Ci hè una ferrovia, ci hè un trenu d'alta velocità sopra, ci hè un trenu di merci, perchè ùn ci hè micca un trenu suburbanu?

Ci hè una ferrovia, ci hè un trenu d'alta velocità sopra, ci hè un trenu di merci, perchè micca un trenu di trasportu: cunsiderà u rapidu sviluppu di a reta di treni d'alta velocità (YHT) in Turchia cù a determinazione. è l'insistenza di u guvernu cum'è unu di i servizii più impurtanti è cuntempuranei per stu paese.YHT hè un grande serviziu.hè un avvenimentu. Hè cunfortu, ecunumia, sicurità, rapidità. In u nostru paese, pensu chì i travaglii di u Trenu d'Alta Velocità costanu un pocu più di ciò chì duverebbe esse, a custruzzione di queste strade viaghja più lenta di ciò chì deve esse. Ma succede, novi rotte di Treni à Alta Velocità sò custruite.
Ancu s'ellu hè finitu 1.5 anni più tardi di ciò chì era previstu, i voli YHT trà Istanbul (Pendik) è Ankara avianu cuminciatu. E persone chì piglianu stu trenu da Izmit à Eskişehir o Ankara sò assai felici è apprezzanu u travagliu fattu.
L'altru ghjornu, i servizii YHT d'Istanbul-Konya, chì anu ancu passatu per Izmit è si sò firmati, anu iniziatu ufficialmente.
Questu hè ancu assai impurtante. Ci sò sempre carenze nantu à a strada di u Trenu d'Alta Velocità. Cume queste sò finite, YHT accelerà ancu di più è diventerà un veru Trenu d'Alta Velocità. Inoltre, u guvernu hè determinatu, u presidente hè determinatu. Turchia hà da sviluppà a so reta di treni d'Alta Velocità, u trasportu in tutte e parte di u paese cù questi treni si farà in un prucessu micca troppu longu.

Aghju apprezzatu tutti questi in nome di u mo paese, è sò assai cuntentu di tutti. Ma a mo preoccupazione primaria hè sta cità.
Grazie à YHT, pudete andà da Izmit à Ankara in 3 ore. Inoltre, pudete viaghjà à pocu pressu è cunfortu.
In novu, grazia à YHT, puderemu andà in Konya in 7 ore, chì pò esse ghjunghje in 8-3.5 ore da l'autostrada. Grazie à YHT, s'hè avvicinatu assai à Ankara, Eskişehir, Konya è Izmit.
Ebbè, quantu luntanu è quante ore pudemu andà in Istanbul, chì hè ghjustu sottu à u nostru nasu?U populu di Izmit hà bisognu di sta discussione. A ghjente di a cità, più di u 50 per centu di quale hà vutatu per u partitu in u putere oghje, è hà datu 11 di l'7 diputati è tutti i 13 cumune di sta cità à u partitu di u guvernu, deve gridà forte :
"Perchè ùn possu micca andà in Istanbul?"
riclamu. Chì duie persone partenu da Izmit. Qualchissia deve piglià u trenu Konya da a Stazione Izmit à tempu. L'altru, in vittura o in autobus, parte da u listessu locu versu Istanbul, micca à l'altra parte ; KadıköyQu'il parte à Üsküdar, Bostancı. Hè assai prubabile chì quandu u primu passageru ghjunghje in Konya, u passageru chì và à Istanbul per l'autostrada serà chjusu trà i pedaghji HGS è OGS à i pedaggi Çamlıca di l'autostrada.
Hè questa a continuazione di sta cità ? .. Stu paese spende trilioni in Treni d'Alta Velocità. Quale soldi ? A maiò parte sò i nostri soldi. U Trenu Konya, u Trenu Ankara, passa sopra a ferrovia, ma perchè u trenu suburbanu ùn viaghja micca trà Istanbul è Adapazarı nantu à a stessa ferrovia?
.........
In fatti, tutti quelli chì vivenu in Turchia, soprattuttu in questa regione, duveranu avè reagitu à a distruzzione di a Stazione Haydarpaşa à mezu à stu rumore YHT. Haydarpaşa, chì serviziu era chjusu. Perchè u trenu hè statu impeditu di entre in Istanbul è ghjunghje à u Bosforu ?
U trenu di trasportu ùn hè micca solu impurtante è necessariu per sta cità per andà in Istanbul, Adapazarı. Di sicuru, ci hè un trafficu di passageri assai pesante trà Izmit, Adapazarı è Istanbul ogni ghjornu. Ma a ghjente viaghja ogni ghjornu trà Gebze-Derbent, Hereke-Köseköy, Eşme-Derince è trà tutti i stabilimenti nantu à a strada ferroviaria chì pudete pensà à a nostra cità.
Avà mi custruiranu un tram trà Sekapark è Bus Station.
Pigliate prima quellu trenu di trasportu. Chì duvemu fà, Haydarpaşa hè chjusu, lasciate finu à Pendik. Ci hè una ferrovia, si ferma quì, i treni d'alta velocità è i treni di merci passanu sopra. Perchè ùn ci hè micca un trenu di trasportu ?
Caru Fikri Işık, Caru İbrahim Karaosmanoğlu, pudete dammi e risposte à queste dumande?
......
Lasciami dà un pocu di più agitazione. In a Turchia d'oghje, un citatinu di u nostru in Batman, Hakkari è Şırnak si mette in un aviò da a so cità nativa è ghjunghje in Istanbul dopu à 1 ora o 1.5 ore. In un futuru vicinu, u magnificu aeroportu custruitu nantu à u Mari Neru serà finitu. U mo citadinu in Ordu è Giresun si mette ancu in l'aviò è atterrirà in Istanbul in 1 ora.
U mo compatriote hè cunnannatu à Efe Tur. Pagherà assai soldi, si mette in strada; Mentre u mo citadinu in Batman pò ghjunghje à u core di Istanbul in 1 ora, ùn puderaghju micca andà in Istanbul in 3 ore da quì.
Dicenu : « Aspetta ; Custruemu l'autostrada di u Marmara di u Nordu ".
Innò. Ci ingannate. Forse micca apposta. Ma ùn cunnosci nè capisce i bisogni di a ghjente di sta cità, l'aspittà di a ghjente di sta cità, i guai ch'elli campanu. Quì si trova u prublema. Solu quandu vene u tempu di l'elezzioni, avete i voti di e persone chì migraru in questa cità da fora è sò diventate a maiurità, è cuntinueghja a vostra carriera pulitica.
Vulemu u nostru trenu suburbanu u più prestu pussibule. Vulemu un tali trenu di trasportu chì, mentre opera trà Pendik è Adapazarı, vulemu unu chì si ferma à ogni fermata da Gebze à Eşme in i cunfini di a nostra pruvincia.
Sta cità avia un trenu. Pudete piglià u trenu da a stazione ogni 20 minuti è ghjunghje à Haydarpaşa in 1 ora è 15 minuti. Ùn avemu micca vitture d'uffiziu scortate davanti cum'è a vostra. Migliaia di studienti, e so famiglie, decine di millaie di travagliadori periscenu in e strade.
In aviò, da Batman, Şırnak, và à Istanbul in 1 ora. Ùn pudemu micca andà in Istanbul da sta cità.
Dacci u nostru trenu. Ùn vulemu micca assai da voi. Dacci a nostra vechja vita. Per piacè, u più prestu pussibule..

1 Comment

  1. L'autore hà 100% ragiò, in fattu, un milione di volte ghjustu. U prublema hè scheduling ERROR. Speciale per quelli chì cunnosci assai u nostru paese ! (E persone pertinenti sò ignoranti, e persone cunniscenze ùn sò micca!). Iè: YHT vs. investimenti eranu 100% REQUIS. Grazie, hè stata bella. MA a periferia... Induve hè ? Ci piace à fà pisanti, incomplete, difettu, mezu travagliu, dopu à tuttu, u nostru capu hè sempre SONG. Prima di u trenu di merci, i veiculi suburbani decenti è e linee, vale à dì, a distribuzione è a cullizzioni decentu, hè a CONDIZIONE inevitabbile! Hè pensatu, pianificatu, fattu inseme. U suburbiu và finu à Haydarpaşa! Ancu s'è quellu corridore hè pienu è l'infrastruttura hè stretta. Hè una MATTE DI ORGANIZZAZIONE È COORDINAZIONE. Hè a nostra parte più debule !

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*