A stazione di treni à alta velocità di Bilecik apre prestu

A stazione di treni d'alta velocità di Bilecik apre prestu: u sindaco di Bilecik, Selim Yağcı, hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a tappa finale in a stazione di treni d'alta velocità è entreranu in serviziu in l'annu novu se nunda va male.

Dichjarà chì a stazione di treni d'alta velocità, chì hè stata custruita dapoi un bellu pezzu, serà messu in serviziu à u principiu di l'annu, a nutizia di Yagci hà fattu più felici i studienti universitari. I studienti respiraranu un suspiru di sollievu cù i servizii di treni chì cumincianu cù a fine di a stazione di treni d'alta velocità, chì centinaie di studenti universitari di Istanbul, Eskişehir è Ankara aspettanu di studià à l'Università Bilecik Şeyh Edebali.

Spieghendu ciò chì anu fattu cum'è a municipalità di Bilecik in un prugramma tenutu à l'università, Yağcı hà dichjaratu ch'elli anu ghjuntu à a tappa finale in a Stazione Ferroviaria d'Alta Velocità, chì ci hè solu un prublema di gas naturale in u mumentu è chì a stazione. serà messu in serviziu una volta risolta, è usata e seguenti frasi; "I nostri travaglii di a stazione di treni d'alta velocità sò ghjunti à a tappa finale, dopu chì andemu da quì, andemu à a stazione di treni d'alta velocità cù u nostru stimatu guvernatore per fà l'esami finali. Ci hè un prublema di gas naturale, spergu chì dopu avè risoltu, tutti averemu l'uppurtunità di andà in e nostre famiglie è in altri lochi cù un trenu d'alta velocità in l'annu novu ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*