A ricchezza naziunale in decadenza in Marmaray

I carri di Marmaray lasciati per curà
I carri di Marmaray lasciati per curà

A ricchezza naziunale hè in putrefazione in Marmaray: Hè risultatu chì 12 treni acquistati per Marmaray, ognuna di u costu di circa 38 milioni d'euros, sò stati lasciati à putreri. Hè statu determinatu chì i treni chì valenu una fortuna sò stati tenuti inattivi perchè ùn ci era micca infrastruttura à quale puderanu vultà. I dettagli nantu à i vagoni rotti in Marmaray sò i seguenti:

Hè statu determinatu chì i treni custituiti da 10 vagoni sò stati tenuti inattivi perchè ùn ci era micca infrastruttura per vultà in e stazioni principali, Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme.

A custruzzione principia in u 2004 Halkalı Solu 76 chilometri di u prughjettu di Marmaray di 13 chilometri, chì si estende trà Istanbul è Gebze, hè statu messu in usu.

Un novu scandalu hè apparsu in quantu à u prughjettu di u seculu, chì hà causatu cuntruversia cù a mancanza di infrastruttura da u ghjornu chì hè stata messa in serviziu. Turchia hà purtatu 440 vagoni impurtati da Corea di u Sud à Turchia in 2012.

5 di i treni cù 10 è 12 vagoni sò stati messi in serviziu u 5 ottobre 29. Tuttavia, i restanti 2013 38 vagoni ùn pudianu esse usatu per 10 anni perchè ùn ci hè micca un sistema ferroviariu adattatu ancora.

Sò longu

Siccomu ùn ci hè micca una zona di manovra di rotazione nantu à a linea Marmaray, i 244 vagoni cù una lunghezza di 10 metri sò attualmente mantenuti inattivi à a Stazione Ferroviaria Haydarpaşa.

Nutendu chì sti 12 vagoni, ognuna di i quali hè stimatu à 10 milioni d'euros, sò stati lasciati in putrefazione per 3 anni, Hasan Bektaş, Segretariu Generale di l'Unione di i Trasportatori Uniti, hà fattu e seguenti dichjarazioni impressiunanti: "Questi treni, chì cuntenenu assai i dispusitivi elettronichi sensibili, sò stati quì da 3 anni. Nevica, piove è hè dannatu per quessa. I treni ùn viaghjanu micca cum'è determinatu in u prugettu.

SISTEMI NON VERIFICATI

I treni chì chjamemu sti setti di deci ùn sò attualmente dispunibili per l'usu trà Ayrılıkçeşme è Kazlıçeşme. Dapoi ch'ellu hè altu, hà da maneuver per vultà da quì quand'ellu và à Ayrılıkçeşme.
Nisun spaziu.

U stessu hè veru per Kazlicesme. Sò tenuti quì. A più impurtante, l'equipaggiu di u trenu ùn era micca cumpletamente finitu. Dapoi un mese è mezu, i test drives sò stati iniziati per sti treni di notte. Ma nisun risultatu pusitivu hè statu ancu ottenutu ".

Indittendu chì i treni inutilizabili di Marmaray ùn sò micca stati sottumessi à alcuna prova da quandu sò ghjunti da a Corea di u Sud, Bektaş hà dichjaratu chì una istituzione chì ùn opera micca treni hà acquistatu questi treni.

Ci sò tanti difetti

Per quessa, Bektaş hà dichjaratu chì ancu se i treni sò stati verificati, ùn puderanu micca adattà cumplettamente à u sistema è hà cuntinuatu:

"Per quessa, ancu s'è tutti questi treni passanu per u sistema, certi sistemi ùn si adattanu micca à questi treni. I sistemi di sti treni anu da esse stallati quì.

Siccomu ùn hè statu pruvatu in Corea di u Sud prima, hè prima pruvatu in Turchia. Ci sò ancu parechje carenze ".

Sò lasciati à u destinu

Informendu chì i treni purtati per esse utilizati in Marmaray sò stati purtati in Turchia trè anni fà, Bektaş hà dettu: "I 10 vagoni inutilizati sò stati tenuti in Edirne è Izmit per circa dui anni. In seguitu, alcuni di elli sò stati purtati à a stazione di Haydarpaşa è messi in attesa. Attualmente, 12 vagoni cù 5 vitture sò stati messi in usu nantu à a linea Marmaray. Ma u restu hè tenutu cusì. Issi treni, chì sò una ricchezza naziunale, marchjendu induve aspettanu cusì. L'equipaggiu preziosu di signalazione è di sistema in i treni sò danati cù u tempu. Immaginate, una vittura nova si putreghja mentre sta davanti à a vostra casa.

SIAMU BASSU AVVISATI DAVU L'ACCIDENT DI PAMUKOVA

Ricordendu u disastru di Pamukova in u 2000, Bektaş hà dettu: "À quellu tempu, avemu dettu parechje volte chì un tali prughjettu ùn deve esse micca. In seguitu, hà custatu a vita di 41 di i nostri citadini. E risorse di stu paese, a ghjente di stu paese, ùn deve esse sprecatu cusì solu perchè aghju da fà un spettaculu puliticu per qualchissia ".

Hè u più grande nome di u paese

Dicendu chì mette in usu un prughjettu incompiutu era un sbagliu, u meccanicu di 35 anni Bektaş hà dettu: "Un sistema di treni chì ùn rispettava micca e cundizioni di Turchia hè statu compru da a Corea di u Sud. Questu, in my opinion, hè u più grande tradimentu di stu paese. Avemu u trenu, ma ùn ci hè manera di curriri. U travagliu pezzu per pezzu hè fattu quì. Marmaray hè avà operativu, ma a prova hè fatta ogni ghjornu. Ci sò parechji sistemi infiniti chì mancanu. Saria statu assai megliu s'ellu era statu aspittatu per un annu o dui è apertu dopu chì era finitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*