Descrizzione di a Ferrovia da Yetiş

Dichjarazione Ferroviaria da Yetiş: Adıyaman Diputatu di u Partitu AK Dr. Murtaza Yetiş hà dichjaratu chì u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu hà datu a bona nova di a "ferrovia" è hà fattu una valutazione nantu à u sughjettu.

Evaluendu a ferrovia, per quale a bona nutizia hè stata data da u Primu Ministru Ahmet Davutoğlu, u deputatu Murtaza Yetiş vulia chì a ferrovia, chì hè u prughjettu di u seculu, sia benefica per tutti Adıyaman. Dichjarà chì a ferrovia hè assai impurtante per u sviluppu di l'ecunumia di Adıyaman, Yetiş hà nutatu chì hà luttatu in questa direzzione dapoi u 2012. Dichjarà chì a ferrovia, chì hè cunsiderata cum'è u "prughjettu di u seculu" è chì hà assai bisognu di Adıyaman, hè prevista per esse inclusa in u prugramma d'investimentu 2016, Yetiş hà cuntinuatu cusì:

"L'inclusione di tutte e pruvince vicine di a nostra pruvincia, chì hà guadagnatu u titulu ghjustu cum'è un bacinu di pace in Turchia, in tali prughjetti, è a disattivazione di a nostra pruvincia hà causatu una grande delusione in u publicu di Adıyaman. TCDD, chì hè partitu cù u scopu di ghjunghje à una lunghezza totale di a ferrovia di 3 mila chilometri per u 500, custruendu 8 mila chilometri di ferrovie, cumprese 500 mila 13 chilometri di ferrovia à alta velocità, 2023 mila 25 chilometri di ferrovia à alta velocità è mille. chilometri di ferrovia convenzionale, hà intrapresu tutti questi prughjetti, cumprese e pruvince adiacenti à Adıyaman, è lascià Adıyaman cum'è una zona tampone ghjustu à mezu à causarà grandi difficultà à purtà sti prughjetti in a nostra cità in u futuru. Per questi motivi, avemu dumandatu chì a nostra pruvincia prufittà di i prughjetti esistenti è cunnetta à Gölbaşı-Adıyaman Center-Kahta cum'è a linea Konya-karaman-Ulukışla-Osmaniye-Gaziantep-Şanlıurfa-Mardin-habur o "Line Kılçık", chì era determinatu nantu à e carte chì avemu mandatu à ellu. Anu ancu rispostu positivamente à a nostra dumanda. Visità a nostra pruvincia dopu à sta dumanda, u nostru Primu Ministru Prof. Dr. Eramu assai felici è entusiasmati quandu Ahmet Davutoğlu hà dettu chì era u sestu diputatu di u populu di Adıyaman, chì hà prumessu di risolve ogni tipu di prublemi, è più impurtante, chì hà prumessu a ferrovia, chì hè u prughjettu di u seculu per Adıyaman. A causa di questi sviluppi, in particulare à u nostru presidente R. Tayyip Erdoğan è u primu ministru Ahmet Davutoğlu, à u nostru ministru di Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni Lütfü Elvan, à a nostra stampa lucale chì hà purtatu u prublema à l'agenda di u nostru primu ministru, à a nostra l'urganisazione non-guvernamentale chì portanu u prublema di tantu in tantu à l'agenda, è à i ghjovani chì sustenevanu aprendu banners.Grazie in nome di a mo cità.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*