U trenu di trasportu hà sunniatu per mesi

U trenu suburbanu hè statu un sognu per mesi: Facendu una dichjarazione u mese passatu, u direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu chì i servizii di treni suburbani, chì ùn sò micca stati operati da u 2011, cumincianu à ghjennaghju. I travaglii di signalazione ùn sò micca finiti, è ùn hè ancu chjaru quandu i servizii suburbani cumincianu.

U direttore generale di TCDD, Süleyman Karaman, hà dettu: "Avarà cuminciatu à a fine di l'annu" per i treni suburbani Istanbul-Adapazarı, chì sò stati rimossi da u serviziu in 2011 per via di u travagliu di a strada di u Trenu d'Alta Velocità.

A SIGNATURA NON FINISCE
Tuttavia, ùn pare micca pussibule chì i treni suburbani, chì sò aspittati da millaie di persone chì anu da passà ogni ghjornu trà Istanbul-Izmit-Adapazarı, cumincianu à operare per mesi. Sicondu a dichjarazione di i funzionari di TCDD, i travaglii di elettrificazione è di signalizazione nantu à a sezione di a ferrovia trà Köseköy è Gebze ùn sò micca stati cumpletati. Ùn hè micca pussibule per u trenu suburbanu per operare prima di sti travaglii sò finiti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*