Hanu pigliatu l'azzione per l'ufficiale di sicurezza licenziatu in İZBAN

Anu prutestatu per u guardianu di sicurità chì hè statu licenziatu da İZBAN: Un guardianu di sicurità privatu, Mustafa Özgüç, chì hà travagliatu in İzmir Banliyö Sistemleri A.Ş. (İZBAN), chì furnisce servizii di trasportu publicu trà Aliağa è Cumaovası in İZMİR, hè statu licenziatu illegale. Dopu avè fattu una dichjarazione di stampa in Konak Square, u gruppu hà lasciatu una corona nera davanti à l'edificiu di serviziu di a Municipalità Metropolitana.

Öztaşlar Güv., U subappaltatore di İZBAN, chì serve in partenariatu cù TCDD è a Municipalità Metropolitana di Izmir. Cecu. Velocità. Ltd. Mustafa Özgüç, u capu di u locu di travagliu di u Sindicatu di i Travagliatori di Sicurezza è Difesa, chì hà travagliatu cum'è ufficiale di sicurità privata affiliatu à Şti., hè statu licenziatu pocu fà. In risposta à questu, circa 150 membri di u sindicatu si sò riuniti in piazza Konak oghje. U presidente di u sindicatu, Bolat Ankaralı, hà fattu a dichjarazione di stampa in nome di u gruppu, chì cantava slogans cum'è "U nostru dirittu sindacale ùn pò esse negatu", "Semu travagliadori, avemu ragiò, vinceremu", "I travagliadori di sicurità sò. micca schiavi". Esprimendu e difficultà in e cundizioni di travagliu, u presidente Ankaralı hà dichjaratu chì 16 minuti sò stati preparati annantu à Özgüç è u so travagliu hè statu cessatu illegale in solu dui ghjorni, è hà dettu: "Quelli chì cuntinueghjanu a violazione di i diritti sindacali cù arbitrarie è pratiche illimitate, è quelli chì ponu esse cunsidarati realisti piuttostu chè u rè, deve sapè bè ch'elli saranu rispunsevuli di questu.

Mustafa Özgüç hè statu licenziatu perchè vulia prufittà i so amichi di l'accordu cullettivu, perchè vulia chì e regule di salute è di sicurità di u travagliu sò implementate, perchè gridava chì i guardiani di sicurità privati ​​​​ùn ponu esse impiegati fora di u so travagliu, è perchè ellu hà reagitu à esse aspettatu di stà per circa 7 ore è 30 minuti à ghjornu senza pusà. Invitemu u Direttore Generale di TCDD è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à piglià u postu. "Vulemu chì stu licenziamentu illegale sia cessatu u più prestu pussibule", disse. Dopu à a dichjarazione, Mustafa Özgüç è i membri di l'unione pusonu una corona nera davanti à l'edificiu di serviziu di a Municipalità Metropolitana è l'azzione hè finita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*