I ponti in Edirne eranu chjusi à u trafficu

I ponti in Edirne sò stati chjusi à u trafficu: i citadini in u distrittu di Karaağaç, induve 5 mila persone campanu, sò stati avvirtati da l'autorità, dopu chì a Bulgaria hà annunziatu ch'ella apriria e porte di a diga in modu cuntrullatu per via di a precipitazione eccessiva, i ponti storichi di Meriç è Tunca. Cunnettendu Edirne à Karaağaç District eranu di notte contru à u risicu di inundazioni. Era chjusu à u trafficu à mità di strada.
L'autorità bulgare anu recentemente infurmatu à a Guvernazione di Edirne chì apriranu a diga di Kırcaali, chì hè stata riempita per via di forti piogge, in modu cuntrullatu. Hà avvirtutu chì l'autorità bulgare liberanu l'acqua in u fiumu Arda à 02.00:XNUMX à mezzanotti, per quessa, anu da piglià precautions. In cunsiderà l'aumentu di u flussu, u Crisis Desk Pruvinciale hà decisu di chjude i ponti storichi di petra sopra i fiumi Tunca è Meriç. Dopu, e squadre affiliate à a Direzzione Provinciale di Sicurezza di Edirne tiravanu una cinta di sicurezza à l'entrate di u ponte è li chjusu à u trafficu.
Intantu, i citadini di Karaağaç Neighbourhood, induve campanu circa 5 mila persone, sò stati avvistati da l'autorità. Hè statu dichjaratu chì serà decisu se i ponti seranu aperti à u trafficu per via di a valutazione da esse fatta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*