Una strana storia di ponte

A Storia di u Ponte di Garip: A causa di u travagliu di migliuramentu di l'Asar Creek esistente in İhsaniye, u Distrettu di Gölcük di Kocaeli, u ponte d'acciaio hè statu smantellatu è u travagliu di riabilitazione hà continuatu mettendulu à u latu di u flussu.
Hè quì chì a storia interessante di u ponte principia. Per u ponte, chì hè assai impurtante per i paisani, i funzionari di a municipalità di Gölcük anu prumessu à l'abitanti di İhsaniye Merkez Mahallesi chì u ponte ordinariu serà riparatu in pocu tempu prima ch'ellu sia smantellatu; In ogni casu, dopu à pocu tempu, hè statu amparatu chì u ponte hè statu tagliatu da u persunale di a cumpagnia è mette in un camionu è vindutu à un scrap dealer.
A municipalità di Gölcük hà ancu prumessu à İhsaniyeliler chì un novu ponte serà custruitu vicinu à l'elezzioni, ma ùn hè statu fattu nisun passu da a municipalità ancu dopu à quasi dui anni. À questu puntu, u deputatu di MHP Kocaeli Lütfü Türkkan hà intervenutu, seguita u prublema è sottumessu una dumanda à u Ministru di l'Interior Efkan Ala per una risposta. U tempu hè ghjuntu per i paisani chì sò stati senza ponte per dui anni dopu à a mozione di Türkkan. A municipalità di Gölcük, chì hà iniziatu l'attività per ricustruisce u ponte, mette i pedi di u ponte cum'è a prima mossa. I paisani, chì anu trasmissu i so ringraziamenti à Türkkan, sò felici di pudè scuntrà di novu i so ponti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*