L'ochju di Edirne EDSIAD nantu à u Trenu à Alta Velocità

L'ochji di EDSİAD sò nantu à u Trenu d'Alta Velocità: U presidente di l'Associazione Industriali è Imprenditori di Edirne, İsmet Açıkgöz, hà dettu chì aspettanu chì Edirne hà u "Trenu d'Alta Velocità" u più prestu pussibule ...

İsmet Açıkgöz, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione Industriali è Imprenditori di Edirne (EDSİAD), hà dettu chì aspettanu chì Edirne, chì hà una perspettiva di sviluppu in i settori di servizii muderni, cum'è a cultura, a fede è u turismu gastronomicu, hà da avè a "Alta Velocità". Train' u più prestu pussibule.

U CEO di Bilgili Holding, Nadir Doğan Kaşıkçı, hà assistitu à a riunione di dicembre di EDSİAD cum'è parlante. Khashoggi hà datu una intervista chì hà cuntribuitu à a visione di Edirne à a riunione tenuta cù i cuntributi di u presidente di l'Associazione Keşan Managers and Businessmen Ahmet Eler. À a riunione assistita da CHP Edirne Deputy Kemal Değirmendereli, "Ultimi Sviluppi è Previsioni in u settore di u serviziu in Turchia" sò stati discututi.

U presidente di EDSİAD, Açıkğöz, in u so discorsu à a riunione, hà dettu chì i settori chì si distinguenu in u "Rapportu Edirne di Dinamica di Sviluppu Regionale" in u prugettu chì anu cumpletu cù i cuntributi di TÜRKONFED è TRAKYAKA, e cunfederazioni à quale sò affiliati, sò u settore di i servizii è l'agricultura, è hà dettu:

"In novu, secondu i risultati in stu rapportu, ci sò difficultà à truvà forza di travagliu qualificata. Per d 'altra banda, pare chì ùn pudemu micca prufittà di l'ecunumia di scala quantu duvemu.

Attachemu impurtanza à rinfurzà l'infrastruttura di trasportu. A diversità in u trasportu farà più faciule per Edirne per accoglie l'industrii chì volenu prufittà di ecunumie di scala. Esperemu chì Edirne, chì hà una perspettiva di sviluppu in i settori di servizii muderni cum'è a cultura, a fede è u turismu gastronomicu, avè u Trenu d'Alta Velocità u più prestu pussibule. Stu modu di trasportu ùn solu aumenterà u nùmeru di visitatori in Edirne è furnisce i prudutti industriali à i principali mercati più faciule è più prezzu, ma ancu cuntribuisce à l'ecunumia di Edirne in quantu à attrae forza di travagliu qualificata per travaglià in questi settori.

L'avvenimenti di celebrazione di u 10u anniversariu di TÜRKONFED, a Confederazione à quale EDSİAD hè affiliata, sò stati tenuti u 10-11 di dicembre. U nostru invitatu à a riunione era u Vice Primu Ministru u Signore Ali Babacan. U sgiò Babacan hà spartutu cun noi a bona nutizia nantu à u sustegnu di e PME è à migliurà l'ostaculi à u so accessu à finanzii è novi incentivi.

"Cum'è EDSİAD, ci sforzeremu di fà sente più forte a voce di u mondu di l'affari in cullaburazione cù altre ONG cù u rapportu chì avemu preparatu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*