A municipalità di Aksaray batte u record in l'asfaltu

A municipalità di Aksaray hà battutu un record in l'asfaltu: A municipalità di Aksaray hà ancu battutu un grande record posendu asfaltu caldu nantu à 7,5 chilometri di strada cù circa 25 mila tunnellate d'asfaltu in 150 quartieri in 90 mesi.
A municipalità di Aksaray cuntinueghja u so travagliu di asfaltu caldu in diverse parti di a cità malgradu a stagione invernale. E squadre affiliate à a Direzzione di l'Affari Tecnici di a Municipalità anu realizatu un travagliu di asfaltu caldu nantu à a strada principale, partendu da u fronte di u ramu militare nantu à a strada principale di Dağilgan, finu à a junzione di u vechju liceu prufessiunale di salute.
A priorità hè data à u travagliu realizatu sottu a tutela di u sindaco Haluk Şahin Yazgı, soprattuttu in tutta a cità è in a periferia. U sindaco Haluk Şahin Yazgı hà dettu: "A strada hè un segnu di civilizazione è mudernità" è aghjunse: "Cumu aghju dettu in ogni piattaforma chì a satisfaczione publica hè una priorità, tuttu stu serviziu hè per u nostru populu". A strada hè un signu di civilisazione è mudernità. "U nostru scopu hè di cuntinuà à travaglià cù un approcciu municipale chì cumpleta a carenza è face ciò chì ùn si pò fà", disse.
Per d 'altra banda, i residenti di i distretti Dağilgan è Pınar anu ringraziatu ancu u sindaco Yazgı per i travaglii di asfaltu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*