'industria per u so sviluppu, Zıpkınkurt hà dettu: "A causa di a trasfurmazioni urbane in Istanbul, investitori seri venenu à Edirne. Tenemu riunioni frequenti cù a municipalità è l'amministrazione speciale per mantene questi investitori. Quandu hè necessariu, pigliamu investitori entranti in tour di fabbriche inattive in l'OIZ. Uni pochi di l'imprese chì avemu entrevista sò stati situati in l'OIZ. Certi sò in u stadiu di decisione. U travagliu di l'infrastruttura cuntinueghja à fà l'OIZ più attivu. "Ciò chì vulemu hè a proliferazione di facilità chì ùn pruduceranu micca rifiuti sporchi è anu una industria in difficultà in a nostra regione", disse. Dichjarà chì Edirne, chì ùn pò micca riceve incentivi perchè si trova in a regione TR 21, duverebbe almenu include a regione Lalapaşa in u scopu di l'incentivi, Zıpkınkurt hà dettu: "Questu saria un incentivo energeticu, un incentivo per l'impieghi. U mutivu principale perchè l'industria di Edirne ùn pò micca sviluppà hè a mancanza di incentivi. "Avemu ancu un prughjettu di zona franca chì hè sempre in i so primi stadi", disse.
L'acqua di terra hè per esse esaurita per via di l'industrializazione micca regulata
Dichjarà chì Edirne hè una regione attrattiva per i investituri perchè i terreni industriali è agriculi sò assai boni, Zıpkınkurt hà dettu: "In cunfrontu à e regioni vicinu à Istanbul, i prezzi in Edirne sò quasi 5 in 1. Sfurtunatamente, i terreni agriculi sò stati utilizati crudely in Thrace L'industrializazione ". Hè per quessa Ergene hè bruttu. U più grande favore chì pò esse fattu à Tracia serà l'usu efficiente è sàviu di l'acque Arda, Meriç è Tunca. Da u tempu à u tempu, i pruduttori di paddy utilizanu l'acqua di sti fiumi, ma altru ch'è questu, l'acqua hè persa.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*