Questa volta, anu scurdatu di u spustamentu di l'infrastruttura in u prughjettu di u Tramway di Izmir.

Questa volta, anu scurdatu di u spustamentu di l'infrastruttura in u prughjettu di u Tram di Izmir: a municipalità metropolitana di Izmir hà aghjustatu un novu à u so oblicu in i prughjetti di metro è New Fair Area. Mentre chì u prughjettu di u tram hè statu licitatu, hè statu revelatu chì i spustamenti di l'infrastruttura di e rotte chì passavanu a linea ùn sò micca stati inclusi in u dossier d'offerta.
A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà apertu a linea Üçyol-Üçkuyular di u Metro per l'usu senza un sistema di rilevazione è estinzione di u focu è salta u travagliu di trasportu linee d'alta tensione in a custruzzione di u New Fairground in Gaziemir, sta volta cù Üçkuyular. KarşıyakaS'hè scurdatu di includà i spostamenti di l'infrastruttura in u dossier di licitazione di 2 linee di tram separati previste per esse custruitu in. In u frivaru, a municipalità metropolitana di Izmir hà lanciatu u Tram Konak di 12.6 chilometri di lunghezza è 19 fermate, chì serà custruitu per cumplementà u sistema di metro, è u Tram Konak di 9.7 chilometri di lunghezza è 15 fermate. Karşıyaka Hà fattu un cuncorsu per a custruzzione di a linea di tram è a fornitura di un totale di veiculi 38 è pezzi di ricambiu per uperà in queste duie linee. In ogni casu, dopu chì a decisione di a cumissioni in quantu à l'offerta di custruzzione di tram hè stata notificata à e cumpagnie, l'offerta hè stata trasferita à a JCC cù l'obiezione fatta l'ultimu ghjornu da u cunsorziu Comsa Sau & Pojazdy Sznynowe Pesa Bydgoszcz Spolka Akcyjna. Dopu chì sta obiezione fatta da u cunsorziu cumuna Spagnolu-Polonia hè stata rifiutata da a JCC, a prucedura di licitazione hè stata cumpleta è a prima cumpagnia vantaghju hè stata invitata à u cuntrattu; Firma hè stata fatta in u periodu legale è à u principiu di lugliu, Gülermak Ağır San. Cust. è Impegnu. U situ hè statu mandatu à A.Ş. Ma intantu, nè Üçkuyular-Halkapınar nè Karşıyaka Un piccu hè statu fattu per a custruzzione di u tram.
Allora s'arricurdavanu
A ricerca realizata da Egeli Sabah hà revelatu u scandalu sottu à u ritardu. Mentre licitava e duie linee di tram, a municipalità metropolitana di Izmir s'hè scurdatu di includà i spostamenti di l'infrastruttura nantu à e rotte induve a linea passava in u dossier d'offerta. Questu hè u casu, u travagliu chì duverebbe esse fattu prima di l'offerta hè stata posposta finu à dopu l'offerta. A Municipalità Metropolitana hà mandatu una lettera à l'urganisazioni d'investitori cum'è TEDAŞ, TELEKOM è İZSU, è ancu à e cumpagnie di servizii di servizii Internet per via di cavi in ​​fibra ottica sotterranei, è hà dumandatu s'ellu ci era investimenti in infrastrutture chì intersecavanu a strada di a linea di tram. Dopu, l'imprese sò state dumandate à i costi per u spustamentu di l'investimenti infrastrutturali chì si intersecanu cù a linea di tram. Questu hè u casu, ancu s'è u situ hè statu consegnatu, a custruzzione di a linea ùn pò esse principiata. Era una questione di curiosità cumu i costi supplementari dovuti à i spustamenti seranu cuparti. A municipalità metropolitana di Izmir sia lanciarà una nova offerta per i travaglii di spustamentu o includerà i costi di spustamentu in u prugettu aumentendu a stima. L'aumentu di l'esplorazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir prima ancu di l'iniziu di u prugettu pò causà prublemi in casu di produzzione imprevista in u futuru. Se a municipalità metropolitana cumpleta l'aumentu di l'esplorazione di u 20 per centu, pò avè da chjappà à a porta di u Cunsigliu di i Ministri per a seconda volta in stu prughjettu, cum'è in a linea Üçyol-Üçkuyular di u metro. Tutti issi prucessi ponu fà chì u prughjettu di u tram, cum'è in parechji altri prughjetti, ùn sia micca cumpletu in u tempu stipulatu.
QUALE VIA SERÀ SEGUITA ?
A linea di Tram Konak, chì accuminciarà accantu à u mercatu in Fahrettin Altay Square, hè prevista per operare à intervalli di 3 minuti durante l'ore di punta è à intervalli di 4-5 minuti in altri periodi di tempu. A linea, chì andarà à a spiaggia dopu à Martyr Major Ali Official Tufan Street, induve si trova l'Uffiziu di l'impositu, currerà parallella à u trafficu di l'autostrada di 3 partenze è 3 arrivi, da u latu residenziale di Mustafa Kemal Sahil Boulevard, senza alcunu. intervenzione nantu à a strada. A linea di tram, chì passerà sottu à u ponte pedonale davanti à a municipalità metropolitana di Izmir è u molo di Konak in Konak è cuntinueghja à u latu di a strada finu à u Boulevard Gazi, entrerà in strada Şehit Fethi Bey è da quì in avanti spartera a strada. cù u trafficu stradale. Dopu Cumhuriyet Square, a linea procederà à Şehit Nevres Boulevard è da quì à Şair Eşref Boulevard. A linea di tram sarà divisa in dui: a partenza è l'arrivu. A linea, chì cuntinuerà in questu modu finu à a piazza Vahap Özaltay, si riuniscerà di novu vicinu à a Stazione Ferroviaria d'Alsancak. A linea di tram, chì porta à a strada Şehitler dopu à a stazione, finisce in a Zona di Deposito Halkapınar di a Metro Izmir.
TRAM KARSIYAKA
Alaybey-KarşıyakaA linea di tram, chì hè prevista per avè 9.7 fermate è 15 veiculi nantu à a strada di 17 chilometri trà -Mavişehir, operarà cum'è una linea doppia. Karşıyaka U tram parterà da Alaybey, anderà à Bostanlı Pier da a costa, è da quì seguita İsmail Sivri Street, Şehit Cengiz Topel Street, Selçuk Yaşar Street è Cahar Dudayev Boulevard è vene à Mavişehir Suburban Station accantu à i magazzini İZBAN Çiğli. In u scopu di u prugettu Karşıyaka Un passaghju sopra o sottu hè pianificatu per cunnette u molo è u bazar. A linea di tramvia furnisce trasferimenti à İZBAN, battelli è autobus.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*