U metro di Çayyolu hè brusgiatu in Beytepe

U metro di Çayyolu hè brusgiatu in Beytepe: E squadre affiliate à u Dipartimentu di u focu di a Municipalità Metropolitana di Ankara anu realizatu un esercitu di salvezza in u metro di Çayyolu. Sicondu u scenariu, i squadre intervenenu in u trenu ardente in a stazione di Beytepe è salvavanu i feriti.
In l'esercitazione di salvezza tenuta in a stazione di Beytepe di u metro Çayyolu, i brigate di u focu simulanu a rimozione sicura di i passageri à a superficia è l'intervenzione di e persone ferite in casu di un pussibbili focu in a linea di metro. Sicondu u scenariu, e squadre intervenenu in u trenu, chì era appiccicatu trà duie tappe è hà cuminciatu à brusgià. Dopu chì a putenza hè stata tagliata, i pompieri ghjunghjenu à u trenu camminendu da i rails è prima intervenenu in i fiammi. I feriti sò stati purtati fora di u trenu è nantu à a superficia nantu à stretchers.
U FUMU SCENU DA A STAZIONE
U fumu introduttu in u tunnel in cunfurmità cù u scenariu hè statu evacuatu per via di a ventilazione. Mentre u trapanu, chì durò circa un'ora, era realistu, ci sò stati mumenti eccitanti chì anu vistu u fumu chì si alzà da a stazione di metro durante u trapanu, pensanu chì ci era un focu è l'anu signalatu chjamendu a linea d'urgenza 115. U capu di u dipartimentu di u focu Celil Sipahi è altri ufficiali anu seguitu ancu l'esercitazione.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*