U deputatu di u Partitu AK Malatya Öz "L'offerta di treni à alta velocità serà fatta in ghjennaghju"

U deputatu di u Partitu AK Malatya Öz "L'offerta di u trenu d'alta velocità serà tenuta in ghjennaghju": U deputatu di u Partitu AK Malatya è u Capu Amministrativu di GNAT, Ömer Faruk Öz, hà dettu: "L'offerta di u prughjettu di u trenu d'alta velocità si terrà in ghjennaghju. "Dopu à l'offerta di prughjettu, seguiteremu rapidamente è faremu sforzi per passà à l'offerta di custruzzione", disse.

Fornendu infurmazioni à İHA nantu à u so travagliu nantu à e ferrovie, u deputatu di Malatya Ömer Faruk Öz hà dettu: "Una licitazione serà fatta in ghjennaghju per u trenu à alta velocità, chì hè trà i nostri obiettivi 2023. In u risultatu di i nostri studii à longu andà, i studii per a linea chì partenu da a direzzione di Sivas Çetinkaya è si estendenu à Malatya, Elazığ è Diyarbakır sò stati cumpletati. L'offerta di prughjettu hè stata ritardata. L'ultima volta chì u nostru General Manager of Turkish State Railways (TCDD) hè ghjuntu in a mo stanza. Aghju fattu una lagnanza seria chì stu travagliu era dispiacevule è chì tuttu ciò chì ci vole à fà deve esse fattu u più prestu pussibule. In seguitu, u nostru direttore generale hà ricevutu u schedariu da i servizii di l'infrastruttura. A Direzzione Generale di TCDD offre u prugettu in ghjennaghju. "Dopu à l'offerta di prughjettu, seguiteremu rapidamente è faremu sforzi per passà à l'offerta di custruzzione", disse.

Indittendu chì a linea Malatya Hatay Iskenderun hè impurtante in u trasportu di merci ferroviarie, Öz hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à sta strada. U sistema ferroviariu di sta linea hè impurtante per i prudutti agriculi è i prudutti pruduciuti in l'industria organizata per ghjunghje à u portu in u modu più veloce è più prezzu. A strada più corta chì culliga Malatya à u Portu, trà İskenderun è Narlı, deve ancu esse accelerata. "In questu prublema, a Direzzione Generale di TCDD travaglia in dipartimenti", disse.

U deputatu Öz hà dichjaratu chì i sforzi intensi cuntinueghjanu à stabilisce un centru regiunale di scaricamentu di merci è un paese logisticu in Malatya cù a Direzzione Generale di TCDD è hà dettu: "Non solu Malatya beneficerà di u paese logisticu, di a stazione di trasferimentu è di carica. A carica venerà à Malatya da pruvince è distretti circundanti cù veiculi di pneumatici, camioni è rimorchi, è serà purtatu à u portu da i treni. "L'applicazione di u paese logisticu serà un investimentu seriu è un guadagnu per Malatya", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*