U Prughjettu di u Centru Turisticu di Aladağ aghjunghjera valore à a nostra cità

cunyaderbent aladag
cunyaderbent aladag

U Prughjettu di u Centru Turisticu di Aladağ aghjunghjera un valore aghjuntu à a nostra cità: A delegazione composta da u guvernatore di u distrittu di Derbent Arif Oltulu, u sindaco di Derbent Hamdi Acar, u sindaco di Seydişehir Mehmet Tutal, u sindaco di Yunak Abdullah Emre Demirhan è i membri di a piattaforma Derbent anu visitatu a filiale di MÜSİAD Konya. Cumitatu

Fendu un discorsu di salutu dopu à u pranzu, u presidente di a filiale di MÜSİAD Konya Dr. Lütfi Şimşek hà dettu: "Cum'è MÜSİAD Konya Branch, cuntinuemu à cunsultà tutte e dinamiche di a nostra cità, identificà i bisogni di a nostra cità cù tutti i capi d'opinioni di a nostra cità è cuntinuemu e nostre attività per risponde à questi bisogni. Cum'è Konya, duvemu agisce inseme cum'è a cità sana è sparghje a crescita ecunomica in tutti i punti di a nostra cità per ottene u nostru scopu di esportazione di 2023 miliardi di dollari, chì hè statu stabilitu cun sensu cumunu da l'attori ecunomichi di a nostra cità in linea cù u 15. visione. Cum'è MÜSİAD Konya Branch, cuntinuemu u nostru travagliu in questa direzzione. Semu in cuntattu cuntinuu cù i capi di a cità è a cumunità cummerciale per sviluppà a nostra regione in una larga gamma di spazii, cumprese e pruvince è distretti circundanti. In questu sensu, noi, cum'è a Branch Konya, hà participatu à a 15a Fiera Internaziunale di MÜSİAD tenuta a settimana passata cù 22 cumpagnie è pruvatu à cuntribuisce à a creazione di novi mercati per i nostri industriali Konya. "Avemu ancu sforzu di portà periodicamente delegazioni di cumerciu è di compra da l'esteru à a nostra cità, per avè riunioni bilaterali di cummerciale cù i nostri affari di Konya è per stabilisce novi cunnessione cummerciale".

Pigliendu a parolla dopu u sindaco Şimşek, u guvernatore di u distrittu di Derbent, Arif Oltulu, hà dettu: "Mentre Konya si mundialisa cù l'impulsu chì hà guadagnatu in l'industria, cuntinueghja a so strada senza compromette i so valori core, credenze è cultura. Cunsultamu constantemente ciò chì pudemu fà per Derbent è cumu pudemu creà un centru di attrazione. Sottu a dirigenza di a nostra municipalità, travagliammu attualmente à u Prughjettu di u Centru Turisticu Aladağ, induve sò stati fatti passi impurtanti. Avemu fattu un prugressu significativu in u nostru prughjettu. "Continuemu u nostru travagliu per prumove u nostru distrittu, chì hè ancu adattatu per u turismu di l'altopiano, è per implementà cumplettamente u nostru prughjettu", disse.

Pigliendu a parolla dopu, u sindaco di Derbent Hamdi Acar hà dettu: "Vogliu ringrazià in nome di a nostra piattaforma per a vostra ospitalità è u sustegnu chì avete datu da a prima fase di u nostru prughjettu. MÜSİAD Konya Branch hè stata una istituzione chì hà ascoltatu per prima u nostru Prughjettu di u Centru Turisticu Aladağ è l'hà supportatu in ogni aspettu da u principiu. Organizendu u vostru picnic annuale per i vostri membri in Derbent quist'annu, avete cuntribuitu à a prumuzione di a nostra cità è à mantene u nostru prughjettu nantu à l'agenda. Cù u nostru Prughjettu di u Centru Turisticu Aladağ, avemu u scopu di cumminà u turismu di ski, u turismu di l'altopiano è u turismu di cungressu è cusì fà u nostru distrittu un centru di attrazione. Cù u nostru prughjettu chì diventa cumplettamente operativu, i nostri citadini di Konya ùn anu micca bisognu di andà in altre pruvince per vacanze è u nostru Konya guadagnà un novu valore aghjuntu. Avemu fattu un prugressu impurtante in quantu à u nostru prughjettu. "Credemu chì voi, i nostri preziosi rapprisentanti di u settore privatu, continuerete à sustene u nostru prughjettu, chì u nostru Primu Ministru, u Signore Ahmet Davutoğlu, hè ancu assai interessatu".

U sindaco di Seydişehir, Mehmet Tutal, hà dettu: "MÜSİAD hè una di e principali istituzioni in Konya. MÜSİAD Konya Branch hà definitivamente qualcosa da dì nantu à tutte e cose relative à Koya. Aghju aghjustatu ancu à a piattaforma à l'invitu di u nostru presidente Hamdi Bey è sustenemu u prugettu cum'è Seydişehir. U cumpletu di u prugettu ùn hè micca solu per Derbent; Hè ancu impurtante per tutti i distretti di Konya. "I nostri invitati chì veneranu in Derbent per una festa vulerà ancu visità altri quartieri, è in questu modu, u nostru potenziale turisticu aumenterà è a nostra cità guadagnerà un novu valore aghjuntu".

U sindaco di Yunak, Abdullah Emre Demirhan, hà dettu: "Alcuni prughjetti ponu sembrà un sognu per a ghjente, ma un passu fattu per u prugettu mostra chì questu ùn hè micca un sognu in tuttu. Ancu s'è stu prughjettu pò parè un sognu in prima, se guardemu u puntu ghjuntu è i passi fatti, ci dà a speranza chì un esempiu di Erciyes Ski Center o Uludağ Ski Center pò esse vistu in a nostra cità. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu travagliatu per u prugettu, seguitanu è hà pigliatu a rispunsabilità. "Vogliu ancu ringrazià MÜSİAD Konya Branch per u so sustegnu à u Prughjettu di u Centru Turisticu Aladağ", disse.